Strap on naista, onko heitä ?

jakeperro

Onko kellään kokemuksia strap-on naisista. Minulle ei ole tullut vastaan ja kovasti kiinnostunut kokeilemaan. Vaimoni ei ole kiinnostunut vaikka olen ehdottanut. Olen 181 cm / 115 kg Keski-Suomesta. Miten on onko naisista kukaan kiinnostunut? [email protected] voisi laitta emailia tulemaan alkuun . Toki vastauksisa kehiin millaisia kokemuksia muilla on.

11

1127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko missä päin ja onko sinulla jo strapi ja miten iso on ja kiinnostaako kimppa

• jakeperro

Pohjois-Savosta olen mutta autolla pääsee. Voisihan se kiinnostaa. Ei ole valmiina strapon.

• M26

Olis kiva löytää.

• Haluaisin myös kokeilla!

• Juki47

Mulla on ollut muutaman kerran ihana tapaaminen Lissu dominan kanssa se osaa kyllä käsitellä miestä niin että siitä nauttii tosi paljon pukeudun naisten asuihin ja meikkaan sitten peppu pystyssä sängylle ensin se antaa mulle piiskaa ja tulen siitä tosi kiimaiseksi sitten Lissu laittaa ison mustan vyö dildon tulee mun taakse rasvaa sormella pepun ja dildon läpsii kämmenellä pakaroita sitten tunnen kuinka dildo menee peppuun ja Lissu alkaa naimaan on mahtava panemaan aivan mahtava kokemus

• klkukr

Miksi olet noin ahdistunut ja ahdasmielinen? Tuo juki47 tarinahan on ihana kuvaus alistuvan miehen ja dominoivan naisen avioseksistä:)

• jbcvjjk

Dominoiva nainen joka nussii miestään sträpillä ymmärtää varmasti miehessään olevan ripaus homoseksuaalia vaikka olisi niin hienotunteinen ettei sano sitä ääneen.

• perskärpänen.surisee
        klkukr kirjoitti:

Miksi olet noin ahdistunut ja ahdasmielinen? Tuo juki47 tarinahan on ihana kuvaus alistuvan miehen ja dominoivan naisen avioseksistä:)

Löylis on perskärpänen joka käy surisemassa ja kakkimassa jokaisen seksipalstalle kirjoitetun viestin kohdalla eli sille ei kannata vastailla. Kun sen viestit siivotaan pois niin niihin tulleet vastaukset jää sotkemaan keskusteluita.

• StraponiaSaanut

Olen mies ja olen saanut strap-onia useita kertoja ja voin sanoa että se tuntuu hyvältä. Mikä siinä on erona, että jos mies saa straponia peppuun niin se on homomaista. Mutta kun naista naidaan peppuun niin se on vaan anaaliseksiä.
      Mielestäni on ihan turhaa luokitella näitä asioita mitenkään. Ne miehet ja naiset harrastaa peppuun naintia jotka siitä tykkäävät. Loput ei harrasta sitä. Se on kuitenkin jokaisen ihan oma asia mitä harrastaa. Jokainen saa tehdä niitä asiota joista pitää ja joista nauttii.

• Hfgvhyh

On heitä. Olen tavannut...

• Anonyymi

Miks haluat naisen? Jos oot homo nii hae mies joka varmana työntää värkkiä anaaliin

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2449
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2268
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1286
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      109
      1084
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      220
      932
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      909
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      827
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      779
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      51
      759
    Aihe