Ryhmäkoot yms.

Kiinnostaayleisesti

Mikä tilanne mahtaa olla Eurajoen ja Luvian päiväkodeissa ryhmäkokojen ja henkilökunnan määrän suhteen? Kovasti negatiivista on kuulunut Luvian suunnalta. Nyt kun nämä asiat ovat tapetilla, niin olisi mielenkiintoista kuulla.

11

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut

      Tosi huonosti. Liikaa lapsia. Mitä vain voi pihalla sattua. Todellakin liian vähän työntekijöitä.

    • huonostimenee

      Työntekijöiden määrää tulisi lisätä. Eurajoella ainakin liian isot ryhmäkoot. Itse olen 5v sitten ollut päiväkodissa töissä Luvialla, kunnes menin opiskelemaan kunnon ktm tutkinnon. Lastentarhanopettajat valittavat huonosta palkasta, vaikka he saa 2500e kuussa. Vaativat 3000e. Kyllä toi nykyinen palkka pitäisi riittää.

      • kunnan

        Joo, tosi helppo työ. Osa hoitajista yrittävät päteä. He luulevat osaavansa asioita paremmin kuin lasten vanhemmat, vaikka yleensä näin ei ole.


      • Kivakuulla

        Kerroks esimerkin.


    • hoitajatperseestä

      Ei ne hoitajat siellä ulkoiluissa muuta kuin puhu keskenään. Lastenhoitajien tulisi olla enemmän lasten kanssa ulkoilujen aikana, niin ei pääsisi tapahtumaan mitään erikoista, joista saa kotona kuulla lapselta, joita hoitajat eivät ole lainkaan huomanneet. Suurin osa hoitajista perseestä ja syvältä. Osa, mutta vain murto-osa ovat hyviä ja ammattinsa osaavia. Mulla kokemusta, kun lapsia on ollut hoidossa.

    • Hämmästyny

      Juoruilevat. Puhuvat puhelimessa. Tappelevat keskenään. Kilpailevat. Tämmöstä on näkynyt ja kuulunut. Jotkut kaveeraavat liikaa lasten vanhempien kanssa.

      • Käpykäpy

        Pohjoispäässä Eorjokee noin.


    • maamaamaa

      Jep, juuri noin!

      • Leijonametsä

        Hmmmm...eikö kukaan puutu asiaan? Kuinka monta lasta per hoitaja?


    • sääliveijarit

      Ei kai nyt kukaan halua kulisseihin vaikuttaa. Monilla pikkukullisilla päättäjillä(tiedän, kun olen kokeillut), niin tiedän, että puuttua ei haluta millään tavalla, jos politiikka liikaa mukana. Kyseessä kuitenkin suht rumat miehet, joten ihmetellä täytyy, miksi ei asioihin voi puuttua. Miehet eivät millään tavalla ole vahvoja machoja, niinkuin kuuluisi olla.

    • Destrewg

      Eivätkö työntekijät saa ääntään kuuluville vai eivätkö uskalla? Kai asioista keskustella voi. Eivät kai päättäjätkään mitään voi tehdä jos asiat eivät ole tiedossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe