Paavolankoulu, pitääkö olla huolissaan???

hhmmmmm

Pistän tähän esittelyn koulun sivulta, on kokemuksia, kertomuksia, huhuja. puheita, että kantaväestön lapsia suorastaan kohta syrjitään kyseisessä paikassa ?????

Paavolan koulu
Tervetuloa Paavolan koulun sivuille!

Koulussamme on noin 225 oppilasta, kymmenen yleisopetuksen luokkaa sekä maahanmuuttajien valmistava luokka.

Korostamme välittämistä ja lähimmäisyyttä kasvamisen ja oppimisen perustana. Koulumme opetuksen tavoitteena on opettaa ja ohjata oppilasta aktiiviseen tiedonhankintaan elämässä tarvittavien perustietojen ja -taitojen osalta sekä vahvistaa samalla terveen itsetunnon kasvua ja kehittymistä. Tämä motivoi ja antaa valmiudet elinikäiseen oppimiseen ja itsensä kehittämiseen. Kasvu ihmisyyteen, tasa-arvoisuuteen ja yhteisöllisyyteen luo perustan eettiseesti vastuulliseen yhteiskunnan jäsenyyteen, toisten huomioon ottamiseen, hyviin tapoihin sekä edistää luonnollisella tavalla oman ja muiden kulttuurien ymmärtämistä ja arvostamista (esimerkkinä mm. ympäristöön ja eri alojen kulttuurikohteisiin tutustuminen).

Paavolan koulu antaa poikkeuksellisen hyvät kasvuedellytykset luonnolliseen kansainväliseen ajatteluun ja laajan maailmankuvan muodostumiseen, sillä maahanmuuttajataustaisten oppilaiden osuus koko koulun oppilasmäärästä on yli 33%

3

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvbcvbn

      Luultavasti kurinpito-ongelmat karkaavat täysin käsistä pikapuoliin, jolleivat ole jo karanneet.
      "maahanmuuttajataustaisten oppilaiden osuus koko koulun oppilasmäärästä on yli 33%"
      Erään toisen koulun arkea, jossa kulttuurinrikastajia on paljon.
      https://pewtube.com/user/arcticmoon/NB1vmFa?autoplay=on

    • Kun_meidän

      poika oli siellä alakoulussa, niin kansallispukuisten poika "esitteli" puukkoa muille oppilaille.

    • On selvää että tuollainen määrä maahanmuuttajia, alentaa opetuksen tasoa. Olikin siis todella huolissani, jos minun lapseni tuossa koulussa opiskelisivat. Olen kauan sitten ollut ya:ssa opettajan sijaisena liian kauan aikaa ja muista hyvin yhden tytön matematiikan tunnilla hän ei osannut kuin pari sanaa suomea. Hän oli Venäläinen ja onneksi hänen kotonaan joku osasi opettaa koska kotitehtävät oli aina tehtynä ja kokeista tuli kuitenkin n. 8. Suurimmalla osalla maahanmuuttajien taustasista peruskoululaisilla, ei kuitenkaan kotona ole ketään, joka tukisi heitä. He ovat siis taakka, joka vie opettajan ajan, jota on muutkin todella vähän per oppilas. Eihän esim Somaliasta tulevat pakolaiset ole lukea.
      Pitäisi tehdä laki ettei missään koulussa maahanmuuttajien määrä saa ylittää 10%,määrää, jotta opetuksen taso ei enää laskisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe