Kun menet pysäköityyn autoosi

Kaikenlaisia

Niin onko ihan fiksua kapealla tiellä mennä siihen autosi ja ohi menevän liikenteen väliin seisomaan. En mä ainakaan menisi, jotkut vaan on niin tyhmiä että tekevät näin. Jopa niin että tilaa ei edes jää vaan ohi tuleman auton pitää toimia ettei murjo idioottia autojen väliin.

11

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensäkään minä en mene mihinkään seisomaan, kun menen pysäköityyn autooni. Menen istumaan. Autooni.

      • hmm.mm

        Miten avaat autosi oven?


      • hmm.mm kirjoitti:

        Miten avaat autosi oven?

        Yleensä vasemmalla kädellä. Ei siinä pysähtyä tarvitse.


      • hmm.mm
        TheRat kirjoitti:

        Yleensä vasemmalla kädellä. Ei siinä pysähtyä tarvitse.

        Et koskaan pysähdy hetkeksikään autosi viereen kun olet menossa sen sisälle? Varmasti juuri niin...


      • hmm.mm kirjoitti:

        Et koskaan pysähdy hetkeksikään autosi viereen kun olet menossa sen sisälle? Varmasti juuri niin...

        Pointti oli, ettei auton viereen tarvitse mennä seisomaan sinne noustakseen. Miksei vain kävele ovelle, avaa sen, istuu alas ja sulkee oven. Kolmen sekunnin homma.

        En pysähdy auton viereen mennäkseni sen sisälle. Voin pysähtyä muista syistä (tuulilasin putsaus, tavaroiden lastaus, jne).


      • hmm.mm
        TheRat kirjoitti:

        Pointti oli, ettei auton viereen tarvitse mennä seisomaan sinne noustakseen. Miksei vain kävele ovelle, avaa sen, istuu alas ja sulkee oven. Kolmen sekunnin homma.

        En pysähdy auton viereen mennäkseni sen sisälle. Voin pysähtyä muista syistä (tuulilasin putsaus, tavaroiden lastaus, jne).

        Pointti oli, että sinäkin seisot autosi vieressä usein. Lyhyitä aikoja, toki. Alat varmasti hiljalleen tajuta sen itsekin.


    • idiootti

      Aloittaja taitaa kömpiä autoonsa apumiehen puolelta, mutta ei kannata pysäköidä niin kapeaan kohtaan.

    • puupäät.liikenteessä

      Voi taivas näitä vastauksia, kyllä sen huomaa että liikenteessä tapahtuu eikä tartte taaskaan ihmetellä miksi.

      • Tarkoitit varmaan, että voi taivas näitä kysymyksiä?


    • RedNeckBaboons

      Aloittaja tarkoittanee näitä idiootteja jotka seisoskelevat ja hääräävät autonsa ympärillä aivan kuin muita ei olisikaan. Se on todella outoa varsinkin paikoissa, joissa tilaa ei ole. Itse autoon kömpiminen ei kauaa vie, sen varmasti tietää aloittajakin.

    • Kummallinen aloitus, mutta toipa mieleen yhden muistijäljen. Jossain saksalaisessa poliisisarjassa kerran sattui silmään, miten kaveri meni kadun varteen pysäköityyn autoonsa niin, että lähestyi kuskin ovea kylkimyyryä, selkä autoon päin ja avasi oven oikealla kädellä. Ehkä normaali tapa siellä mutta näytti oudolta siksi, että minä ainakin kävelen tuollaisessa paikassa ihan normaalissa kadunsuuntaisen kävelyn asennossa ja avaan oven vasemmalla kädellä, selkä kadulle päin. Ja väittäisin, että niin tekevät ainakin Suomessa jokseenkin kaikki muutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe