Saako lippuja Alanyasportin peleihin

Moi Onko kellään tietoa minkä hintaisia ja mistä voi ostaa Turkin liigan Alanyasportin kotipeleihin lippuja ?

7

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alanyasporfani

      Tarvitsen ensin Passolig kortin, jonka saa esim Alanyasporin toimistosta. Tarvitaan passi ja yksi valokuva mukaan ja 20tl rahaa. Tällä kortilla saat ostettua Alanyasporin peleihin ottelulipun ja niitä on erihintaisia. Joko Alanyasporin toimistolta tai sitten tarpeeksi ajoissa kopista ennen jalkapallostadionia.

    • Nyt peli käyty katsomassa Alanyasport-Antalyasport 3-1. Passolig korttia (25TL) ei saa Ataturkin patsaan luona olevasta myymälästä vaan jossain yläkaupungilla olevasta toimistosta Itse sain kun otin puheeksi Alexin baarissa omistaja hommasi sen, tarvitsi passin, valokuvan, puh.numeron, sähköposti osoiteen Lipun sai ostettua Ataturkin myymälästä, keskeltä katsomoa 30TL ( 6 e ) Peli ilmoitetaan pelattavaksi sunnuntaisin mutta oikea päivä ilmoitetaan vasta muutama päivä ennen peliä, eli seurattava netistä, jos ilmoituksessa ei ole kellon aikaa päivä ei viellä tiedossa. Itseltä meni eka peli ohi kun luotin että peli sunnuntaina. Tingitty taksi kyyti keskustasta Stadionille 30TL korkein pyynti 150TL

      • Ghrhtjtj

        Et siis seurannut peliä ollenkaan vaan katselit yleisön käytöstä enemmän. Hyvää viihdettä sekin. Peli päättyi nimittöin 3-2.


      • Tulihan sitä peliäkin katsottua oli viihdyttävää. Tosin olin jo poistunut kun Antalyan toinen maali syntyi näköjään yliajalla.


      • Gfefrtr
        perttil kirjoitti:

        Tulihan sitä peliäkin katsottua oli viihdyttävää. Tosin olin jo poistunut kun Antalyan toinen maali syntyi näköjään yliajalla.

        Vaikka sinne asti vaivaannuit, koit sen passoligsimputuksenkin ja sitten lopulta lähdet pois kesken pelin? Mikä siellä sitten kiinnosti kun se itse peli ei? Et tainnut ymmärtää mitä siellä tapahtui? Minusta sinun juoppona kannattaisi keskittyä vain viinan juontiin. Vaimosi
        Alanyan tekosien valvontakin on epäonnistunut sinulta. Ryhdistäydy mies!


      • Gfefrtr kirjoitti:

        Vaikka sinne asti vaivaannuit, koit sen passoligsimputuksenkin ja sitten lopulta lähdet pois kesken pelin? Mikä siellä sitten kiinnosti kun se itse peli ei? Et tainnut ymmärtää mitä siellä tapahtui? Minusta sinun juoppona kannattaisi keskittyä vain viinan juontiin. Vaimosi
        Alanyan tekosien valvontakin on epäonnistunut sinulta. Ryhdistäydy mies!

        Tietysti se peli ja tunnelma siellä kiinnosti. Kyllä sitä kerkesi kolmessa viikossa juoda viinaakin All inclusive 12e vuorokausi sai juoda klo. 08-23 ja sai jopa ruokaakin kolmasti päivässä jos sattui hiukomaan. Eikös se ole niin että mitä enemmän kerkiää juoda sitä enemmän tulee säästöä. Ja kaikkein parasta ei tarvi kuunnella vaimon nalkutusta kun turkin miehet hoitelee sen puolen. Syksyksi tarvii visiin ottaa neljän viikon reissu. Tuu sinäkin.


    • AkatHellanÄäreen

      Vieläkö naiset päästetään jalkapallokatsomoihin?

      Erdogan vääntää ruuveja tiukemmalle ja veikkaan että kohta eivät enää pääse.
      Se on hyvä asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe