Vanhepi mies

Haaramari

Miten teillä iäkkäämmillä miehillä kun erektio ei enää ole parhaimmillaan. Onko aamulla vai illalla parempi seisokki. Vaikuttaako hormoonitoiminta jotenkin vai onko vuorokauden ajalla mitään väliä. Tietysti pirteys/väsymys on asia sinänsä mutta tuo mieskunto?

62

6675

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roberto70

      Meil on jo vuosia ain aamupäivällä harrastettu seksiä ku tosiaa iltasella on jo muutenkin fyysiset väsyny. Näin toimii. Ollaan jo seitenkymppisii.

      • Ahn

        Mites naisellasi,kostuuko hyvin.saako mamma orgasmin helpolla.montako kertaa peräkkäin panette.


      • fhhhgre

        Sinähän se runkkari tiedät asian.


    • Tj74vm

      Vanhemmat miehet kestäviä ja innokkaita nuolemaan...iso kaluisia myös...

      • Xxll

        Juuri niin, varsinkin paksumunaisia.


      • PaksuaPatukkaaHki
        Xxll kirjoitti:

        Juuri niin, varsinkin paksumunaisia.

        Kuinkas paksu???


      • laittaa postia..


    • Pekis

      Tj74vm : lle Halutko lisää?

    • vanhamies

      Minulle se seisoo kovasti aamulla kuin rautakanki,se seisoo jo kun herään!Muuten minulla on erektiöhäiriköitä!

    • Apuahan noihi saa helposti

      • rentti85

        Vanhemmilla naisilla vaihdevuodet ohittaneilla ei vaan tahdo olla enää haluja kun estrokeenit alkaa hiipua/loppua. Miehillä haluja kyllä riittäisi van onko kykyä.


      • kokemus_on
        rentti85 kirjoitti:

        Vanhemmilla naisilla vaihdevuodet ohittaneilla ei vaan tahdo olla enää haluja kun estrokeenit alkaa hiipua/loppua. Miehillä haluja kyllä riittäisi van onko kykyä.

        Onhan siten kiimaita bi-miehiä ja se vasta kiva seksi onkin


      • sexittelijäukot

        Jep! Vaimo 71v eikä ole enää vuosiin kostunut, eikä välittänyt sexistä. Toki antaa pimppaa, kun en liian usein kinua.
        Minä pian 73v terve ja seisoo usein. Koska ei aina jaksa runkatakaan! Juteltiin hyvän kaverin joka on lähes samanikäinen ja samat ongelmat. Oltiin kolme vuotta sitten hänen kanssaa kalareissulla pohjoisessa. Tuli puheeksi iltasella vaimojemme haluttomuus. Päätimme kokeilla ensin yhteisrunkkuja, se oli hienoa, eritoten kun vetelimme toisillemme orkut. Seuraavana iltana päätimme kokeille suusexiä 69 asennossa. SE oli mahtavavaa. Laukesimme toistemme suuhun ja nielimme spermat! Sitä harrastamme edelleen noin viikon välein.
        Emme tienneet, että mies osaa ottaa suuhun parhaiten koska tietää miten se pitää tehdä.... Vaimot eivät tiedä meidän sexi harrastuksista!! Meillä on nyt tyydyttävä sex joka todellisuudessa on mitä parasta tällä iällä !!


    • Miesyli70v

      Minä vain olen hyvilläni kun seisoo. Tanään vaimon kanssa naitiin aamulla puolituntia ja ensi yönä varmaan jo seisoo kovana kaivaten lisää seksiä. Ko,emn kertaa viikossa vähintään. Siitä tulee tulee rento ja hyvä mieli.

      • Ahn

        Mistä asennosta panit mammaa.onko vaimosi kostea vai täytyykö liukastaa.


    • raksutusko

      Kylä aamupäivä on virilimpää aikaa. Ei tosin heti herättyä kiinnosta.

      • Tj74vn

        Eikö olisi ihana herätä siihen kun nainen ottaa suuhun ja sen jälkeen tulee päällesi ja alkaa ratsastamaan.ite pidän kovasti jos herään nuolemiseen tai siihen et kova kulli liikkuu sisälläni


      • Tj74vn kirjoitti:

        Eikö olisi ihana herätä siihen kun nainen ottaa suuhun ja sen jälkeen tulee päällesi ja alkaa ratsastamaan.ite pidän kovasti jos herään nuolemiseen tai siihen et kova kulli liikkuu sisälläni

        Mä rakastaisin sitä ja tekisin takasin ;)


    • 70plus

      Mulkku on vähän isompi kuin nuorena, mutta halut vähenee. Vaimon kanssa seksiä kerran kuussa, mutta nuori naisystävä saa kyllä sykettä aikaan pelkästään pyllistämällä.

      • Tj74vm

        70plus mites nuori naisystävä sul on...kuis iso kalu sulta löytyy...heh...alkaa kostumaan ajatuksesta...


      • 70plus
        Tj74vm kirjoitti:

        70plus mites nuori naisystävä sul on...kuis iso kalu sulta löytyy...heh...alkaa kostumaan ajatuksesta...

        Sori kun kesti vastata. En käy täällä kuin huvikseni. Naisystävä on hieman yli 30v, ei suomalainen. Win-win, hän ei voi seurustella, mutta paineet silti kovat. Siksi autan saamaan helpotuksen. Kalu mulla on normaali, mutta kun olen hyvä suutelemaan ja tykkään nuolla niin siinähän tyttö sulaa käsiin.


    • 123mikj

      Olen kuusviitonen mies ja kyllä vielä parikertaa viikossa nussitaan.Ainoo pikku juttu on kun vaimo ei tykkää nuolemisesta jota haluaisin tehdä.Olisko täällä halukasta naista nuolemiseen.

      • Tj74vm

        Sehän ihanaa kun mies nuolee pitkään ja hartaasti...vanhemmat miehet ihania kun nuolevat orgasmin jos vaik seisokki lopahtaa..heh..


      • 123mikj
        Tj74vm kirjoitti:

        Sehän ihanaa kun mies nuolee pitkään ja hartaasti...vanhemmat miehet ihania kun nuolevat orgasmin jos vaik seisokki lopahtaa..heh..

        Tj74 haluaisitko nuolentaa ja ratsastusta .Laita yhteytietosi niin jutellaan lisää.


    • VanhusHarmajapää

      Kuuskymppisenä alkoi vauhti hidastua verenpainelääkkeen vuoksi ja otin avuksi cialiksen puolikkaan kerran viikossa.Se riitti päivittäiseen aktiivisuuteen hyvin.Sitten pamahti aivoinfakti 2-3 v sitten.
      Verenohennuslääkkeet Marevan,käyttöön 8 kuukaudeksi ja yllätys oli,että lerstikka jöpötti kuin nuorella pojalla aamusta yöhön ja aamuun.Tuo lääke kun lopetettiin,niin sen jälkeen peli on toiminut ilman mitään lisäpillereitä kohta turhankin reippaasti.Nyt 69 v ja pari kertaa pitää orkut järjestää päivässä.Vaimon ja naisystävän ollessa päivisin töissä niin on silloin aikaa runkutella tuntitolkulla ajankuluksi päivittäin.Että tällaista meillä.

    • ikäri

      Olin 65v kun syöpäleikkauksen valmisteluissa eturauhaseni sai hajasäteilyä ja siittiöiden eväsliemi meni vähiin. Myös erektio heikkeni mutta itse purkautuminen tiukemmassa kuin ennen ja huomattavasti nautinnollisempaa.
      70v vaimoni joutui lopettamaan hormooninsa jo vuosia sitten ja penetratio on pois laskuista mutta suu ja sormet pelaavat.
      Pari kertaa viikossa, vaimolleni sopivana aikana, hän pyöräyttää ohuen nyörin kivesteni ja koko systeemin tyven ympärille ja tulos on aina taattu.
      Tunnelman mukaan runkkailen lisäksi enemmän tai vähemmän.
      Olen 74v ukko.

    • 70plus

      Tj74vm.... Sori kun kesti vastata. En käy täällä kuin huvikseni. Naisystävä on hieman yli 30v, ei suomalainen. Win-win, hän ei voi seurustella, mutta paineet silti kovat. Siksi autan saamaan helpotuksen. Kalu mulla on normaali, mutta kun olen hyvä suutelemaan ja tykkään nuolla niin siinähän tyttö sulaa käsiin.

      • Tj74vm

        70plus...voin vain kuvitella miten ihanan nautinnon annat nuorelle naisellesi...uskoisin että olet myös kestävä etkä laukea heti..


    • Miesyli70v

      Joo.Kyllä vaimokin innostuu,kun näkee ja kokee että miehensä kulli kovoo.Kosteutta saadaan liukastusvoiteilla miten paljon vain halutaan. Aamuseksi paras seksi. Silloin vaimokin jaksaa paremmin.

    • Aviomiesxxx

      Minä eläkeläisenä haluan naida vähintään kolme kertaa viikossa . Olisi tosi mukavaa kun molemmat haluaisi yhtä paljon, mutta hyvä näinkin. Alussa usein vaimo tulee miehen päälle,jolloin hän kiihottuu paremmin.Sitten lähetyssaaarnaaja-asennossa loppuosa huipentuu......

      • Tj74vme

        Aviomiesxxx...kuulostaa kivalta..mites on lasketko lastisi vaimosi sisään vai ruiskitko rivosti vatsalle...heh..oon huomannu et moni vanhempi mies tahtoo lopuks tulla naisen suuhun..heh..tai ainakin vieraan naisen..oma ei ehkä anna..


      • Anonyymi
        Tj74vme kirjoitti:

        Aviomiesxxx...kuulostaa kivalta..mites on lasketko lastisi vaimosi sisään vai ruiskitko rivosti vatsalle...heh..oon huomannu et moni vanhempi mies tahtoo lopuks tulla naisen suuhun..heh..tai ainakin vieraan naisen..oma ei ehkä anna..

        Meillä asia hoidettiin yhteisellä päätöksellä kun terveydelliset syyt estää seisokin. Olemme olleet ydessä 27vuotta jvaimoni 15vuotta nuorempi. Vaimoni hankki rakastajan muutama vuosi sitten tää kaveri on hyvä ystävä molemmille. Yhtyvät nykyään kerran viiikossa ja pari suhde kukoistaa.


    • jöpöttää

      Nuorena kieltämättä seisoi helpommin vähän kaikesta, mutta samalla tavalla hommat meni yleensä vähän reisille. Nyt kun kokemusta on niin seisokki kestää ja naiset tykkää. Kalukin on vähän isompi kuin poikana ollessa.

      • NahatonHki

        Tällanen mieshän pitäisi saada 'perhetuttavaksi',kun oma vaatimaton ruiskauttaa jo 5-10llä työnnöllä...😞


    • haukkana

      Kyllä aamupäivä on parhainta kun testosteronit ovat vielä korkeimmillaan.

      • kasmir

        Silon kun emäntä antaa.


    • Aviomiesxxx

      Kyllä lähetyssaarnaaja-asento on ylivoimaisesti paras ja luonnollisin asento ikään katsomatta. Voi että minä nautin naimisesta- Keskimäärin puolituntia lämiitelyineen ,joskus 45 minuuttia joskun 20 minuuttia kiihotuksesta riippunen .Eihän tässä iässä enää vaimolla niin kostu mutta sitä varten on erilaisia, jopa kiihottavia liukuvoiteita.Eikun paljaalla vain naimaan. Huomaan kuinka vaimoi nauttii ja ääntelehtii kovan kullin ujeltaessa sisälle ja huipennuksena lämmin liukas sperma soljuu sisuksiinsa.itselle se luo intoa lisää seuraavaan sessioon.
      Oletteko muuten naineet vedessä uimareissulla ? Sekin on koettu nuorempanan ja hyvin onnistui eräänä elokuun kuutamolla.Silloin vaimo on höyhenen kevyt. Paljaalla naitiiin ja veteen laukesi

    • Aviomiesxxx

      Nimimerkki Ahn :lle vastaus. Lähetysaarnaaja-asennolla lopuksi. Onhan niitä himokkaista naisia jotka haluvat suuhun koko lastin, tai ainakin nuolevat kullin puhtaaksi lopuksi. Aluksi kullin hipelöinti kielellä teksin miehelle hyvää. Sen jälkeen mies panee varmasti parastaan.

    • Neuvojamies

      Kannattaa syödä hyvin jogurttia ,ruis ja kauraleipää, kananmmunia,pähkinöitä jne. Kaljaa ja tupakkaa ei missään tapauksessa pidä käyttää.Sama koskee alkoholin käyttöä. Se lopetttaa jöpöttämisen aivan varmasti ennenaikojaan. Terveet elämän tavat ja rakastelu vaimon kanssa.Se on sitä jotakin tässä ajassa.

    • Kylpyläpari

      Ilta aikaan kylpylän ravintolassa vanhalla seisoo parhaiten.muutama yli 60v ukko on tahtonut päästä panemaan nuorta naistani.ovat luvanneet isoa kalua

    • RodSteel

      Minullahan toimii jorma nykyään niin että naimiseen/itsetyydytykseen ryhdyttäessä erektio on silloin tällöin hyvinkin heikko - kunnes sitten jossain vaiheessa napsahtaa joku kytkin aivoissa ja sen jälkeen taas vanha tuttu rautakanki. Ennen ei ollut tällaista vaan jos oli pienintäkään seksin odotusta ilmassa niin saman tien oli kanki kovana. Tylsintä on se että nainen saattaa ihmetellä lerppakullia, mikä ei sitten ainakaan nopeuta kunnon erektion syntymistä.
      Aamuyöstä herätessä on kuitenkin lähes poikkeuksetta järjetön kivikova stondis ja kusihätä. Eikä kuselle voi mennä ennen kuin saa stondiksen laantumaan, ettei roiski ympäri vessan seiniä :(

      • Tj74vm

        Rodsteel..kyllä sen lerppa kullin kovaksi saa...naisen vaan täytyy siinä tilanteessa hyväillä sitä tai ottaa suuhun ja imeä kovaksi...itse mielelläni siinä vaiheessa otan suuhun...alkaa ihan kostumaan...


      • Sildemies

        Voi kun olisi nainen joka ottaa suuhun..
        Mutta kun ei kun se on muka niin yököttävää..no eipä ollut ennen lapsia..


    • Tj74vm

      Nyt tekis mieli vanhempaa pitkää ja paksua kalua...sellaista kunnon kyrpää...heh..vielä jos saisin nuolentaa pitkääään...ottaisin vaik lastin suuhun lopuks...sit uusinta...heh...

      • Sildemies

        Huh kiitos täällä taas lun saisi nuolla kiimaista pimpsaa imeä klittaa ja maistaa mahlaa...


      • Tj74vm
        Sildemies kirjoitti:

        Huh kiitos täällä taas lun saisi nuolla kiimaista pimpsaa imeä klittaa ja maistaa mahlaa...

        Nyt ainakin mahla valuu....pöksyt aivan märkänä...purkasin kaverin paineet just suullani...tuli nopeesti ja paljon...heh...


      • Tj74vm
        Tj74vm kirjoitti:

        Nyt ainakin mahla valuu....pöksyt aivan märkänä...purkasin kaverin paineet just suullani...tuli nopeesti ja paljon...heh...

        Alastomana sängyssä...paksu kurkku sisällä...kortsu päällä...tekee mieli...klitoris paisunut halusta...pian saan...


      • Sildemies
        Tj74vm kirjoitti:

        Alastomana sängyssä...paksu kurkku sisällä...kortsu päällä...tekee mieli...klitoris paisunut halusta...pian saan...

        Huhu

        Voispa edes katsoa!


      • Tj74vm
        Sildemies kirjoitti:

        Huhu

        Voispa edes katsoa!

        Saisit muutakin kun katsoa...heh...sain orgun mut tekee niin mieli vieläkin...millainen kulli sulla...


      • Sildemies

        Huh mitähän olis tarjolla?

        Ihan normi suomalainen


      • Tj74vm
        Sildemies kirjoitti:

        Huh mitähän olis tarjolla?

        Ihan normi suomalainen

        Aloittaisin ottamalla suuhun...imisin sut kovaksi...ratsastaisin sun kalulla..samalla voisit imeä mun nännejä...saisit joka asennosta mistä haluut...jos tahtoisit nii voisit lopuksi työntyä mun pyllyyn ja purkautua sinne....kihelmöi taas halu pillussa..


      • Sildemies

        No huhu. Tässähän ihan rupee SILMÄTKIN seisoon päässä!

        Bebat kyllä skippaisin.


      • Sildemies

      • Epäilevääeilaiteta
        Tj74vm kirjoitti:

        Aloittaisin ottamalla suuhun...imisin sut kovaksi...ratsastaisin sun kalulla..samalla voisit imeä mun nännejä...saisit joka asennosta mistä haluut...jos tahtoisit nii voisit lopuksi työntyä mun pyllyyn ja purkautua sinne....kihelmöi taas halu pillussa..

        Tuskin tuollaista naista kuin väität on todellisuudessa olemassakaan.


      • Mistäspäin TJ74 on, pirkanmaalla on mukava 60 mies vailla seuraa. S posti toimii.


    • No miten meni?

    • Aviomiesxxx

      Kysyjille sanon että aina spermat sisään panen. Vaimo innostuu kun lämmintä spermaa valuu sykkien pimpsan pohjaan saakka. Itsekin nautin suunnattomasti.

    • veeäm43

      Arviointivirhe. Seurustelin eilen illalla nyrkkikyllikin kanssa ja vedin tänään aamupäivällä napakan, kuluttavan treenin ja oletin, että huominen sopii vaimoni aikatauluun.
      Raskaan lounaan jälkeen se kehveli kävi kimppuuni enkä voi tuottaa hänelle pettymystä.

      Kutina kiveksissäni kuiskii, että huominen jää väliin ja luultavasti asiaan palataan vasta lauantaina, mutta ainahan sitä voi toivoa parempaa.
      Meillä vaimo todella päättää ajankohdat ja frekvenssin mutta ottaa kyllä huomioon minun tarpeeni.

      • veeäm43

        Jälleen virhearvio. Odotellessani autoni 2-vuotishuollon valmistumista tein tunnin tutustumisretken läheiseen thai hieromoon.


    • Ikäavimiesyli70

      Heräsin nyt juuri päivänilta ja ette arvaa kuin kovana oli mulkku.Nuor vaimo oli menny juur töihin ja täällä ukkelilla on naimahalut kovat. Oottaa pitää iltaa ja katsoa sitten tilanna uudelleen kui tässä käy pääseekö panmahan lastin rakkahan sisähän

    • Parastahan vanhenemisessa on, että kestävyys paranee. Orgasmi ei meinaa tulla, joten voi jatkaa...jatkaa :)
      Ja aamut parasta.

      • Anonyymi

        Itse 50ukm,ja ruiskahtaa jo noin 10llä
        työnnöllä : (


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe