Mistä löytyy yli 60 v nainen joka haluaa vapaata seksiä?
seksiä nainen 60+
24
741
Vastaukset
- hauskaavappuavaan
Vedä käteen.
Saat kerrankin samanikäistä! - bessie--
Mitä tarkoittaa "vapaa seksi"?
missä nähdään
aina valmiina.Kerrohan Veke minullekin millaista on vapaa seksi??
Jos harrastaa seksiä vapaaehtoisesti niin kai se on vapaata. Vai haluaisito olla kuin joosef joka aamun tullen katoaa?viivatiina kirjoitti:
ei se mitään kerro provo mikä provo
piti laittaa tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.Veke on tehnyt ajatustyötä ;)
mielikki.mummo kirjoitti:
Veke on tehnyt ajatustyötä ;)
todennäköisesti
mielikuvituksessaan muhinoi.
- torttuterttu
Miten olisi ? Mulla olisi kyllä torttua tarjolla - näin tulevan vapun kunniaksi.
- Lissukka
Ei tiedä mies, että täällä olisi piirakkaa tarjolla. Kuis on vieläkö stojii?
- Ihansama
Seksi? Mitä se on ? Ei vapaata eikä varattua,kiitos. Evvk 😠
- Vanhatajat
Mikäettei. Kyllä hyvä pano hormoonit hyrisemään , ja mieliala nousee.
- EiköAikuistenAina
Mitä on vapaa seksi?
- voe.veikkosen.toiveet
"Vapaa seksikö"
Että kumpikin on vapautunut vankilasta.
Mitä se onkaan? Parisuhteesta, avioliitosta etc.
Toisella vapaa muna, toisella ei saa olla hinnastoa.
Menussa lukee tyyli vapaa.
Ei käsirautoja ei pakkopaitaa.
Ei todistajia eikä piilokameroita.
Eipä noista tiiä?
Periaatteessa voisi ymmärtää mitä vaan. - ApumiesTku
Vapaa seksi=uskaltaa toteutta fantasioitaan toisen ihmisenkanssa, ei häpeä vartaloaan tai mielihalujaan!
Se on mielettömä ihanaa ja vapauttavaa vs rutinoitu parisuhde jyyst, mitä useimmat harrastavat.. - taitaaolla
sitä että kaappihomo tahtoo pukata b-rappuun ja sen jälkeen sun pitää ottaa suikkari
- ApumiesTku
taitaaolla kirjoitti:
sitä että kaappihomo tahtoo pukata b-rappuun ja sen jälkeen sun pitää ottaa suikkari
Kiva kuula sinun fantasiastakin, vapaata seksiä, ehkä sinulle. Rohkeasti kokeilemaan, jos siltä tuntuu, elät vain kerran.
- Ruususelta
Ihmisestä joka on saanut nautintoa seksistä . Mutta empä tiedä mistä sellaisen löytää uskon että hän on varattu , häneltä parisuhde pelaa niin eronnut /karannut hän ei ole.
- Kuski81
Mäkin haluun yli 60 naiselta seksiä
- voiheevetti
Painukaa molemmat suolle!
- ApumiesTku
Jos "suo" on ihana 60v naisen kostea mätäs, niin todellakin painun hellästi ja lämmöllä, niin syvälle, kuin yltää ;)
Löytyykö mahdolliseti soita Turun suunnalta., jotka eivät vielä lopullisesti kuivuneita? - Bengalitikku
Pomporahka on lähellä Turkua, suotyyppi on isovarpuräme.
Mutta suosittelen Torronsuota, mikä on keidassuo. Tässä suossa on se etu, että se on Suomen syvin, joten kandee kulkea pitkospuita. Joten vaikka on mättäitä, mättäitä, ei niille kandee astua, koska noin voi olla kohtalokkaat seuraukset.
Ohje. Pysy sää poika kaidalla tiellä. Kuka haluaa olla secondo?
Emmää tommosista miehistä ole koskaan piitannut.
4 kuukautta olet huhuillut. Menehän kairalle joikhaamaan.
- vapaata-seksiä-ei-ole-
alottajalle:
Älä höpötä,
OMA sen olla pitää jonka kanssa tekee seksiä,
luotettava, turvallinen, sympaattinen, täysijärkin vakaa ihminen,
ei kelpaa lento-jätkät, ei toisen omat, ei muuten vaan hetkelliset nautinnot, - isotpojatkerto
Mänepä sesonkiaikaan leville, siellä niitä kuulemma piisaa laidasta laitaan lähes kaikissa ikäryhmissä, kuppilassa iltaisin vaan lähempää tuttavuutta hieromaan
- e.lä.mä
Siellähän hän on oman kaupan kassa jonossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191