Miksi pakenit?

Kevätmielimaassa

Minä yritin, sinä pakenit. Olitko hieman ehkä töykeäkin? Miksi? Halusin vain sinun parastasi, eikä tarkoitukseni ollut ainakaan loukata sinua.

19

12420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvaikeatilanne

Epävarmuuttani. Eikä minunkaan tarkoitus ollut olla mitenkään töykeä, anteeksi jos sellanen kuva tuli.

• enoikeintajunnut

Sitä itsekään. Ymmärräthän?

• ymmärränmuitakin

Ymmärrän minä sen. Joskus voi olla noin. Ei silti ole mitään peruuttamatonta tapahtunut.

• enoikeintajunnut
        ymmärränmuitakin kirjoitti:

Ymmärrän minä sen. Joskus voi olla noin. Ei silti ole mitään peruuttamatonta tapahtunut.

Jälkikäteen muistelen ja pahoittelen. Ei ollut kaikki muumit laaksossa sillä hetkellä.

• enoikeintajunnut
        enoikeintajunnut kirjoitti:

Jälkikäteen muistelen ja pahoittelen. Ei ollut kaikki muumit laaksossa sillä hetkellä.

Kaduttaa, että pakenin. Tiedä sitten mikä mielenajatus se oli vai oliko mikään. Minkä sille enää voi joten pakko jatkaa eteenpäin.

• ymmärränmuitakin

Ei se mitään. Joskus elämä vaan on sellaista. Hyvällä ja lämpimällä minä sinua mietin silti.

• enoikeintajunnut

Ei se mitään. Joskus elämä vaan on sellaista. Hyvällä ja lämpimällä minä sinua mietin silti.

Sinussa ei ollut mitään vikaa mikäli olisit hän mies. Minulla vain tuli jokin hetki, että en ajatellut järkevästi sitä hetkeä. Ehkä me vielä kohdataan.

• ymmärränmuitakin

Sinussa ei ollut mitään vikaa mikäli olisit hän mies. Minulla vain tuli jokin hetki, että en ajatellut järkevästi sitä hetkeä. Ehkä me vielä kohdataan.

Eiköhän me kohdata vielä. Luotetaan siihen.

• enoikeintajunnut

Eiköhän me kohdata vielä. Luotetaan siihen.

Olit niin mukavakin et olisi ansainnut sitä, että pakenin. Ihan omasta tahdostasi yritit ja varmasti olet tosi kunnollinen. En muista enää miltä näytit. Jos näet minut jossakin tule rohkeasti nykäisemään hihasta niin saat varmasti erilaisen kohtelun. Kyllä muistan sitten, että olit aikaisemminkin siinä.

• nämätäälläpalstoilla

Narsumarsujen rutinoita.

• seolihyväkysymys

Musrus,musrus eikä sen enempää järkeä missään.Joku kysyi joskus,että mitä te saatte tästä mussutuksesta..

• meniviestiperille

hoohhhoooooooh, luuletko etten muka itse tiedä parastani???? Kyllä se ainakin on se, että pidän sut itsestäni mahdollisimman kaukana. Mieluimmin näkemättä laisinkaan.
      En jaksa sua enää ollenkaan.

• kysylisäävaikkatänään

Hyvä kun vieläkin huolehdit kuinka pärjään. Tarvitsen toki ystävän joka tietää ne salaisuudet mitä muut ei tiedä. Toki ole muille edes kertonut. Sulla näkyy olevan hauskaa kustannuksellani. No olet oikeutettu siihen. Jatka ihmeessä tätä leikkiä ja pidä minusta hyvää huolta. Eikö kuitenkin viime jutut olleet aika tylsiä? Mutta osaat nekin muuttaa jänniksi jutuiksi. Onko mukavaa kun huomasit kuinka olen helppo kohde. Mitähän tuumaiset jos tietäisit totuuden. Varmaan siitäkin keksit uutta jutun juurta. Anteeksi nyt kauheasti kun sulla on tälläinen ystävä josta pitää huolta kantaa. Kuka sinusta nyt pitää huolta?

• miltäsenäytti

En halua väheksyä sun (tai kenenkään muun) tunnetta
      mutta mikä on toisen "parasta"?

Meinaan, että olisiko hyvä ehkä vähän sanallistaa sitä
      mitä sä olit menossa "tekemään"?

Olitko sä menossa hyväksi seuraksi, ystäväksi tai rakkaaksi
      vai
      näyttämään mikä sinusta on toiselle parasta?

...voip olla syy pakenemiseen...

• Sannakja

Koska huomasin sinun olevan peluri. Onneksi mitään fyysistä ei ehtinyt olla.

• En mä paennut, tässä mä oon. Mutta älä painosta, jooko? Anna mulle tila hengittää...

• Sinullevaroitus

Aloittaja, olet ylimielinen, eikä pahkaiseen kupoliisi mahdu ilmeisesti vaihtoehto että toinen on paennut, kun ei missään nimessä halua enää nähdä sua. Sinuna jättäisin suosiolla rauhaan. Oletko kuullut lähestymiskiellosta. Sen saa kun toistuvasti ahdistelee väkisin lähestymällä.

• meneeköjakeluun

Olet niin kuvottava että oli ihan pakko paeta. Tahtotilasi on syvällä omassa kuplassasi. Onneksi ei tarvi olla osa sitä mähmäistä kuplaa eikä muutenkaan missään tekemisissä!

• Pöhölöö

Pakenin, koska en ymmärtänyt omaa parastani. Jäin huonoon suhteeseen, vaikka sinun kanssasi olisi voinut olla parempi. Ehkä. Mistäpä sitä tietää. Jossittelulla ei saa kuin pahan mielen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      109
      5804
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3803
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3275
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      2670
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1700
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1363
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1245
    Aihe