Taas 1 sanoinkuvaamaton

Ilmansinua

Tylsä päivä edessä..

29

7860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitätouhuttas

      No tule tänne niin keksitään jotain tekemistä.

      • Kaikki_arkinen

        Tekeminen hänen kanssa ois yhtä juhlaa.


      • Ihansiltätuntui

        Sellaisia ajatuksia on mielessä.


    • samoinkoskahänei

      ehkä koskaan syntynytkään tai mahdollisesti kuoli ennen kuin ehdimme tavata tai erehdyin : )

      Ihminen joka malttaa tutustua rauhassa, joka uskaltaa antaa itsensä kokonaan.
      Jonka lähellä on hyvä ja turvallinen olla, jonka kosketus tuntuu sydämessä.
      Joka haluaa tehdä hyviä tekoja.
      Jonka ihastus ehtii kasvaa rakkaudeksi, joka pystyy tuntemaan.
      Kykenee pyytämään ja antamaan anteeksi.
      Ei halua säätöjä, hoitoja, pelejä.
      Ei lähtisi pois vaikka tietäisi ja tuntisi toisen täysin, ei uskoisi valheita.
      Yrittäisi löytää oikeat sanat, ei loukkaisi, opettaisi kuuntelemaan, ymmärtämään.
      Kukaan ei ole ajatustenlukija.
      Kestäisi arkea. : )

      • Jatkoa_täältä_At14-08

        Niinkuin jo ehkä täällä mainitsit, jokainen hetki kanssasi olisi täyttä juhlaa. Joulu joka päivä.


      • dssasfja

        Sait siitä jo aavistuksen.


    • Wall-E_loves_Eve

      @Ilmansinua:
      Oletko töissä? Mä ajattelen sua koko ajan siellä(kin) ollessasi <3
      Jatkan aina siihen saakka, kun mennään nukkumaan. Huomenna uudestaan :)

    • merenranta-

      Mistä tämä henkilö tietää tästä asiasta, jos tänne kirjoitat?

      • OnkoSillä

        Loppujen Lopuksi Mitään Väliä? Saahan sitä toivoa että hän lukisi kirjoitukseni :)


      • 5588

        Vaikka lukisi mahdoton tietää onko tämä tarkoitettu hänelle?


    • Aina_sama

      Kuvio.nukut,heräät ,syöt,menet asioille,katsot televisiota jonkä jälkeen nukkumaan taatätäkö on elämä.kysynpä vaan.

      • Ei_aina

        Se voisi olla paljon parempaakin.


      • Aina_sama
        Ei_aina kirjoitti:

        Se voisi olla paljon parempaakin.

        Tuntuu että mun elämä junnaa nyt paikoillaan.en tiedä olenko sairastumassa masennukseenki.en oikein nyt nää valoa tulevaisuuteen.onneksi on sentään kesä tulossa.


      • Ei_aina
        Aina_sama kirjoitti:

        Tuntuu että mun elämä junnaa nyt paikoillaan.en tiedä olenko sairastumassa masennukseenki.en oikein nyt nää valoa tulevaisuuteen.onneksi on sentään kesä tulossa.

        Oletko ihastunut tai rakastunut keneenkään?


      • Aina_sama
        Ei_aina kirjoitti:

        Oletko ihastunut tai rakastunut keneenkään?

        Kyllä olen ihastunut.


      • Ei_aina
        Aina_sama kirjoitti:

        Kyllä olen ihastunut.

        Hankkiudu ihastuksesi seuraan jos se vain on suinkin mahdollista, ja tee hänet onnelliseksi - tarkoitti tämä sitten mitä tahansa.


    • efbrbfhrjnh

      elämä on löytää rakkaus. sitä on elämä ja elama kehittyy jatkuvasti,
      sain elaa rakkautta monta vuotta, minut hyvaksyttiin sellaisena kun olen. toissakesana olin niin onnelinen kun autoin kahta kissaa, joista toinen oli taynna punkkeja ja toinen auttoi hanta.
      punk ei ole elamantarkoitus, se on kapinaa
      kapinaa lakeja ja saantoja vastaan.
      lapset ei tuo onnea elamaan, vaan ne saa onensa vanhemista ja kun niita ei ole niin puolisostaan. taydellinen nirvana on kun 2 sielua yhtyy yhdeksi. maailmassa on niin paljon salaisuuksia joita en ole selvittanyt.
      miten sielut syntyy, niitahan on 6 miljardia ja mihin sielut menee.
      maailmalla itsellaan ei ole tarjota kuin elaman jatkuminen.
      haluaisin miettia asioita aaneen mut jotensakin en uskalla.
      mulla on koti, joka on yhteiso, mutta siella ei ole perhetta,
      sijaisperheeni tuntee mut kait, mutta eivat valita musta kun oon jo aikuinen ja heilla on oma elamansa,
      löysin sielunkumppanini jo nuorena,
      tanssittiin yhdessa ja nautin elamastani taysin rinnoin.
      en unohtanut hanta koskaan, vaan unohdin itseni. en pitanyt itsestani huolta, halusin tehda toita ja tynteko palkittiin ylennyksin,
      tasta eteenpain jatkaminen tarkoittaa etta hankin osaomistusasunnon, mutten halua omistaa mitaan, koska mitaan taalta ei saa mukaansa.
      ehka sitten asun tassa, taiteilijoiden paratiisissa,
      en ole saanut merkittavaa aikaan,
      olen tuonut ihmisten elamaan iloa ja valoa.
      naisen tehtava on lisantya ja tulla aidiksi, musta tuntuu etta musta ei ole siihen.
      ehka ma tosiaan olen itsekas niinkuin aitinkin sanoi.
      mutta olen hoitanut kummilapsia ja muiden lapsia vastikkeettakin,
      toisaalta he tarjoavat minulle perheen ja kodin.
      tottakait makin haaveilen rakkaudesta, arvostuksesta ja luottamuksesta.
      luulen etta sairastun syöpaan ja kuolen viiden vuoden kuluttua, ilmeisesti rintasyopaan.

      • Reilut_Pelisäännöt

        Hei. nyt..,, et sinä mihinkään ole kuolemassa. Sä voit tulla asumaan tänne vaikka heti jos haluat, niin pitkään kuin haluat, kunhan maksat puolet yhtiövastikkeestani (277 ja rapiat). Mulla on täällä paljon ylimääräistä tilaa toiselle ihmiselle. Juuri vaihdoin uuden kakkoslukonkin tänne johon mulla on taatusti kaikki avaimet, eikä muilla kuin mulla ole oikeutta eikä siten mahdollisuuksiakaan ottaa niistä lisäkopioita. Tää on oikeasti nyt kunnon linnake jonne ei noin vain tulla.

        Jos tavataan lähiaikoina jossain (julkisella paikalla?), voidaan vaan vaikka pelkästään puhua kaikista isoista elämän kysymyksistä vaikka myöhäiseen aamuyöhön. Jos yhdessä ollessamme nukahdat ennen mua minne tahansa, sulla ei ole mitään hätää.

        Vai haluaisitko mieluummin puhua ensin puhelimessa? Soita mulle. Me eletään vaan kerran.


    • LöydänköOikean

      Mä haluan piristää sua, tuu soittaa mun ovikelloa niin tarjoan sulle, vaikka simaa ja pikku purtavaa. Yritän piristää sinua kaikin mahdollisin tavoin, tavoitteena saada hymyn sun suunpieliin. Kyl tää vielä iloksi muuttuu, kun luotat vain minuun ja mun hyväntahtoisiin eleisiin sinua kohtaan.

      • Tottakait_

        Saan hymyn kasvoille pelkästään jo sun ajattelemisesta..☺


      • LöydänköOikean

        Kiva kuulla, minäkin aloin nyt hymyilemään ☺


    • bored-as-hell

      Minullakin oli aivan käsittämättömän tylsä päivä, eli ihan normi päivä (ilman häntä). Ne harvat päivät kun häntä näen, vaikka pienenkin hetken, piristää heti! Olisi ihanaa nähdä häntä joka päivä, ai että!

    • aitoriitta

      Oliko kuitenkaan niin tylsä päivä rakas❤

    • Vesisateessa

      Tylsemmiksi päivät vaan muuttuu.

      • Aloittajaap

        Kyllä se mieli toiv. Muuttuu kunhan kesä tulee.tämä vappu meni selvinpäin ja söin juuri hyvän lounaan.
        Mukavaa loppuiltaa.


      • Kankkusessa
        Aloittajaap kirjoitti:

        Kyllä se mieli toiv. Muuttuu kunhan kesä tulee.tämä vappu meni selvinpäin ja söin juuri hyvän lounaan.
        Mukavaa loppuiltaa.

        Söin nakkeja ja perunasalaattia nam ja yöks🤢


    • Yksinäisyys ja tylsyys saa vielä suuremmat mittasuhteet näinä "juhlapäivinä", jotka olisi niin ihanaa viettää sen oman rakkaan kanssa ja ystävien seurassa,
      Itselläni on sama tilanne. Ihminen, jonka kanssa elämä olisi ollut kohdallaan, sulki luukut ja käänsi suuntansa muualle.
      Suhde oli jo niin vakaalla pohjalla ja tiettyjä lopullisia yhteisiä päätöksiä vailla kun hän, ilmeisesti kuitenkin sitoutumista karttaen / peläten lähti pakoon ja jätti vain ikävän, kaipauksen ja yksinäisen tyhjyyden.

      Tosiasasiassa ei pitäisi olla mitään syytä kaivata tällaista ihmistä, mutta tunteilleen ei vain mahda mitään, tämä "suruaika" on vain elettävä kuten parhaiten taitaa, mutta helppoahan se ei ole.
      Sisintään ei voi pakottaa unohtamaan ja jatkamaan puhtaalta pöydältä eteenpäin, ei vaikka miten haluaisi.

      Tsemppiä muille samankaltaisessa tilanteessa oleville.
      Elämä on, väittää DNA, yritetään parhaamme mukaan palata takaisin ruotuun ja muistetaan, että elettäväksihän tämä elämä on meille annettu, eikä sitä ole syytä loputtomasti kuitenkaan tuhlata menneitä ja menetyksiä surren.
      Ehkä vielä jonain päivänä löytyy vastapainoksi iloakin, vaikka sitä ehkä tällä hetkellä on niin kovin vaikea uskoa.

      • muitakinsamassaveneessä

        Aivan kuin minun kirjoittamani viesti erään naisen ja minun välisistä tapahtumista.


    • Toolate

      Ei se nainen ymmärrä enää ei muista mitään. taitaa olla Nauru saarilla jo nauramassa. Usko meni Toivo sammui....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe