lääkärintodistus ajokorttia varten

DrivingLisens

Mistähän saisi edullisesti ja kätevästi ajokorttia varten lääkärintodistuksen Joensuussa. Yksityislääkäreiden palveluista lähinnä olisin kiinnostunut. Mistä olette kyseisen paperin hommanneet ja mitä olette siitä maksaneet? Suosituksia..

15

4539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoa_tämäkin

Kiteeläisenä hankin viiden vuoden välein poliisille toimitettavan lääkärinlausunnon
      ABC-ajokorttia varten terveyskeskuksesta, vaikka paikallisesta Resetti -nimiseltä lääkäriasemalta se olisi kuulemma mukaan tullut halvemmaksi. Ellen aivan väärin muista, niin hinnaksi tuli 80€ ja rapiat. Varmuus hinnoista selvinnee parhaiten kysymällä eri vastaanotoilta, vaikka tuskin niillä kovin mainittavia eroja lienee.

• AjoVAnhus

Monet vanhukset uhkailevat lääkäriä suomessa tutkimusten mukaan, että ajokortti pysyisi taskussa.

• jkjkjkj

hieno palsta - kaksi vastaajaa (ja minä kolmas) eikä kukaan ole vielä vastannut kysymykseen. Luetun ymmärtäminen heikohkoa..

• NäinOnKäynyt

• ABeC

Terveystalo 120€.

• Anonyymi

Ite 230 e.

• KalleKorttiMies

Terveyskeskus esim.Siilainen nopeasti ja halvalla ilman vi...lua

• ajokortto

Ajokorttitodistus 61,00 € tuommoinen hinta löytyi Siun soten sivuilta, päälle varmaan vastaanotto n. 20e. PK Terveys taisi olla n. 80e myös... Itse painin saman kysymyksen parissa.

• Ajokortti
    • siilainen

kysyjä taitaa kysellä, mistä sairasihminen jolle ei korttia saisi antaa. saisi lääkärintodestuksen jolla saisi jatkaa ajamista. vain yksityinen antaa paperin katsomatta potilasta. :D

• EiKuuleEiNäe

Valehtelu uhkailun kera saattaa tehota joihinkin lääkäreihin.

• Anonyymi

Juu. Sano vaan lääkärille että jos ei lupaavaa lääkärintodistusta tule niin pian oot entinen lääkäri

• Anonyymi

Kortitta vaan ei tarvii todistuksii. 39v jo

• Anonyymi

Jaa-a...mulla ikää 55v ja kertaakaan ei ole 18v jälkeen kysytty ajokorttia tienpäällä. Ja niin...korttikin hävisi jo varmaan 20v sitten jonnekin.

• Anonyymi

Uusi aukeaa toukokuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe