Tulee ajettua 5-6 kertaa viikossa (Stadissa) Itäväylää pitkin. On alkanut vähän kummastuttaa porukan ajotapa... Siinä Redin uudisrakennuksen alittavalla osuudella on rajoitus 40 km/h, jota ei juuri kukaan noudata. Se nyt vielä ei paljon ihmetytä, koska useimmat kuitenkin tuntuisivat pysyvän n. 50 km/h nopeudessa. Mutta sitten "tunnelin" jälkeen rajoitus nousee => 50 km/h, jossa kohdassa jengi tuuppaa 10-15 km/h lisää eli taas ylinopeuteen. Ja sitten... kun sillan ja ensimmäisen Kulosaareen nousevan rampin jälkeen rajoitus nousee 70 km/h ja minä pistän cruisen siihen nopeuteen (mittarinopeus 74-75 km/h, GPS-testattu), niin ne samat äsken ylinopeutta ajaneet alkaakin tulla perä edellä vastaan.
Mikä siinä oikean nopeuden ajamisessa on NIIN vaikeaa?
Itäväylän nopeudet
2
146
Vastaukset
- perussuomalainen.kuski
Mä ajan just niin kovaa kuin haluan. Vittuako se muille kuuluu.
- 67u76u76u76u
Ja jarruvalot palaa koko ajan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984