Mistähän saisi edullisesti ja kätevästi ajokorttia varten lääkärintodistuksen Joensuussa. Yksityislääkäreiden palveluista lähinnä olisin kiinnostunut. Mistä olette kyseisen paperin hommanneet ja mitä olette siitä maksaneet? Suosituksia..
lääkärintodistus ajokorttia varten
15
4425
Vastaukset
- Tietoa_tämäkin
Kiteeläisenä hankin viiden vuoden välein poliisille toimitettavan lääkärinlausunnon
ABC-ajokorttia varten terveyskeskuksesta, vaikka paikallisesta Resetti -nimiseltä lääkäriasemalta se olisi kuulemma mukaan tullut halvemmaksi. Ellen aivan väärin muista, niin hinnaksi tuli 80€ ja rapiat. Varmuus hinnoista selvinnee parhaiten kysymällä eri vastaanotoilta, vaikka tuskin niillä kovin mainittavia eroja lienee. - AjoVAnhus
Monet vanhukset uhkailevat lääkäriä suomessa tutkimusten mukaan, että ajokortti pysyisi taskussa.
- jkjkjkj
hieno palsta - kaksi vastaajaa (ja minä kolmas) eikä kukaan ole vielä vastannut kysymykseen. Luetun ymmärtäminen heikohkoa..
- NäinOnKäynyt
Sille on hyvin vähän tehtävissä jos ja kun et ymmärrä.
"hinnaksi tuli 80€ ja rapiat"
"selvinnee parhaiten kysymällä eri vastaanotoilta, vaikka tuskin niillä kovin mainittavia eroja lienee"
https://www.jnslp.fi/palveluhinnasto
https://laakarihinta.fi/ajokorttitodistus/joensuu
- ABeC
Terveystalo 120€.
- Anonyymi
Ite 230 e.
- KalleKorttiMies
Terveyskeskus esim.Siilainen nopeasti ja halvalla ilman vi...lua
- ajokortto
Ajokorttitodistus 61,00 € tuommoinen hinta löytyi Siun soten sivuilta, päälle varmaan vastaanotto n. 20e. PK Terveys taisi olla n. 80e myös... Itse painin saman kysymyksen parissa.
- Ajokortti
Jorma Karttunen, toimipiste Vetrean tiloissa Tikkarinteellä 67€
https://www.jnslp.fi/palveluhinnasto - siilainen
kysyjä taitaa kysellä, mistä sairasihminen jolle ei korttia saisi antaa. saisi lääkärintodestuksen jolla saisi jatkaa ajamista. vain yksityinen antaa paperin katsomatta potilasta. :D
- EiKuuleEiNäe
Valehtelu uhkailun kera saattaa tehota joihinkin lääkäreihin.
- Anonyymi
Juu. Sano vaan lääkärille että jos ei lupaavaa lääkärintodistusta tule niin pian oot entinen lääkäri
- Anonyymi
Kortitta vaan ei tarvii todistuksii. 39v jo
- Anonyymi
Jaa-a...mulla ikää 55v ja kertaakaan ei ole 18v jälkeen kysytty ajokorttia tienpäällä. Ja niin...korttikin hävisi jo varmaan 20v sitten jonnekin.
- Anonyymi
Uusi aukeaa toukokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831678- 411299
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202956Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.71928- 53882
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20850- 34804
- 37789