Tulee ajettua 5-6 kertaa viikossa (Stadissa) Itäväylää pitkin. On alkanut vähän kummastuttaa porukan ajotapa... Siinä Redin uudisrakennuksen alittavalla osuudella on rajoitus 40 km/h, jota ei juuri kukaan noudata. Se nyt vielä ei paljon ihmetytä, koska useimmat kuitenkin tuntuisivat pysyvän n. 50 km/h nopeudessa. Mutta sitten "tunnelin" jälkeen rajoitus nousee => 50 km/h, jossa kohdassa jengi tuuppaa 10-15 km/h lisää eli taas ylinopeuteen. Ja sitten... kun sillan ja ensimmäisen Kulosaareen nousevan rampin jälkeen rajoitus nousee 70 km/h ja minä pistän cruisen siihen nopeuteen (mittarinopeus 74-75 km/h, GPS-testattu), niin ne samat äsken ylinopeutta ajaneet alkaakin tulla perä edellä vastaan.
Mikä siinä oikean nopeuden ajamisessa on NIIN vaikeaa?
Itäväylän nopeudet
2
184
Vastaukset
- perussuomalainen.kuski
Mä ajan just niin kovaa kuin haluan. Vittuako se muille kuuluu.
- 67u76u76u76u
Ja jarruvalot palaa koko ajan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574