voiko lihava nainen seinä kiipeillä?

kiipeilimään

stadiumiin avattii seinä kiipeily ni kysyn voiko jos on lihava niin kiipeillä jos ei jaksa ni onko aloittajilla joku apu siis vaikka veto kuminauha tai voiko joku vetää narusta?

14

874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viilaa

Voitaisi välillä puhuu lihavista miehistä!

• JaPointtiOli

No ostat sähköisen vinssin, pistät sen sinne päälle muutamalla pultilla, vaijeri kiinni valjaisiin lattiatasolla. Itselle otat kaukosäätimen käteen, ja toiseen käteen kunnon hampparin. Sit vaan sanot että harrastat kiipeilyä. Eikun napista vinssi hommiin ja ylös pääsee tosi helposti. Ei varmaan hikikään tule.
      Tietty voit myös alkaa opetella kiipeilyä, ja kiivetä sinne ihan itse. Ei ole ehkä helppoa alkuun, mutta kukaan ei ole seppä syntyessä.

• Lieppo1962

Minäkin ostin isoimman veisjuoksuvöin.

• Höpöhöpöä

Kyllä varmaan voi, lihava mieskin jos vaan seinä kestää pystyssä. Unohtaa nyt tuollaiset hömpötykset! Eiku vaan lisää mässyä, sipsiä ja roskaruokaa...omnom! Siihen vähän limukkaa ja kaljaa ja viinaa lisäksi, ja liikunnat pois, ei mene kauan niin pääsee tilaamaan xxxl arkun. Tai no eihän sitä lihavan tartte itse, tätäkään.

• Anonyymi

Kertokaa kokemuksianne.

• Anonyymi

Onko laihdutus vaihtoehto?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voisin tulla oikein mielellään avustamaan lihavan kaunokaisen kiipeilyä takaapäin.

• Anonyymi

Mutta ylipainoista äijää ei enää kukaan pysty auttamaan haluista puhumattakaan. Joten pysy vaan maankamaralla.

• Anonyymi

max paino taisi olla 120kg.

• Anonyymi

Varmistajan pitää olla isokokoinen. Koska jos kiipeäjä putoaa seinältä, niin varmistaja voi muuten lennähtää jopa hallin kattoon!

• Anonyymi

Riittävän painava kiipeilijä jos on, voi avustaja päätyä jopa maata kiertävälle radalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittävän painava kiipeilijä jos on, voi avustaja päätyä jopa maata kiertävälle radalle.

Apua:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

entäs jos törmää muskin starlinkin sateliittiin tuleeko iso lasku?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      558
      2192
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      407
      1794
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1610
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1418
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1176
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1112
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      119
      1111
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      858
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe