kuultavaa mitä mun pitäisi ymmärtää?
Onko se mukavaa vaiko ikävää
13
506
Vastaukset
- 94_
Mmm .. ymmärtää ihastuu muhun ja haluta oikeesti tutustuu, eikä vaan haaveilla asioista joilla on riski jäädä tapahtumatta
.. niinku jäi:( - kevättäon
Mukavaa on. Ujoudelle en voi mitään.
- kivakuulla
:) Kyllähän minä ujouden ymmärrän ja hyvin ymmärräkin, koska olehan sitä itsekin.
- voiettä-
Olin tänään tietämättäni ovela ja sain kärytettyä yhden ällöttävän ihmisen toimintaa. Nyt ainakin tiedän kuka ja mistä se toiminta tulee.
- voiettä-
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Pidätkö häntä edelleen ällöttävänä?
Ihminen joka toimii noin on ällöttävä ja kuvottava eli kyllä.
voiettä- kirjoitti:
Kuinka hän toimii?
voiettä- kirjoitti:
Jos se olin minä niin saanko anteeksi? Yritän jatkossa olla nöyrempi.
Toisaalta, onko mahdollista, että olet tulkinnut tilanteen virheellisesti?
Mukavaa.
- taitaapiolla
Niin että se kaikki mitä minulla on sanottavana on vain ikävää kuultavaa sinun korvillesi. Onneksi sitä ei tarvitse sinun koskaan kuunnella.
- mikstuommonenkäsitys
Eikä ole.
- taitaapiolla
mikstuommonenkäsitys kirjoitti:
Eikä ole.
Miten voit noin sanoa kun et edes tiedä mitä sanottavaa minulla olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314