Itäväylän nopeudet

Tulee ajettua 5-6 kertaa viikossa (Stadissa) Itäväylää pitkin. On alkanut vähän kummastuttaa porukan ajotapa... Siinä Redin uudisrakennuksen alittavalla osuudella on rajoitus 40 km/h, jota ei juuri kukaan noudata. Se nyt vielä ei paljon ihmetytä, koska useimmat kuitenkin tuntuisivat pysyvän n. 50 km/h nopeudessa. Mutta sitten "tunnelin" jälkeen rajoitus nousee => 50 km/h, jossa kohdassa jengi tuuppaa 10-15 km/h lisää eli taas ylinopeuteen. Ja sitten... kun sillan ja ensimmäisen Kulosaareen nousevan rampin jälkeen rajoitus nousee 70 km/h ja minä pistän cruisen siihen nopeuteen (mittarinopeus 74-75 km/h, GPS-testattu), niin ne samat äsken ylinopeutta ajaneet alkaakin tulla perä edellä vastaan.

Mikä siinä oikean nopeuden ajamisessa on NIIN vaikeaa?

2

287

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perussuomalainen.kuski

Mä ajan just niin kovaa kuin haluan. Vittuako se muille kuuluu.

• 67u76u76u76u

Ja jarruvalot palaa koko ajan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1442
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      68
      916
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      809
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      257
      699
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      68
      670
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      615
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    10. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      554
    Aihe