Elämäni pienimunaisena miehenä kiteytyy tässä

nappimuna

Näissä kuvissa joihin olen itse itseni shopannut:

http://aijaa.com/9fpO6r

http://aijaa.com/0quy56

http://aijaa.com/F9nfTL

http://aijaa.com/ySSf6v

http://aijaa.com/Q94yXY

Olen kärsinyt pienimunaisuudesta koko nuoruuteni aina peruskoulun liikuntatunneista aina aikuisemmalla iällä naisilta saatuihin pakkeihin asti. Olen kyllä ollut yhdynnässä muutamia kertoja naisen kanssa mutta koskaan en ole saanut toista kertaa. Kerran päästyäni panemaan yhtä baarista löytämääni naista vain herätäkseni aamulla huomaamaan että hän oli laittanut yöpöytäni päälle lapun jossa luki: "KIITTI VITUSTI" ja tuon lappusen päällä oli 5 sentin kolikko. Koskaan en ole kelvannut naiselle pitempään suhteeseen jälkeen kun seksi on astunut kuvioihin.

Normaalin, naisten panemiseen keskittyvän seksuaalisuuteni rinnalle minulle kehittynyt toinen, sado-masokistinen mutta myös samalla ekshibitionistinen seksuaalisuus eli kiihotun paljastelusta ja sen aiheuttamista negatiivisista reaktioista ihmisissä, etenkin naisissa. Saan jonkinlaista kieroutunutta seksuaalista tyydytystä pilkallisista, nauravista, vähättelevistä ja säälivistäkin kommenteista. Kuin myös siitä että naisia mahdollisesti etoo nähdä pientä katkarapuani sekä degeneroitunutta vartaloani. En näe syytä laihduttaa koska en kuitenkaan kelpaa naisille pidemmän päälle. Sitä paitsi kyllä minulle kelpaa myöskin lyhyet, lihavat ja pienirintaiset naiset mutta minä lyhyenä, lihavana ja pienimunaisena miehenä en vaan kelpaa heille :/.

Löytyykö muita saman ongelman parissa kamppailevia miehiä?

6

2471

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öhöhöhhöhöö

Ällöttävää tuollainen pikku kikkeli ja valtava maha.. Ei kiitos

• Aina voi hankkia nuken itselle jos aidon naisen kanssa ei oikein suju tai ei vaan ole aikaa treffailla eikä innosta pitkät suhteetkaan. Syitä on monia joista nukke paikkaa monta ongelmaa ja antaa tilaa hengittää normaalisti. Aiheesta voi hakea kokemusperäistä tietoa pitkin nettiä.

• mies67_

Sulla on ihan vääristynyt kuva itestäs miehenä. Huono itsetunto, huonosti hoidettu olemus jne. pienentää munaasi entisestään naisen näkökulmasta. Nainen kuitenkin enimmäkseen hakee kokonaisuutta, miestä, tyydyttäjää jne., eikä vain kokoa. Mulla on n. 16/3 cm ympärileikattu heppi, joka lepotilassa on n. 3-4 cm stumppi. Ei se mikään miehekäs ole, mutten silti ole koskaan käyttäytynyt häpeillen ja peitellen sitä, koska nimenomaan se aiheuttaa vastareaktiona muissa vitsailua, ivaa yms. Mulla on aina ollut minä itse edellä, eikä muna tai sen koko. Siihen kun ymppää miehekkyyttä tuhoavaa itsetunnottomuutta, niin siitä ne ongelmat alkaa kärjistyä. Vaikka mullakin on pari kokemusta, kun nainen kritisoi heppini kokoa, niin en nakkaa paskaakaan sille, koska mitä vitun väliä sillä on? Elämä jatkuu ja naisia tulee. Kaikki muut naiset olen pitänyt tyytyväisenä, koska heitä panee mies, eikä keskenkasvuinen muna. Sun pitää nyt tajuta se pikku juju tässä hommassa, että miksi se lähtee menee vituralleen. Peilistä se vika lopulta löytyy. Ja toi ittensä vertailu lihaksikkaaseen BBC-nekruun... mikä järki? Pistä ittes kuntoon ja ole ite se joka pistää naisen kuumaks. Jos mies on kylmä heppi pieni = totaalinen katastrofi, jonka itse aiheutat. Suotta yleistäen syyllistät naisia tai heität vituiks itsesäälin ja uhriutumisen kautta. Kokeile. Takaan että tulevat mahdolliset vastoinkäymiset ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

• Se-on-varma

Ei sulla ole 16cm, jos oikein mitataan.

• Jorma_Lerssinen

Itse värkkäsin vetolaitteen jolla sain 3cm velttoon ja 2cm kovaan lisää pituutta. Venytyspituuteen tuli 1,5 lisää pituutta. Tarvetta ei kyllä ollut mutta kiinnosti että toimiiko kun oli kahdenlaista väittämää. Olen miettinyt vetämisen jatkamista mutta menenee jo viihdekäytön puolelle. Mitat tällä hetkellä 19,5/16,2

• alteregonaavanaama

Justjust näin
      Mitta on lahjomaton
      Uuuuhhh....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      73
      1203
    2. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      80
      1074
    3. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1055
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      920
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      888
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      815
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      72
      701
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      672
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      642
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      622
    11. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      537
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      90
      520
    13. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      512
    14. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      36
      485
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      11
      470
    16. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      109
      460
    17. 43
      457
    18. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      36
      424
    19. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      18
      403
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe