Heippa!
Sain tässä noin viikko sitten avitcid voidetta reseptillä ja sehän oli sellaista bepanthenin paksuista rasvaa. Käytin sellaiset 5 päivää ja kaikki hyvin, mutta nyt kun aloin namaan taas laittamaan rasva olikin ihan nestettä. Sellaista maitomaista. Yritin ravistaa ja koittaa ettei ole vain päältä sellainen, mutta ei. Ihan koko tuubi on vissiin nesteenä. Ei ole vanhentunutta, lämpöäkään ei ole saanut.
Mikähän voisi olla vikana? Uskallanko vaan jatkaan käyttöä?
Sain tässä noin viikko sitten avitcid voidetta reseptillä ja sehän oli sellaista bepanthenin paksuista rasvaa. Käytin sellaiset 5 päivää ja kaikki hyvin, mutta nyt kun aloin namaan taas laittamaan rasva olikin ihan nestettä. Sellaista maitomaista. Yritin ravistaa ja koittaa ettei ole vain päältä sellainen, mutta ei. Ihan koko tuubi on vissiin nesteenä. Ei ole vanhentunutta, lämpöäkään ei ole saanut.
Mikähän voisi olla vikana? Uskallanko vaan jatkaan käyttöä?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.