Haluaisin aloittaa..

Sexykitten1-on-s.postini

Haluaisin aloittaa itseni myymisen jotta saisin opintolainani maksettua. Ongelma on etten tiedä missä voi laittaa ilmoituksen tällaisesta? Sihteeriopiston sivuilla on niin upeita naisia etten ikinä kehtaisi, kun itse olen tämmöinen hieman pullukka baby face. Olen valmis kyllä monenlaiseen kuten anaaliin, pissaleikkeihin, pepun nuolemiseen, minua saa haukkua, kuristaa, läpsiä, mällit naamalle ym. Onko jollain alalla olevalla jotain vinkkejä? Toisekseen en haluaisi asiakkaiden tulevan minun luokseni vaan menisin mielummin heidän luokseen, onko se turvallista ollenkaan? Pelottaa mutta en enää näe muuta vaihtoehtoa lainojen maksamiseen.

12

1938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missäsäasut

      Missä sä asut

    • eirikastumuttaelää

      Kaikessa on riskinsä.
      Mitä jos hankkisit ammatin ja menisit töihin?

    • Laita Iskurille ilmoitus, se on ilmainen. Tulet saamaan kymmeniä ellei satoja vastauksia. Mutta kerro missä asut, niin vastaukset jäävät oleellisemmiksi sinun kannaltasi. Niin, äläkä pidä liian kovaa hintaa, sillä näissä forumeissa seilailevat eivät ole miljonäärejä vaikka maksullisiakin käyttävät mielellään.

    • xgirl

      Mikä ettei, pääsis kalunkipeydestä ja puvustusrahaa tyttöilyyn. Eri asuja ja rooleja ois ihana kokeilla.. Tupla-anaali ja huorittelu, läpsintä ja pissa ois ihan ok :)

    • NeuvonaVain

      Niin, aina kannattaa miettiä mitenkä kestää henkisellä puolella joidenkin kovatkin leikit niiden aikana ja kestääkö katsoa itseään pelistä myös möyhemmin. Jos on opiskellut itselleen ammatin niin ehkä kannattaa tehdä töitä eikä myydä "Reikää" pervoille. :)

      • sdfgvhnjnhgv

        Niin, aloittajahan ei itse ole pervo, kun haluaa ottaa ventovieraiden mällit ja kuset turpaansa. Saa siinä taudit kaupan päälle. Tai, jos tekee tuota pakosta, kuten antaa ymmärtää, niin on sitten pesunkestävä huora, ja sellaista ei voi nostaa pervojen yläpuolelle.


    • seiskaysi

      Tapaaminen hotellissa esim. Missä turvakamerat. Olisin valmis kyllä tapaamaan sut ja pissat ottaisin mielelläni kasvoilleni, suuhuni ja terskalleni.

      Tykkäisin myös jos ratsastat ja samalle roiskisit pissaa. Jos haluut, niin olisin valmis kokemaan sen, kun nainen ottaa suihin ja laukeamisen jälkeen jatkaa ja saa kalusta pissan tulemaan kun mies tärisee.

      Myös anaaliseksi olisi ihanaa niin et nainen tekee sen ratsastaen ja syvälle samalla levittäen pillua miehen nähtäväksi ja jos mahdollista, niin nousee ja virtsaa kalun päälle ja taas upottaa anaaliin.

    • seiskaysi

      Niin ja vielä se, että älä ota ulkonäöstä paineita, ne ns. mallin mitoilla ja ulkonäöllä olevat eivät tyydytä moniakaan miehistä. He ovat ylpeitä ja käyttäytyvät sen mukaan. Soitin eräälle ja oli puhelimessa jo sellainen että sanoin harkitsevani, enkä mennyt.

      Eikä kannata antaa kuristaa itseään tuntemattoman. Muuten nuo ihanat pervoilut ovat mieleeni ja mitä toivoinkin yllä.

    • Ykcimielipide

      Teen osa-aikaisesti vanhustenhoitotöitä ja sivussa siivoan iltasiivouksena kauppoja että pidän itseni hengissä.Ei tulisi mieleenkään menettää sieluani ja selkärankaa myymällä itseäni.

    • Ykcimielipide

      Kait olen tylsä tyyppi miehistä.

      • Nieminenoku

        Sähän voit antaa ilmasiksi pillua, ei tuu omantunnontuskia....... Laita meiliä.


    • seurustelin 9 vuotta thai naisen kanssa joka myi itseänsä lähettäen rahaa perheellen. kerran sanoin että ei sen tarvitse, koska olen töissä, mutta se ansaitsi 10 000 kuukaudesta, joista se lähetti suurimman osan kotiin. En kysynyt enään mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe