Onko täältä seuraa 63v naiselle

purnukka55

Sienestän, marjastan, omakotitalon puutarhan hoito vaatii työtä, siinä välissä maalaan taloa, sahaan puita moottorisahalla, siivous ja jonkinsortin kokkaus onnistuu. Pidän kalastamisesta, ja lemmikeistä

11

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotan Arvoa, hän on reipas ja touhukas.

• Onhan täällä seuraa, jos ei parempaa tekemistä löydy.
      Meitä on täällä kymmenittäin (vielä).

• 1eero

Sulla on niinpaljon työtä ettei näköjään kerkiä seurustella tykkään mielummin rauhallisesta olemisesta ilman kiireitä.

• Olet aloittaja niin ahkera että tulee lämmin jo lukiessa.
      Puutarhan hoito, siivous, kokkaaminen ja lemmikit ovat myös minun juttuni. Puita en ole ikinä sahannut, vielä vähemmän maalannut taloa. Kerran yritin maalata tuolia, en tykännyt lopputuloksesta, poltin tuolin uunissa.
      Kyllä täällä mukavaa juttuseuraa saa, jos tarkoitat palstaseuraa.

• Ai, ai, ai, maalattua puuta ei sovi polttaa;)
        Millähän ilveellä tuosta siivoamisesta ja kokkaamisesta saisi sen oman jutun. Ne tiskauksen lisäksi kun tahtoo olla inhokkihommia meikäläiselle, jonka kuitenkin pitäisi olla yhtäaikaa isäntä, emäntä, piika, renki ja sairaanhoitaja.

• entinenmiäs kirjoitti:

Ai, ai, ai, maalattua puuta ei sovi polttaa;)
        Millähän ilveellä tuosta siivoamisesta ja kokkaamisesta saisi sen oman jutun. Ne tiskauksen lisäksi kun tahtoo olla inhokkihommia meikäläiselle, jonka kuitenkin pitäisi olla yhtäaikaa isäntä, emäntä, piika, renki ja sairaanhoitaja.

Minä tykkään kokata ja leipoa, kone pesee tiskit. Siivoamisesta en juuri tykkää, taisin panna sen samaan rimpsuun niiden juttujeni kanssa. siivoan kyllä, on pakko. En tee ikinä suursiivousta, kun huomaan että jokin paikka kaipaa putsaamista niin teen sen.
        Minäkin olin kauan tuota kaikkea mitä sinäkin, jouduin tekemään kaikki päätökset itse, opettelemaan sairaanhoitoa ym..
        Nyt tarvitsee huolehtia vain itsestään, se on ollut vapauttavaa kun ensin tajusi että näin todella on.

• sellaistavaan

Jos noihin pitäis osallistua,niin sienestys,kalastus,sahaus ja maalaus kävisi.

• ValitseSieltä

Deittipalsta löytyy suomi24- osoitteesta: treffit

• Ihan totta. Deittipalstat ovat häntä varten

• Seuraa hän täältä hakee, eikä mitään mainintaa deitistä.

Näkyy olevan samat harrastukset paljolti kuin epulla. Heillä olisi täällä varmaan paljon keskusteltavaa moottorisahailusta, mökin maalailusta, kissoista ja sellaisesta.
        Kalastusharrastelijoita täällä taitaa olla moniakin, sekä puutarhaharrastelijoita, joitten kanssa keskustella.
        Kokkailukin on aina silloin tällöin ollut tapetilla.
        Siivoamisesta en halua kuulla ... enää.

• Mutta-rempat-hoituu
        Tellukka kirjoitti:

Seuraa hän täältä hakee, eikä mitään mainintaa deitistä.

Näkyy olevan samat harrastukset paljolti kuin epulla. Heillä olisi täällä varmaan paljon keskusteltavaa moottorisahailusta, mökin maalailusta, kissoista ja sellaisesta.
        Kalastusharrastelijoita täällä taitaa olla moniakin, sekä puutarhaharrastelijoita, joitten kanssa keskustella.
        Kokkailukin on aina silloin tällöin ollut tapetilla.
        Siivoamisesta en halua kuulla ... enää.

Mökillä mä siivoan kerran vuodessa. Miehisen rankasti. Muun ajan olen kuin Ellun entinen mies. Tunsin nimittäin Ellun joka kertoi ex- miehestään. Sanoin, älä yritä minua, olen samanlainen. Tällä valkoisella valheella pääsin tilanteesta pois kuin pässi pölkyltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1248
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      903
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      603
    Aihe