Sienestän, marjastan, omakotitalon puutarhan hoito vaatii työtä, siinä välissä maalaan taloa, sahaan puita moottorisahalla, siivous ja jonkinsortin kokkaus onnistuu. Pidän kalastamisesta, ja lemmikeistä
Onko täältä seuraa 63v naiselle
11
352
Vastaukset
Ehdotan Arvoa, hän on reipas ja touhukas.
Onhan täällä seuraa, jos ei parempaa tekemistä löydy.
Meitä on täällä kymmenittäin (vielä).- 1eero
Sulla on niinpaljon työtä ettei näköjään kerkiä seurustella tykkään mielummin rauhallisesta olemisesta ilman kiireitä.
Olet aloittaja niin ahkera että tulee lämmin jo lukiessa.
Puutarhan hoito, siivous, kokkaaminen ja lemmikit ovat myös minun juttuni. Puita en ole ikinä sahannut, vielä vähemmän maalannut taloa. Kerran yritin maalata tuolia, en tykännyt lopputuloksesta, poltin tuolin uunissa.
Kyllä täällä mukavaa juttuseuraa saa, jos tarkoitat palstaseuraa.Ai, ai, ai, maalattua puuta ei sovi polttaa;)
Millähän ilveellä tuosta siivoamisesta ja kokkaamisesta saisi sen oman jutun. Ne tiskauksen lisäksi kun tahtoo olla inhokkihommia meikäläiselle, jonka kuitenkin pitäisi olla yhtäaikaa isäntä, emäntä, piika, renki ja sairaanhoitaja.entinenmiäs kirjoitti:
Ai, ai, ai, maalattua puuta ei sovi polttaa;)
Millähän ilveellä tuosta siivoamisesta ja kokkaamisesta saisi sen oman jutun. Ne tiskauksen lisäksi kun tahtoo olla inhokkihommia meikäläiselle, jonka kuitenkin pitäisi olla yhtäaikaa isäntä, emäntä, piika, renki ja sairaanhoitaja.Minä tykkään kokata ja leipoa, kone pesee tiskit. Siivoamisesta en juuri tykkää, taisin panna sen samaan rimpsuun niiden juttujeni kanssa. siivoan kyllä, on pakko. En tee ikinä suursiivousta, kun huomaan että jokin paikka kaipaa putsaamista niin teen sen.
Minäkin olin kauan tuota kaikkea mitä sinäkin, jouduin tekemään kaikki päätökset itse, opettelemaan sairaanhoitoa ym..
Nyt tarvitsee huolehtia vain itsestään, se on ollut vapauttavaa kun ensin tajusi että näin todella on.
- sellaistavaan
Jos noihin pitäis osallistua,niin sienestys,kalastus,sahaus ja maalaus kävisi.
- ValitseSieltä
Deittipalsta löytyy suomi24- osoitteesta: treffit
Seuraa hän täältä hakee, eikä mitään mainintaa deitistä.
Näkyy olevan samat harrastukset paljolti kuin epulla. Heillä olisi täällä varmaan paljon keskusteltavaa moottorisahailusta, mökin maalailusta, kissoista ja sellaisesta.
Kalastusharrastelijoita täällä taitaa olla moniakin, sekä puutarhaharrastelijoita, joitten kanssa keskustella.
Kokkailukin on aina silloin tällöin ollut tapetilla.
Siivoamisesta en halua kuulla ... enää.- Mutta-rempat-hoituu
Tellukka kirjoitti:
Seuraa hän täältä hakee, eikä mitään mainintaa deitistä.
Näkyy olevan samat harrastukset paljolti kuin epulla. Heillä olisi täällä varmaan paljon keskusteltavaa moottorisahailusta, mökin maalailusta, kissoista ja sellaisesta.
Kalastusharrastelijoita täällä taitaa olla moniakin, sekä puutarhaharrastelijoita, joitten kanssa keskustella.
Kokkailukin on aina silloin tällöin ollut tapetilla.
Siivoamisesta en halua kuulla ... enää.Mökillä mä siivoan kerran vuodessa. Miehisen rankasti. Muun ajan olen kuin Ellun entinen mies. Tunsin nimittäin Ellun joka kertoi ex- miehestään. Sanoin, älä yritä minua, olen samanlainen. Tällä valkoisella valheella pääsin tilanteesta pois kuin pässi pölkyltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071213
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146916Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64883- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78611