Kaarisilta vanhaa ei korjata

öaloakajkja

Kaarisillan kumoamiseen kerätty nimiadressi siltaa ei korjata uusi tulee . turha nimikeräyslista
Kaarisilta on tullut tiensä päähän vaikka silta onkin komea,
osulan röttelö joutaisi purkaa nopeasti römöttämästä

10

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gqgfre3frf34er

      Kohta poistuu tämäkin viestiketju, koska aiha on arkaluontoinen!

    • kumottusiltaparka

      Mitä, onko joku halunnut kaarisillan kumottavaksi!? Tuota en tiennytkään, miksiköhän, mitä sillä ympärikäännöllä olisi saavutettu...

      • nassepoika

        kaarisilta toisin päin karjalaisen verkkosivu juttu että kumotaan korjaus


    • kaikkea-kysytkin

      Etkö tajua että se pohjapuoli on ollut kokoajan käyttämätön? Sehän sillä ympäirikäännöllä saadaan aikaan ettei uutta siltaa tarvita, koska käytetään sitä käyttämätöntä puolta seuraavat 100 vuotta!

      • kumottusiltaparka

        hyvänen aika, en osannut ollenkaan ajatella sitä nuin ;) Ehtottomasti kannattaa kumota ja siten säästää tuhans...eiku miljoonia.


    • Hyvä idea!Kaikki osapuolet tyytyväisiä.

    • Voisikohan sinne Lieksaan rakentaa huvipuiston.
      Kaarisilloista saisi hyvän alun vuoristorataan, voisi laittaa nimeksi "Nostalgiarata", siihen kun saisi lisäksii vanhan ilmaradan seikkailuradaksi, vähän niin kuin Ähtärissä ja Pankakosken pässin vetämään Possujunaa niin ei paljon muuta tarvitsisi.

      • kirkon.virka

        Oikein hölmö ajatus ei mitenkään mahdollista ees teoriassa.


      • kirkon.virka kirjoitti:

        Oikein hölmö ajatus ei mitenkään mahdollista ees teoriassa.

        Olisiko sinulla jotain parempaa käyttöä sillalle ;-))


      • alaokaam

        Rakennus kannattaa purkaa ja rakentaa syrjäytyneille työttömille huvipuisto saataisiin cittarin penkistä istujat pois häiritsemästä asikkaiden liikkkumista kaupoissa.Huvipuiston suojaksi rakennettaisiin suoja viher aita Huvipuisto olisi täydellinen virkistystarha sosiaalitaidot kehitttyisi yksinäisyys poistuu pulit ja päihdeongelmaiset työttömät kohtaavat toisensa
        Huvipuistossa olisi grillikatos makkaran grillaukseen kukkien kasvatusta pieni kasvimaa tykötarpeineen jne.kaikilla työttömillä ei ole kulkuvälineitä polkupyörää autoa vaan työtön tepastelee kävellä. työttömät pitää saada osallistumaan ruoka apu muutetaan vastikkeeliseksi osallistumalla ruoka ja kokkikurssille esim. Espoossa ollaan tekemässä hyvää työtä Leipäjonot lakkautetaan ja siirrytään yhteiseen ruokapöytään osallistumalla työtoimintaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe