Sietämätön kutina.

Rapsatus

Mistä voi johtua alapään sietämätön kutina? Tuntuu usein yhdessä melko samassa kohtaa alapäätä ja on ikäänkuin pistävää kutinaa. Vaikea selittää mutta todellakin sietämätöntä. Raapiminen pahentaa. Välillä vie yöunet ja voi alkaa missä vaan. Välillä on poissa viikon/kaksi mutta alkaa aina uudestaan. Mistä voi johtua? Olen neitsyt eli ei voi olla sukupuolitauti.

3

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkijahoida

Suosittelen lääkärissä käyntiä. Mahdollisesti sinulle tehdään laboratoriokokeita ja sen perusteella annetaan hoito-ohjeet.
      Naisen sukupuolielimisissä voi olla monia ongelmia, jotka eivät liity mitenkään yhdyntään.
      Oireiden ajoittainen poissaolo viittaa siihen, että hormonitasosi vaikuttaa asiaan. Näin on, vaikka sinulla ei ehkä vielä ole kuukautisia.
      Lääkärille kannattaa kertoa, ettei ole ollut yhdynnässä. Koulu- tai terveyskeskuslääkäri on hyvä.

• Rapsatus

Olen parikymppinen että kuukautiset on todellakin ollut jo pitkään. Yleensä kuukautisten alkupäivinä ei kutinaa ole. En millään viitsisi mennä lääkäriin kun hävettää niin himputisti.

• ikäväsairaus

Minulla samaa,ja epäillään valkojäkälää,autoimmuunisairautta.Eli ulkosynnyttimissä valkoisia ihoalueita,ja klitoriksen aluetta kutisee niin että pitää raapia,varsinkin illalla,ja yötä kohti.Käytän kuureittain kortisonivoidetta,se auttaa.Iho kuoriutuu välillä pois...on viisi kertaa otettu koepalot mutta niissä todetaan vain lievää pintasolumuutosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      106
      4733
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2436
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      112
      2405
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2209
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      425
      2030
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      176
      1567
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      102
      1291
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      34
      1110
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      986
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      80
      889
    Aihe