Ununtu 2018 asennuksen jälkeen ei ole tullut yhtään päivitystä. Kummallista. Aikaisemmin niitä tuli joka päivä. Onkohan se OK ?
Päivityksiä ei
8
319
Vastaukset
- 45y6
Päivitysasetuksistahan tuota voi säätää miten usein tarkistetaan. Uudessa asennuksessa on varmaan oletusasetukset.
- sudot.ja.aptit
Linuxit pitää päivittää käsin. Avaa terminaali (esim. Ctrl Alt t -näppäinyhdistelmällä) ja kirjoita:
sudo apt update
sudo apt upgrade
Joudut syöttämään pääkäyttäjän salasanan ja vastaamaan todennäköisesti myöntävästi jälkimmäisen rivin ehdotuksiin. - ghgjgkgl
Olet luultavasti asentanut jonkun piraattiversion jorta ei voi päivittää ollenkaan.. Näitä venäläisiä versioita on ollut viimeaikoina liikkeellä aika paljon:
https://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka.- Zooo66
Somero. Minähän latasin sen jostain, jota muka suositeltiin. Ei kuitenkaan ollut Linuxin oma sivu. Pitänee ottaa poiS ha tehdä uusiksi
Päivitykset ladataan asennuksen yhteydessä. On ihan normaalia, että ei niitä heti tule. Ei ainakaan itselle.
- apt.upgrade
GUI-ruutu ei löydä minullakaan päivityksiä, mutta terminaalin kautta näyttäisi olevan tarjolla viisi päivitystä: ghostscript, ghostscript-x, libgs9, libgs9-common ja libwavpack1, joista tulee 7577 kilotavua yhteensä noudettavaa.
- näinonettä
Aivan normaalia että LTS julkaisuun ei tule jatkuvasti päivityksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471