Mustat juhlavaatteet

Hautajaisetko

Näin viime yönä unta juhlista joihin naiset pukeutuivat mustiin paljetti mekkoihin. Sisareni on katkaissut välit minuun kauan sitten mutta unessa hän oli ystävällinen ja ihailimme hänen kaunista paljetti mekkoa. Minulla itsellä oli yksinkertainen vanha musta mekko ja päätin etten tule juhliin kun ei ole sopivaa asua. Mielestäni unessa oli joulu melko lähellä. Niin olen sairastunut rintasyöpään ja unessa kuljin aamutakki päällä ja tiesin sairauteni.

Osaako joku tulkita?

3

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa

      Hei,

      On täysin ymmärrettävää ja luonnollista että juurikin sairastuessa (tässä tapauksessa) rintasyöpään, jokainen sairastunut käy läpi sekä tietoisesti että alitajuisesti läpi omaa rajallisuuttaan ja pelkojaan tyyliin hautajaiset, kuolenko minä ja näinpoispän. Tuo peikko kurkistaa siis hetken aikaa jokapaikasta ennen kuin ihminen alkaa taas luottaa että se elämä kantaakin taas ja minä en kuolekaan vaan voin jopa toipua tästä vakavasta sairaudesta kuten niin monet ovat siitä toipuneet leikkauksien ja viisaan nykyhoidon ansiosta.

      Eli tulkintani mukaan uni ei viesti kenenkään tulevista hautajaisista.
      Sen sijaan se, että unessa naisilla on mustat mekot, mutta (siskolla myös) paljettinen, mitä se kertoo selkeästi?

      Vastaus: paljettimekko siksi, että paljetti kiinnittää takuulla huomiota.
      (Molemmilla siskoilla on samanlaiset mustat mekot muuten eli se kuvaa sisaruutta.)
      Unenäkijä on koettanut ignoorata ja elää välitämättä siitä että hänellä on olemassa sisko joka on katkaissut välinsä häneen.
      Paljettimekko viestii sitä että unennäkijän on kiinnitettävä huomiota sisareen ja otettava yhteyttä häneen, ainakin pyrittävä omalta osaltaan korjaamaan välejä (huolimatta siitä että miten sisar reagoi, niin silti tehtävä tämä) pyrittävä yhteyteen.
      Miksi ?
      Molemmilla sisarilla on nyt isoja vastoinkäymisiä elämässään . Unennäkijä olettaa että hänen sairautensa on maailman pahin vastoinkäyminen (kuten tietyllä tasolla varmaan nyt tällä hetkellä kiistatta onkin) mutta nyt näyttää uni viestivän että myös sisko käy läpi jotain isoa vastoinkäymistä elämässään (musta puku hänelläkin) vaikka sen koettaa paljetein (kulisseihin) muiden paljettihamosten sekaan sopeutuen peitellä.
      Sairaus taas on tehnyt unennäkijän avoimeksi ja rehelliseksi, hänen mekkoaan ei siksi paljetit korista koska hän ei niitä tarvitse tullakseen kuulluksi ja nähdyksi.

    • Tulkintaa

      Lisäys...

      Eli vielä tiivistettynä lyhyesti:

      1. Paljettipuku unessa viestii etteivät asiat ole aina sitä miltä näyttävät (siskonkaan elämässä).
      2. Unenäkijän kiinnitettävä huomiota suhteeseen siskonsa kanssa ja omalta osaltaan ainakin yritettävä pyrkiä luomaan siltaa häneen yhteydenoton kautta.

      Kaikkea hyvää unennäkijälle, asiat järjestyvät kyllä älä ole huolissasi.

      T. sama

      • Hautajaisetko

        Vau! Kylläpä tulkintasi osui taisi osua nappiin. Valitettavasti sisko on juuri tuollainen joka peittelee sata varmasti ongelmat ja ylpeys ei anna periksi ottaa yhteutta vaikka mitä tapahtuis. Olen yrittänyt sopia ja pyydellä anteeksi jos jotenkin olen loukannut ja vaikka niin mitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3529
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2949
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      19
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1847
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1650
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1360
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe