Oletteko ystävät ja kyläläiset kohdanneet tai kuulleet rakkauden lähettiläistä jotka ovat saapuneet keskuuteemme? Pieni varoituksen sana tytöille/naisille Orivedellekkin on tullut ihania miehiä kaukaisuudesta täynnä silmitöntä rakkautta sydän ym... pakahtuen! Olkaa varovaisia sillä kaikissa kulttuureissa Ei okekkaan ei vaan kyllä, mikäli se tulee naisen suusta ja liittyy " rakkauden töihin"!!!
Linkissä varoittava esimerkki!!!!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804272200909267_u0.shtml
Onko Orivedellä silmittömästi rakastavia???
6
443
Vastaukset
- lautamees
Rakkaus sinänsä on ihana asia, mutta silmittömänä siitä tulee paha asia! Aivan kuin kaikesta hyvästä tulee silmittömänä paha, silloin oikea muuttuu vääräksi ja väärä ei ole koskaan oikeassa!
- asiakkaana
Parturikampaajalla on mies joka on tullut kaukaa. Muutosta olen parturikampaajassa havainnut tapahtuvan eikä se muutos minkä olen havainnut ole parempaan suuntaan . Hän puhuu onnestaan kaukaa tuleen miehen kanssa vaikka samalla hän viestittää kehon kielellä ettei kaikki ole hyvin. Pohdinnan alla hänellä on uskonnolliset kysymykset kuten hunnun käyttö ja myös ammatilliset kysymykset kuten mies asiakkaista luopuminen epä soveliaana kaukaa tulleen miehen kulttuurillisen näkemyksen takia. Oriveden kokoisen paikkakunan kilpaillulla kähertäjä alalla olisi kaikki maksavat asiakkaat tarpeen varsinkin kun perheen elanto muodostuu parturikampaajan tuloista. Lieneekö tämä tapaus sivuaa otsikkoa ainakikn laveasti
- såögnlk
Kuinkas sinä näin kiinnostunut olet jonkun parturi-kampaajan elämästä?
- Jonäkyy
Silmittömästi voi rakastua vain lasisilmäinen sokea toiseen samanlaiseen epäonniseen.
- Just_joo
Kunhan puhut. Minä rakastuin uudelleen vaimooni kun oli kolmenkympin pyykki ylitetty. Nyt ei sillä rakkaudella ole äärtä eikä laitaa. Kannattaa ainakin kokeilla.
- Aisurinkaveri
Minäkin olen vaimoasi rakastanut jo kauan. Hänkin väittää tunteensa minua kohtaan roihuavan kuumalla liekillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412785Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4332346Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222225Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182080Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1391732Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat231265Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11174- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997