On kyllä sievä..

jokohannukkuun

Oot sinä kyllä nättinä. Aivan älytön. Enkä kyllä kerro missä tai kuka. Jokohan tämä menee stalkkaamisen puolelle vai mitä se nyt oli..?

27

9963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistänäet

      Mistä näet hänet?

    • Aha

      no vinkkaas edes millin verran kenelle.

    • ennytsentään

      tukkanikin on ihan pörrössä. :-]

      • Pörröttäjä

        Sitähän oiskin varmaan mukava pörröttää.🙄


    • TuskinMinulle

      Stalkkasitko somessa vai tosielämässä? Itseäni ainakin ahdistaisi stalkkaaminen irl, vaikka olisin ihastunut kyseiseen henkilöön..

      • Ihastusihana

        No en kyllä tosielämässä alkaisi ketään seuraamaan.


    • eistalkkaukselle

      Älkää stalkatko edes netissä,tosi ärsyttävää kun joku nobody vuosien takaa yhtäkkiä seuraa kaikkea tekemistä

      • ihmiset_on_uteliaita

        Kannattaa miettiä mitä sinne nettiin laittaa,jos se on kaikkien nähtävillä. Eikä sitten itke typeryyttään jos tietoja leviää ym.


      • Eikylläahdistamutprkl

        Joo ja kannattaa miettiä, mitä tänne kirjoittaa. Minä itse SS, en ole koskaan ollut somessa, en ikinä ottanut itsestäni ainuttakaan selfietä tms. Mutta niin vain kuvia kaikenlaisia, salaa kuvattuja on ympäri ämpäri, mutta senhän sinä jo kirjoittaessasi tiesitkin. Eli ilmoitappas poliisille tai minulle niin saadaan se idiootti pois kiusaamasta kunnon ihmisiä! Vai oletko asiassa kuinkakin hartaasti mukana? Saatko niistä oikein maksunkin?


    • Ammammaa

      Kivahan se on että on faneja. ;)

      • yksiihailijavainen

        Koska saan nimmarin niin meen sit het tatuoimaan sen ihooni ;D


      • Ammammaa

        Saat heti ku uskallat tulla hakemaan ;)


      • yksihailijavainen

        Ja mistäköhän se olisi noudettavissa? Saako halin samalla? ;)


      • Ammammaa

        Lähetään nyt siitä liikkeelle et mistä oisit sitä hakemassa? ;) kyllä ny ainaki yks hali irtoo, ehkä ;>


      • yksihailijavainen

        No ku enhän minä tiiä missä mä sua voisin ny nähä?? Ehkä mä vaan odotan että törmään sinuun sattumalta tai sitten odotan että laitat sitä viestiä?


      • Ammammaa

        Mikset sä laita viestiä?


      • yksihailijavainen

        En vaan uskalla. Olisi jo liian noloa jos olisinkin käsittänyt kaiken ihan väärin.


      • Ammammaa

        No kerro ees jotain vinkkiä itestäs. Ei saa pitää hullua jännitykses 😁


      • Ammammaa

        Tyhmiä virheitä oo, se on tyhmää jos jättää asioita tekemättä. ;)


      • yksihailijavainen

        Meinasin tulla tänään katsomaan oletko kotona, kun olin siellä kulmilla, kävin tarkastuttamassa silmät tai sii näköni ;)

        No vitsi vitsi, en mä ny yhtäkkiä kenekää luo oo änkeemässä, mutta mielessä olit kuitenkin, yllätys yllätys :D

        muuta vinkkii ei tipu tällä erää :D


      • Ammammaa

        Haha 😂 tippuu tippuu, anna tulla 😎


    • TätinSanomat

      Aloitus on liian imelä ollakseen minulle, mutta sanon näitä tietosuoja-asioita. Mä olen ainakin laittanut facebookissa tietosuojan kuntoon niin, että se vähä mitä sieltä näkyy vieraille ei ole stalkkausta vaan ihan julkista tietoa. Sukulaisille voin kertoo siellä liikkumisistani, mutta se ei sitten taas kuulu julkisiin tietoihin. Jokuhan voi vaikka etsiä tyhjiä koteja anastuksia varten tms. Somessa pitää tarkkaan ajatella mitä julkaisee ja kenelle.

      • TätinsanomatII

        En ole facebookissa enkä somessa ollenkaan, mutta valehenkilöllisyys kuulemma on. Siitä en tietenkään ole vastuussa. Enkä yhdestäkään kuvastani tms, mitä sairaat tyypit ovat sinne varastaneet ja vääristellen tehneet. Taitaa tuikutella tuohon pohjoisen suuntaan nämä tekoset. " minä tiedän sinusta kaiken" sanoi hän minulle kerran, enpä arvannut, että oli niin innokas fani, että pani kaiken nettiin.


    • Tyrkky_

      Ei haittaa ollenkaan...anna mennä stalkkaukseen.
      Pääsisit kyläänkin jos oikein kunnolla stalkkaat.

    • Kaihotuskaihoo

      En silloin uskaltanut omia tätä enkä omi vieläkään. Tän ikäinen jo. Mutta olispa Ihana jos hän pitäisi minua nättinä edes...

      • KauneuttaKaikkialla

        Kaikkihan tässä on oman elämänsä supermalleja. Kauneus on katsojan silmissä. 😘


      • ihanpiristipäivää

        Olipa hyvin sanottu :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe