Miksi pakenit?

Kevätmielimaassa

Minä yritin, sinä pakenit. Olitko hieman ehkä töykeäkin? Miksi? Halusin vain sinun parastasi, eikä tarkoitukseni ollut ainakaan loukata sinua.

19

12351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinvaikeatilanne

      Epävarmuuttani. Eikä minunkaan tarkoitus ollut olla mitenkään töykeä, anteeksi jos sellanen kuva tuli.

    • enoikeintajunnut

      Sitä itsekään. Ymmärräthän?

      • ymmärränmuitakin

        Ymmärrän minä sen. Joskus voi olla noin. Ei silti ole mitään peruuttamatonta tapahtunut.


      • enoikeintajunnut
        ymmärränmuitakin kirjoitti:

        Ymmärrän minä sen. Joskus voi olla noin. Ei silti ole mitään peruuttamatonta tapahtunut.

        Jälkikäteen muistelen ja pahoittelen. Ei ollut kaikki muumit laaksossa sillä hetkellä.


      • enoikeintajunnut
        enoikeintajunnut kirjoitti:

        Jälkikäteen muistelen ja pahoittelen. Ei ollut kaikki muumit laaksossa sillä hetkellä.

        Kaduttaa, että pakenin. Tiedä sitten mikä mielenajatus se oli vai oliko mikään. Minkä sille enää voi joten pakko jatkaa eteenpäin.


      • ymmärränmuitakin
        enoikeintajunnut kirjoitti:

        Jälkikäteen muistelen ja pahoittelen. Ei ollut kaikki muumit laaksossa sillä hetkellä.

        Ei se mitään. Joskus elämä vaan on sellaista. Hyvällä ja lämpimällä minä sinua mietin silti.


      • enoikeintajunnut
        ymmärränmuitakin kirjoitti:

        Ei se mitään. Joskus elämä vaan on sellaista. Hyvällä ja lämpimällä minä sinua mietin silti.

        Sinussa ei ollut mitään vikaa mikäli olisit hän mies. Minulla vain tuli jokin hetki, että en ajatellut järkevästi sitä hetkeä. Ehkä me vielä kohdataan.


      • ymmärränmuitakin
        enoikeintajunnut kirjoitti:

        Sinussa ei ollut mitään vikaa mikäli olisit hän mies. Minulla vain tuli jokin hetki, että en ajatellut järkevästi sitä hetkeä. Ehkä me vielä kohdataan.

        Eiköhän me kohdata vielä. Luotetaan siihen.


      • enoikeintajunnut
        ymmärränmuitakin kirjoitti:

        Eiköhän me kohdata vielä. Luotetaan siihen.

        Olit niin mukavakin et olisi ansainnut sitä, että pakenin. Ihan omasta tahdostasi yritit ja varmasti olet tosi kunnollinen. En muista enää miltä näytit. Jos näet minut jossakin tule rohkeasti nykäisemään hihasta niin saat varmasti erilaisen kohtelun. Kyllä muistan sitten, että olit aikaisemminkin siinä.


    • nämätäälläpalstoilla

      Narsumarsujen rutinoita.

      • seolihyväkysymys

        Musrus,musrus eikä sen enempää järkeä missään.Joku kysyi joskus,että mitä te saatte tästä mussutuksesta..


    • meniviestiperille

      hoohhhoooooooh, luuletko etten muka itse tiedä parastani???? Kyllä se ainakin on se, että pidän sut itsestäni mahdollisimman kaukana. Mieluimmin näkemättä laisinkaan.
      En jaksa sua enää ollenkaan.

    • kysylisäävaikkatänään

      Hyvä kun vieläkin huolehdit kuinka pärjään. Tarvitsen toki ystävän joka tietää ne salaisuudet mitä muut ei tiedä. Toki ole muille edes kertonut. Sulla näkyy olevan hauskaa kustannuksellani. No olet oikeutettu siihen. Jatka ihmeessä tätä leikkiä ja pidä minusta hyvää huolta. Eikö kuitenkin viime jutut olleet aika tylsiä? Mutta osaat nekin muuttaa jänniksi jutuiksi. Onko mukavaa kun huomasit kuinka olen helppo kohde. Mitähän tuumaiset jos tietäisit totuuden. Varmaan siitäkin keksit uutta jutun juurta. Anteeksi nyt kauheasti kun sulla on tälläinen ystävä josta pitää huolta kantaa. Kuka sinusta nyt pitää huolta?

    • miltäsenäytti

      En halua väheksyä sun (tai kenenkään muun) tunnetta
      mutta mikä on toisen "parasta"?

      Meinaan, että olisiko hyvä ehkä vähän sanallistaa sitä
      mitä sä olit menossa "tekemään"?

      Olitko sä menossa hyväksi seuraksi, ystäväksi tai rakkaaksi
      vai
      näyttämään mikä sinusta on toiselle parasta?

      ...voip olla syy pakenemiseen...

    • Sannakja

      Koska huomasin sinun olevan peluri. Onneksi mitään fyysistä ei ehtinyt olla.

    • En mä paennut, tässä mä oon. Mutta älä painosta, jooko? Anna mulle tila hengittää...

    • Sinullevaroitus

      Aloittaja, olet ylimielinen, eikä pahkaiseen kupoliisi mahdu ilmeisesti vaihtoehto että toinen on paennut, kun ei missään nimessä halua enää nähdä sua. Sinuna jättäisin suosiolla rauhaan. Oletko kuullut lähestymiskiellosta. Sen saa kun toistuvasti ahdistelee väkisin lähestymällä.

    • meneeköjakeluun

      Olet niin kuvottava että oli ihan pakko paeta. Tahtotilasi on syvällä omassa kuplassasi. Onneksi ei tarvi olla osa sitä mähmäistä kuplaa eikä muutenkaan missään tekemisissä!

    • Pöhölöö

      Pakenin, koska en ymmärtänyt omaa parastani. Jäin huonoon suhteeseen, vaikka sinun kanssasi olisi voinut olla parempi. Ehkä. Mistäpä sitä tietää. Jossittelulla ei saa kuin pahan mielen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe