Harrastaako kukaan muu vessoissa masturbointia ja tarkoituksellista viluattelua?
Helsingin kauppakeskusten vessat
Ahojaak98
7
382
Vastaukset
Kyllä aina silloin tällöin, se on oudon kiihottavaa.
- MenHoitoon
Vilautteletko hinttari mieluummin miehille vai pikkupojille siellä vessassa?
- Pilimies
Oottako työ runkulla käyneet?
ABC vessan lattialle käyn aina silloin tällöin päästämässä. Pyyhkäsen lähtiessä munan pyyhkeeseen.
- Skädäm
Mä päästelen siihen pytyn nuppiin :D
- OletSairass
Saatanan hinttari, jos kohdalleni osut niin isken homohampaasi sisään! Tuollaiset ahdistelijat pitäisi lukita mielisairaalaan!
- vessarunkkari
Mutta meillä saattas olla hyvinkin eroottisesti latautuneet ikimuistoiset hetket.
Jäät paljosta paitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2258934Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.426782Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1694759- 1263051
- 1021848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191297Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751291- 821254