Onko kenelläkään kokemusta siitä, voivatko kyseiset lääkkeet laukaista manian? Doxal ilmeisesti voi, mutta viime vuonna itsellä oli seuraavanlainen tilanne. Söin 2017 7-8 kk opamoxia päivittäin, jotta sain unta. Sitä ennen olin syönyt vuosia ketipinoria, joka oli aivan hirveän haitallinen lääke muille psyykkisille ongelmilleni... Opamox ei myöskään ollut hyvä unelle, tietty kun toleranssit kasvoi ym. Vointi oli muutenkin huono. Lääkäri määräsi seuraavaksi Insominia, jonka tienoilla maaninen vaihe alkoi / paheni. Maniaa ei kuitenkaan tunnistettu vaan diagnosoitiin vasta 2018. Tuo aika syksyllä oli kuitenkin itselle tosi tuhoisa. Insomin ei myöskään sopinut, josta siirryttiin Doxaliin ja Tenoxiin. Ne lisäs pahaa oloa joten lopetettiin melkein heti. Näiden lopettamisen jälkeen / tienoilla masennuskausi palasi... Onko lääkkeillä voinut olla maniaan yhteyttä?
Insomin, Doxal, tenox, opamox - yhteys maniaan?
irps
1
1102
Vastaukset
- zeeb
Ei ole kukaan vastannut sinulle mitään, mutta kysyn miten voit ? Jos vaikka sattuisit käymään täällä lueskelemassa.
Olen unilääkeriippuvainen ja pelkään mihin tämä voi johtaa.
Eli oletko saanut nukkumisesi ja muun yhtään tasapainoon ja mahdollisesti vastauksen muualta täällä esittämääsi kysymykseen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739