Ryhmäkoot yms.

Kiinnostaayleisesti

Mikä tilanne mahtaa olla Eurajoen ja Luvian päiväkodeissa ryhmäkokojen ja henkilökunnan määrän suhteen? Kovasti negatiivista on kuulunut Luvian suunnalta. Nyt kun nämä asiat ovat tapetilla, niin olisi mielenkiintoista kuulla.

11

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut

Tosi huonosti. Liikaa lapsia. Mitä vain voi pihalla sattua. Todellakin liian vähän työntekijöitä.

• huonostimenee

Työntekijöiden määrää tulisi lisätä. Eurajoella ainakin liian isot ryhmäkoot. Itse olen 5v sitten ollut päiväkodissa töissä Luvialla, kunnes menin opiskelemaan kunnon ktm tutkinnon. Lastentarhanopettajat valittavat huonosta palkasta, vaikka he saa 2500e kuussa. Vaativat 3000e. Kyllä toi nykyinen palkka pitäisi riittää.

• kunnan

Joo, tosi helppo työ. Osa hoitajista yrittävät päteä. He luulevat osaavansa asioita paremmin kuin lasten vanhemmat, vaikka yleensä näin ei ole.

• Kivakuulla

Kerroks esimerkin.

• hoitajatperseestä

Ei ne hoitajat siellä ulkoiluissa muuta kuin puhu keskenään. Lastenhoitajien tulisi olla enemmän lasten kanssa ulkoilujen aikana, niin ei pääsisi tapahtumaan mitään erikoista, joista saa kotona kuulla lapselta, joita hoitajat eivät ole lainkaan huomanneet. Suurin osa hoitajista perseestä ja syvältä. Osa, mutta vain murto-osa ovat hyviä ja ammattinsa osaavia. Mulla kokemusta, kun lapsia on ollut hoidossa.

• Hämmästyny

Juoruilevat. Puhuvat puhelimessa. Tappelevat keskenään. Kilpailevat. Tämmöstä on näkynyt ja kuulunut. Jotkut kaveeraavat liikaa lasten vanhempien kanssa.

• Käpykäpy

Pohjoispäässä Eorjokee noin.

• maamaamaa

Jep, juuri noin!

• Leijonametsä

Hmmmm...eikö kukaan puutu asiaan? Kuinka monta lasta per hoitaja?

• sääliveijarit

Ei kai nyt kukaan halua kulisseihin vaikuttaa. Monilla pikkukullisilla päättäjillä(tiedän, kun olen kokeillut), niin tiedän, että puuttua ei haluta millään tavalla, jos politiikka liikaa mukana. Kyseessä kuitenkin suht rumat miehet, joten ihmetellä täytyy, miksi ei asioihin voi puuttua. Miehet eivät millään tavalla ole vahvoja machoja, niinkuin kuuluisi olla.

• Destrewg

Eivätkö työntekijät saa ääntään kuuluville vai eivätkö uskalla? Kai asioista keskustella voi. Eivät kai päättäjätkään mitään voi tehdä jos asiat eivät ole tiedossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe