Osasto Mielisairaala

NikoMika

Voi saatanan saatana, 3 viikoksi mielisairaalaan, nuorten osastolle. No ei auta muukaan.

Moi Mika, minä olen sinun hoitajasi Elina, tässä sinulle ohjeet miten täällä toimitaan, sekä viikon ohjelma. Huoneesi on 18.

Kävelen pääpainuksissa huonetta päin, en haluaisi olla täällä. Avaan huoneen oven ja nään lisäkseni 2 poikaa.

Yksi pojista avaa suunsa ja sanoo, moi mä olen Janne, tossa on Aleksi ja Daniel on nyt jossain.
Moi, sanon vaisusti.

Alan purkamaan reppuani..

Toi kaappi on sitte sulle missä on toi avain, Aleksi sanoo.

Yhtäkkiä Daniel tulee erittäin kauniin tytön kanssa.

Aa meille on tullu uus kämppis, moro mä oon Daniel ja tässä on Oona.
Moi mä oon Mika...

Katson tarkemmin tyttöä, hän on nätti kun mikä. Vaaleat hiukset, ruskeat silmät ja ihana hymy.

Päivät kuluu. Minun viimeinen päivä täällä. Kävelen kohti vessaa ja huomaan Oonan siellä, tervehdin.

M-moi Oona, mulla olis sulle asiaa...
Mä oon kattonu sua vähän sillai, että SÄ OOT VITUN KAUNIS JA OON IHASTUNUT. Heti tuon sanottuani iski pieni katumus..

Oona vetää, minut vessaan ja laittaa oven lukkoon. Alan riisumaan Oonan ihanan pehmeää paitaa...

Sulla on ihanan pehmeät rinnat, huohotan hänen korvaansa.

Oona alkaa liikuttelemaan kättänsä kalullani, pian hän kuitenkin lasketuu kaluni kohdalle ja alkaa imemään. Kaluni on räjähtämispisteessä..
Yhtäkkiä Oona lopettaa ja alkaa vetämään omia housujaan alas, ja alkaa työntämään märkää pilluansa kohti kaluani, alan työntämään kaluani häntä kohti, yhtäkkiä, kuuluu oven hakkaamista ja kuulen Danielin huudon NYT SE VITUN OVI AIKU MULLA ON KUSI HÄTÄ!!!

Alan pukemaan päälleni ja Oona tekee saman. Hipsimme ulos vessasta, Daniel katsoi onneksi toiseen suuntaan ja ehdimme livahtaa ovesta pois.

8

7728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on aika erikoinen juttu, taitaa olla osittain mielikuvitusta.

• Anonyymi

Erikoiset on aina kiinnostavia.

• Mua riivas ajatukset itsestäni. Ei ehkä niin pahoja kuin koulussa epäiltiin. Mut joku oli hypännyt sielä edelleisenä keväänä katolta niin ne pelkäs kaikkea. Päädyin siis suljetulle osastolle tutkittavaksi. Olihan se jotenkin rentoa kun sai olla mitä vaan. Kunhan ei ollut normaali. Sielä oli yksi mamu. Se oli ollut jollain leirillä aikuisten miesten seksi leluna ja nyt se toisti sitä samaa kohtaloa. Ei mua kukaan koskaan aiemmin ollut halunnut sillai. Olen vartaloltani siro poika mutta ei kait se ketään kiinnosta pelkästään. Sirkku, sellainen nuori ja nätti. Usutti sen mun kimppuun. Ehkä ne tytöt pääs rauhaan liiasta ahdistelusta. Se Mamu innostu mun maidon valkeesta pepusta. Se pani mua oli hoitset lähellä tai ei. Ehkä se oli tarpeeksi hulla ollakseen normaalia sielä suljetulla. Hoitsut sanoi että se johtuu sen kokemuksista sielä leirillä. Mä sanoin että kiva vaan kun joku tykkää. Haluan olla hyväksytty ja haluttu sellaisena kuin mä oon. Ne tykkäs että ihan kiva kun mä olen löytänyt itseni seksuaalisesti. Se sai ne muut pojat mukaan. Mä vaeltelin sielä alasti ja joku oli kokoajan panemassa mua. Hoitajat oli helpottuneita kun ne pahimmat tapaukset saivat purkaan kaiken liika energiansa mun anukseen. Sinne kyllä mahtu. Tytöt oli iloisia ja reippaita, ne taisi ymmärtää etten mä mikään sekopää ollut. Annoin vaan niille lepohetken jatkuvasta nussimisesta. Jätkät pani ja nauroi. Välillä se Mamu olisi halunnut omia mut kokonaan. Jätkät ei tykänneet siitä. Silloin mua pani nekin jotka ei muuten innostuneet. Kaikki halus näyttää sille Mamulle ettei se voinut omia mua kokonaan. Että mä olen kaikkien yhteistä omaisuutta. Mun tutkimusaika venyi sielä ainakin kaksinkertaiseksi. Jotkut hoitajista tykkäs katella mun menoa. Kaiketi mä oli niille joku seksin reality TV. Sit sinne tuli joku uusi pomo. Se jututti mua parikertaa. Sille selvis etten mä mikään seko ollut. Taisi sille selvitä sekin että jotkut hoitajatkin nussi mua. Et sitten mä lensin sieltä ulos. Mutta oli sen verran huumori kaveri että se muisti kertoa kaikille milloin mä lähde pois. Se anto kaikille mahdollisuuden naida mua ennen kuin lähden. Loppu aika oli varsinainen loppukiri.

Niin se katolta tullut. Ei mitään vakavaa. Kuukauden päästä se tuli jo takas kouluun.

• En nyt ihan. Koulu menee hyvin. Mutta se Mamu otti yhteyttä. Mä käyn sen luona terapeuttina. Sillä on tietynlaisia henkisiä patoutumia joita sen täytyy purkaa fyysisesti.

• Anonyymi

Muuten ok mutta hullujen huoneelle ei oo vessassa lukkoja,ja mamut panee kaikkee mitä liikkuu....nenän ohi.

• Mä en puhunut vessoista mitään. Mamu ei tykännyt ahtaista paikoista. Jos kaveri on katsomassa läheltä nenä pakarassa. Voi kaiketi sanoa että silloin menee nenän ohi.
        Viina vie estot, sanotaan.
        Voi kaiketi sanoa myös että hulluus vapauttaa perversiot.

• Anonyymi

Riippuu sairaalasta ja osastosta, onko vessoissa lukkoja vai ei. Jos osastolla on sekä miehiä että naisia, kyllä löytyy lukollisia vessoja jotka on myös suihkuhuoneita. Ihan silleen ettei tyttöjen ollessa suihkussa sinne änkeä ketään muuta. Sitä valvotaan, jos jaksetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu sairaalasta ja osastosta, onko vessoissa lukkoja vai ei. Jos osastolla on sekä miehiä että naisia, kyllä löytyy lukollisia vessoja jotka on myös suihkuhuoneita. Ihan silleen ettei tyttöjen ollessa suihkussa sinne änkeä ketään muuta. Sitä valvotaan, jos jaksetaan.

Hoitajat pökkii mömmöissä olevia hulluja perseeseen

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe