Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Win 10 1803 julkaisu

viatkuntoon

Syöttääkö Microsoft uuden 1803 päivityksen pakolla koneisiin? Pystyykö päivitystä siirtämään mitenkään myöhemmäksi? Alussa kuitenkin ilmenee käytössä vikoja!

29

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rollotiroo

      Päivän huonoin trolli.

    • Joopajoo

      Sitten kun se julkaistaa, niin se alkaa valumaan koneisiin pikkuhiljaa jonkin MS:n määrittelemän ryhmityksen mukaa, joten voi mennä kauankin ennen kuin osuu omalle kohdalle.

    • korjattu-versio

      Julkaisu piti tapahtua 10.4, mutta "bugin" takia sitä ei laitettu jakeluun. Ilmeisesti tuo päivitys on ladattavissa Microsoftin sivuilta. Itse ainakin odotan WU:n kautta latausta. Tuo päivitysten siirto aiheuttaa sen että altistuu kaiken maailman uhille.

      • ei_tarvitse_siirtää

        Versio 1804 on poikkeuksellisesti jo valmiiksi bugikorjattu, joten päivitystä ei ole tarpeen siirtää myöhemmäksi.


      • Sieltäsetulee

        Ulkomaan sivustot arvelevat uudeksi julkaisupäiväksi 08.05.


      • Sieltäsetulee

        Microsoft on eilen ilmoittanut omasa Windows 10 blogissa, että "Windows 10 April 2018 Update" on saatavilla Maanantaista 30.04. alken.


      • saatavilla_välittömästi

        Maanantaista lähtien päivitys on saatavilla MS:n päivitysavustajalla.

        Jos ei käytä tuollaisia avustajia, sen voi ladata saman tien ms:n palvelimelta, sekä zdp-päivityksen (17134.5) joka julkaistiin eilen.


    • Tutustu

      Pystyyhän sen siirtämään 365 päivää kohdasta "Päivittäminen ja suojaus" siellä kohta Lisäasetukset missä on Ominaisuuspäivityksille ja Laatupäivityksille omat kohtansa mistä voi valita kuinka monella päivällä haluaa päivitystä siirtää.

    • versio_1804

      MS Update Catalogista voi katsoa uusimpia ajuripäivityspaketteja - tuettu versio on Win10 versio 1804.

      Sen sijaan catalogista ei löydy mitään mainintaa win10 1803 versiosta (1803 hakusanallakin löytyy pelkkiä Office365 maaliskuun päivityspaketteja). Kympin versiota 1803 ei ole olemassa.

      "Arkkitehtuuri: AMD64 , ARM , ARM64 , IA64 , X86
      Luokittelu: Ohjaimet
      Tuetut tuotteet: Windows 10 Fall Creators Update and Later Servicing Drivers , Windows 10 Fall Creators Update and Later Upgrade & Servicing Drivers , Windows 10 S Version 1804 and Later Servicing Drivers for testing , Windows 10 S Version 1804 and Later Upgrade & Servicing Drivers for testing
      Tuetut kielet: all "

      • saivari.saivartelee

        Taitaa kohtapuolin tulla 1805 tai myöhästynyt 1804.


      • juupajärvi

        "Kympin versiota 1803 ei ole olemassa."

        Tässä on, asensin sen tunti sitten: Windows Home 1803 koontiversio 17134.1


      • 1804Uuuh

        onko siittä joku Ubuntu tullut?


    • NäinTäällä

      Minä EN halua mitään vuoden 1803 käyttöjärjestelmää.

      • "Minä EN halua mitään vuoden 1803 käyttöjärjestelmää."


        Ei Windowsia ole pakko käyttää.


    • jaa-sitä-ei-ole

      Tuommoista käyttistä ei ole, eli jotain 1804

    • ihmettelijä

      En osaa tätä korjata "Windows 10, versio 1803 – virhe 0x80070002"
      Onko tuo virheen oikaisu tietokone turvallisuudelle tärkeä kun / jos hoitaa pankki asiat tietokoneella?

      • KVGAuttaa

      • googlettajat

        Sieltä googlesta nämä trollit niitä juuri hakevatkin. On huomattu jo.


      • googlelainen

      • käännöstä
        googlelainen kirjoitti:

        Osaan googlea käyttää mutta google ei osaa suomea ja minulla on suomen kielinen windows 10 koneella.

        Jos käytät Edgeä, hae kaupasta ilmainen kääntäjä nimeltään, Translator For Microsoft Edge. Ei tarvi olla Microsoft tiliä. Asenna samalla uBlock Origin.


      • google_osaa_suomea

        Ensimmäinen osuma oli suomenkielinen sivu:
        https://support.microsoft.com/fi-fi/help/10164/fix-windows-update-errors

        "Osaan googlea käyttää mutta google ei osaa suomea ja minulla on suomen kielinen windows 10 koneella. "

        Google näyttää ensimmäisenä ms:n supportin suomenkieliset artikkelit. Tämän tietäisit jos olisit kokeillut ITSE käyttää suomenkielistä googlea (google.fi) suomenkielisellä Windowsilla.


      • optiosanktio1

        Eiköhän se ole turvallinen.
        Jos noita virhesanomia tulee usein niin sun ehkä kannatas poistaa turhat vanhat ohjelmat sotkemasta ja/tai päivittää koneesi uuteen tai lisätä muistia isommalla kovolla tjm. sillä usein päivityksen asennusongelmat johtuvat yhteensopimattomista laiteajureista tai tietokoneelle asennetuista ohjelmistoista. Liian vähän vapaata levytilaa on myös omiaan aiheuttamaan päivitysten asennuksen epäonnistumista.
        Viimeisimmässä 1803 päivityksessä on ollut ongelmia varsinkin niillä joilla on Chrome-selain tai jokin muu kuin Edge tai Firefox ja nuo muut on ennenkin aiheuttanut harmaita hiuksia päivityksissä.


      • Toinenjoku

        Hyvin toimii Win10 1803 päivitys ja Google. Syksyn päivityksen jälkeen lopetin Firefoxin käytön, ei toiminut enää niinkuin ennen.


      • vieras
        google_osaa_suomea kirjoitti:

        Ensimmäinen osuma oli suomenkielinen sivu:
        https://support.microsoft.com/fi-fi/help/10164/fix-windows-update-errors

        "Osaan googlea käyttää mutta google ei osaa suomea ja minulla on suomen kielinen windows 10 koneella. "

        Google näyttää ensimmäisenä ms:n supportin suomenkieliset artikkelit. Tämän tietäisit jos olisit kokeillut ITSE käyttää suomenkielistä googlea (google.fi) suomenkielisellä Windowsilla.

        Kuka on kirjoittanut että suomenkielistä etsin?
        Asia on ratkaistu kylläkin jo ihan eri kielellä mutta kommenttisi ärsyttää.


    • huohhoijakkaa

      Kiviäkin kiinnostaa joku windows päivitys, hahaha!

    • ai-jaa

      Windows käyttäjänä sinun on pakko hyväksyä kaikki, jos et hyväksy siirry muualle.

    • windows

      Kiitos Windowsille taas hyvästä käyttiksestä, toimii oikein hyvin ja asentui mukavasti kerralla.

      • niii

        Minulle Microsoft toimitti 1803 päivitykset.


    • rova422

      Pystyyhän päivityksiä kiertämään ainakin langattomassa otat sieltä yhteydestä ominaisuudet auki ja muutat maksulliseksi yhteydeksi ei pahemmin päivittele. Tästä uudesta versiostahan tulee ilmoitus parin päivän välein paina vasemmalla puolen tekstiä ei nyt..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe