Moi Onko kellään tietoa minkä hintaisia ja mistä voi ostaa Turkin liigan Alanyasportin kotipeleihin lippuja ?
Saako lippuja Alanyasportin peleihin
7
576
Vastaukset
- Alanyasporfani
Tarvitsen ensin Passolig kortin, jonka saa esim Alanyasporin toimistosta. Tarvitaan passi ja yksi valokuva mukaan ja 20tl rahaa. Tällä kortilla saat ostettua Alanyasporin peleihin ottelulipun ja niitä on erihintaisia. Joko Alanyasporin toimistolta tai sitten tarpeeksi ajoissa kopista ennen jalkapallostadionia.
Nyt peli käyty katsomassa Alanyasport-Antalyasport 3-1. Passolig korttia (25TL) ei saa Ataturkin patsaan luona olevasta myymälästä vaan jossain yläkaupungilla olevasta toimistosta Itse sain kun otin puheeksi Alexin baarissa omistaja hommasi sen, tarvitsi passin, valokuvan, puh.numeron, sähköposti osoiteen Lipun sai ostettua Ataturkin myymälästä, keskeltä katsomoa 30TL ( 6 e ) Peli ilmoitetaan pelattavaksi sunnuntaisin mutta oikea päivä ilmoitetaan vasta muutama päivä ennen peliä, eli seurattava netistä, jos ilmoituksessa ei ole kellon aikaa päivä ei viellä tiedossa. Itseltä meni eka peli ohi kun luotin että peli sunnuntaina. Tingitty taksi kyyti keskustasta Stadionille 30TL korkein pyynti 150TL
- Ghrhtjtj
Et siis seurannut peliä ollenkaan vaan katselit yleisön käytöstä enemmän. Hyvää viihdettä sekin. Peli päättyi nimittöin 3-2.
Tulihan sitä peliäkin katsottua oli viihdyttävää. Tosin olin jo poistunut kun Antalyan toinen maali syntyi näköjään yliajalla.
- Gfefrtr
perttil kirjoitti:
Tulihan sitä peliäkin katsottua oli viihdyttävää. Tosin olin jo poistunut kun Antalyan toinen maali syntyi näköjään yliajalla.
Vaikka sinne asti vaivaannuit, koit sen passoligsimputuksenkin ja sitten lopulta lähdet pois kesken pelin? Mikä siellä sitten kiinnosti kun se itse peli ei? Et tainnut ymmärtää mitä siellä tapahtui? Minusta sinun juoppona kannattaisi keskittyä vain viinan juontiin. Vaimosi
Alanyan tekosien valvontakin on epäonnistunut sinulta. Ryhdistäydy mies! Gfefrtr kirjoitti:
Vaikka sinne asti vaivaannuit, koit sen passoligsimputuksenkin ja sitten lopulta lähdet pois kesken pelin? Mikä siellä sitten kiinnosti kun se itse peli ei? Et tainnut ymmärtää mitä siellä tapahtui? Minusta sinun juoppona kannattaisi keskittyä vain viinan juontiin. Vaimosi
Alanyan tekosien valvontakin on epäonnistunut sinulta. Ryhdistäydy mies!Tietysti se peli ja tunnelma siellä kiinnosti. Kyllä sitä kerkesi kolmessa viikossa juoda viinaakin All inclusive 12e vuorokausi sai juoda klo. 08-23 ja sai jopa ruokaakin kolmasti päivässä jos sattui hiukomaan. Eikös se ole niin että mitä enemmän kerkiää juoda sitä enemmän tulee säästöä. Ja kaikkein parasta ei tarvi kuunnella vaimon nalkutusta kun turkin miehet hoitelee sen puolen. Syksyksi tarvii visiin ottaa neljän viikon reissu. Tuu sinäkin.
- AkatHellanÄäreen
Vieläkö naiset päästetään jalkapallokatsomoihin?
Erdogan vääntää ruuveja tiukemmalle ja veikkaan että kohta eivät enää pääse.
Se on hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436