Ajatuskin, että laitan kohta muovisen vaippaliinan pöksyihin saa minut kiihottumaan. Se vaan tuntuu niin hyvälle, kun hyväilen sillä itseäni...
Ehkä se on se muovin kahina, mikä siinä jännittää.. Tai ehkäpä se ihana pehmeän muovin tunne...
Vaippaliinalla hyväily
Vaippis
8
454
Vastaukset
- Vaippis
Tuntuu hyvältä....
- Piccolo
Onko vielä myynnisä vaippaliinoja?
- Vaippis
Dreamcare.fi
- Vaippailu
Onkos sulla mitään paikka missä voit jutella?
- vaippailija
Onko pelkkä muovi vai myös vaippa. Aattelin kokeilla.
- Vaippis
Ilman vaippaa.
- Vaippis
Välillä on kiva pitää pitkään muovista vaippaliinaa pöksyissä ja aika ajoin hyväillä itseään. Joskus hyväilen siten, että liikutan liinaa kevyesti iholla ja siitä saa upean tunteen. Laukean liinaan tai sitten otan liinan pois hetkeä ennen...
vaipan kanssa on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398