Kaarisillan kumoamiseen kerätty nimiadressi siltaa ei korjata uusi tulee . turha nimikeräyslista
Kaarisilta on tullut tiensä päähän vaikka silta onkin komea,
osulan röttelö joutaisi purkaa nopeasti römöttämästä
Kaarisilta vanhaa ei korjata
10
1023
Vastaukset
- gqgfre3frf34er
Kohta poistuu tämäkin viestiketju, koska aiha on arkaluontoinen!
- kumottusiltaparka
Mitä, onko joku halunnut kaarisillan kumottavaksi!? Tuota en tiennytkään, miksiköhän, mitä sillä ympärikäännöllä olisi saavutettu...
- nassepoika
kaarisilta toisin päin karjalaisen verkkosivu juttu että kumotaan korjaus
- kaikkea-kysytkin
Etkö tajua että se pohjapuoli on ollut kokoajan käyttämätön? Sehän sillä ympäirikäännöllä saadaan aikaan ettei uutta siltaa tarvita, koska käytetään sitä käyttämätöntä puolta seuraavat 100 vuotta!
- kumottusiltaparka
hyvänen aika, en osannut ollenkaan ajatella sitä nuin ;) Ehtottomasti kannattaa kumota ja siten säästää tuhans...eiku miljoonia.
Hyvä idea!Kaikki osapuolet tyytyväisiä.
Voisikohan sinne Lieksaan rakentaa huvipuiston.
Kaarisilloista saisi hyvän alun vuoristorataan, voisi laittaa nimeksi "Nostalgiarata", siihen kun saisi lisäksii vanhan ilmaradan seikkailuradaksi, vähän niin kuin Ähtärissä ja Pankakosken pässin vetämään Possujunaa niin ei paljon muuta tarvitsisi.- kirkon.virka
Oikein hölmö ajatus ei mitenkään mahdollista ees teoriassa.
kirkon.virka kirjoitti:
Oikein hölmö ajatus ei mitenkään mahdollista ees teoriassa.
Olisiko sinulla jotain parempaa käyttöä sillalle ;-))
- alaokaam
Rakennus kannattaa purkaa ja rakentaa syrjäytyneille työttömille huvipuisto saataisiin cittarin penkistä istujat pois häiritsemästä asikkaiden liikkkumista kaupoissa.Huvipuiston suojaksi rakennettaisiin suoja viher aita Huvipuisto olisi täydellinen virkistystarha sosiaalitaidot kehitttyisi yksinäisyys poistuu pulit ja päihdeongelmaiset työttömät kohtaavat toisensa
Huvipuistossa olisi grillikatos makkaran grillaukseen kukkien kasvatusta pieni kasvimaa tykötarpeineen jne.kaikilla työttömillä ei ole kulkuvälineitä polkupyörää autoa vaan työtön tepastelee kävellä. työttömät pitää saada osallistumaan ruoka apu muutetaan vastikkeeliseksi osallistumalla ruoka ja kokkikurssille esim. Espoossa ollaan tekemässä hyvää työtä Leipäjonot lakkautetaan ja siirrytään yhteiseen ruokapöytään osallistumalla työtoimintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368