Päivän lehtititojen mukaan Suomessa on menossa ennen näkemätön kylpylöiden rakennusbuumi.
Kontiolahden johto on puuhastellut jopa vuosikymmeniä kylpylähotellin rakentamiseksi Kontioniemeen.
Mutta onko rahat menneet väärään projektiin? Ah-stadionin investointeihin on panostettu Suomen Ampumahiihtoliiton puheenjohtajan mukaan jo yli 20 miljoonaa euroa.
Ehkä joku ampumahiihtostadion ei taida ollakaan se paras kylpylän vetonaula vaikka jopa Maakuntaliitto pitää sitä maakunnan matkailun kärkihankkeena!
Ampumahiihtäjät ja Karjalaisen urheilutoimitus kehua retostavat aina joidenkin kisatapahtumien jälkeen kuinka monta (jopa kymmentä) miljoonaa jäi seudulle rahaa. Kuka nuo rahat korjaa. Paljonko kunnalle on tullut? Ettei vaan ole sitä lasten leikkirahaa? Eihän? Miksi niillä ei ole rakennettu sitä kylpylää?
Suomessa menossa valtava kylpylöiden rakennusbuumi
kantakundi
2
333
Vastaukset
- JatkaKaisa
Jatka Kaisa jatka muuten meidät hukka perii.
- onko.laskettu
Hotellihanke on lähtöisin KontU:n johdon taholta.
Kunnan johto tietysti tavan mukaan innostui asiasta ja on koettanut monenlaisia kommervenkkejä asian viemiseksi eteenpäin.
Jos kyseessä olisi kannattava hanke se olisi jo toteutunut, mutta eivät oikeaa liiketoimintaa harrastavat firmat lähde mukaan kannattamattomaan projektiin.
Yksi viikonloppu joka toinen vuosi ei elätä korpihotelleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876