elokuvien huumesävytteinen piiloviestintä

Publicslutfromhell

seksuaalisuushan on tunnetusti piiloviestinstänä elokuvissa, mutta katsottuani Matrix elokuvan, heräsin ajattelemaan huumausaineita ja niihin liittyvää piiloviestintää. Kohdassa, jossa Laurence Wishburnin näyttelemä hahmo luovuttaa Nemolle ( Keanu Reewes) ne pillerit ja kysyy, että ottaako sinisen vai punaisen pillerin, niin siihen hetkeen sisältyy selvä huumausaineisiin liittyvä sävytys mielestäni. Onko kukaan muu havainnut samaa asiaa matriksista. onko kukaan nähnyt muita elokuvia?

62

2133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Publicslutfromhell

      0mirlenkiintoinen kommentti. en tosin löydä siitä päätä enkä häntää koska olen aika hunalass9ĺa.. siis oletko katsellut leffan vai et ja miksi tämäm pitöisi nyt alkaa keskustelemaan kun on vappukin. luulisi kai että myöheminkin vposim jos haluat jotain kommenttia, niin joudittamaan.

    • Publicslutfromhell

      siis olen nukkunut kun olin juovuksissa.

      siis ne pillerit symbolisoi valintaa-huumeissakin valinnasta kyse.
      punaisella pääsee tripille- sinisellä ei.

      vain harvat selviää ja ovat esimerkkejö muille- niinkuin allekirjoittanut, joka kehityi ammattilaisten nimeämän ja käyttämän soottotekniikan.

      eli voitko vähän avata kommenttejasi?

      • snaape

        Minkä tekniikan?


      • Publicslutfromhell

        jos tässä nyt rupean opettamaan tai/ja/tai valottamaan tekniikkaa tai sarviani enempää, joudun velottamaan sellaisesta. kannattaa varmaan katsella videoitani ja jos et ymmärrä musiikista, niin kannattaa ensin katsoa peiliin. Eoitonopettajat pyysivät minulta kuitenkin anteeksi. Olen maailman paras improvisaatiomuusikko.


      • snaape
        Publicslutfromhell kirjoitti:

        jos tässä nyt rupean opettamaan tai/ja/tai valottamaan tekniikkaa tai sarviani enempää, joudun velottamaan sellaisesta. kannattaa varmaan katsella videoitani ja jos et ymmärrä musiikista, niin kannattaa ensin katsoa peiliin. Eoitonopettajat pyysivät minulta kuitenkin anteeksi. Olen maailman paras improvisaatiomuusikko.

        Ymmärrettävää. Paljonko soittotunti maksaa?


      • Publicslutfromhell
        snaape kirjoitti:

        Ymmärrettävää. Paljonko soittotunti maksaa?

        250€/h. hakuan rahat ennakkoon. jutrllaan lisää nuusikoiden netissä.ok?


      • Publicslutfromhell

        mihin? miksi tyhjentelet parkkimittareita, jos se pyörryttää? en voi siis alkaa auttamaan
        hybaå vappuab 2017!


      • Pelleheraldson

        Moi Snaape, Voisitko kysyä Mikkeltä , että hän tulisi näyttämään ne sarvenkuvansa vaikka tänne?... tai jos hän näyttää ne sinulle siellä muusikoiden netissä, niin tulisitko kertomaan, kuinka suuret ne ovat?
        Tässä ollaan jo aika kauan aikaa odoteltu...


      • JoukoPalladium

        Kannabis lisää neurogeneesiä, joten liittyy asiaan kyllä sitä kautta.


      • jurkiEikka
        JoukoPalladium kirjoitti:

        Kannabis lisää neurogeneesiä, joten liittyy asiaan kyllä sitä kautta.

        niin..ne sarvet, mutta eihän mikken videoilla niitä näy ja hänen soittotaitonsakin aika kehno.


      • snaape
        Pelleheraldson kirjoitti:

        Moi Snaape, Voisitko kysyä Mikkeltä , että hän tulisi näyttämään ne sarvenkuvansa vaikka tänne?... tai jos hän näyttää ne sinulle siellä muusikoiden netissä, niin tulisitko kertomaan, kuinka suuret ne ovat?
        Tässä ollaan jo aika kauan aikaa odoteltu...

        Mikke käski sanoa, että jos sinusta ei vieläkään ole asiakeskusteluun Muusikoiden.netissä, niin saat odotella vaikka koko loppuelämäsi täällä.


      • Okkolo
        snaape kirjoitti:

        Mikke käski sanoa, että jos sinusta ei vieläkään ole asiakeskusteluun Muusikoiden.netissä, niin saat odotella vaikka koko loppuelämäsi täällä.

        Hyvin kyllä sanottu.


    • mukkelismakkelis

      kiva kun Mikkellä on muutakin mietittävää, kuin oma erinomaisuus..

    • bulimiaReeta

      Eikö huumeidenkäyttö enemmänkin näy todellisuudessa epämusikaalisuutena ja harhaisuutena ja siinä olisi vaikka Aku Louhimiehelle joku "Arjen Sankari" -tyyppiseen elokuvaan aihe? ??

      siinä voisi olla kaksi osaa. Ensimmäinen olisi kuvattu vaaleanpunaisen suodattimen lävitse ja kuvaisi, kuinka elokuvan antisankari näkee itsensä maailman parhaana ja arvostettuna muusikkona tms taiteilijana. Taustalla voisi soida jotain lasten suosimaa musiikkia, vaikka Saukki ja Pikku-Oravat.
      Elokuvan toinen osa olisi kuvattu harmaan suodattimen lävitse ja se olisi realistinen, humalahakuinen kuvaus tämän tekotaiteilijan haaveilunsekaisesta elämästä, jota värjää nettiriippuvuus, sarvifantasiat ja narsismi.

      Elokuva on kyllä hyvin tehokas keino tuoda esille realismia!

      • smowat

        Yritähän toki löytää Mikkeä parempi improvisaatiorumpali maailmasta. Eikö vaan löydy? :)

        Selkeästi ei, vaikka maneerinen selitys on kyllä sinulla kovaa.


      • bulimiaReeta

        ei ole palstan ja keskustelun aiheena. mutta melko varmasti aika helppo löytää.

        positiivinen juttu, että ihailet häntä. Mitä ajattelet niistä hänen sarvijutuista, uskotko niihin?


      • smowat
        bulimiaReeta kirjoitti:

        ei ole palstan ja keskustelun aiheena. mutta melko varmasti aika helppo löytää.

        positiivinen juttu, että ihailet häntä. Mitä ajattelet niistä hänen sarvijutuista, uskotko niihin?

        "melko varmasti aika helppo löytää. "

        Esittele toki.


      • smowat
        bulimiaReeta kirjoitti:

        ei ole palstan ja keskustelun aiheena. mutta melko varmasti aika helppo löytää.

        positiivinen juttu, että ihailet häntä. Mitä ajattelet niistä hänen sarvijutuista, uskotko niihin?

        "Mitä ajattelet niistä hänen sarvijutuista, uskotko niihin?"

        Ainakaan koskaan ei vielä kukaan toinen ihminen maailmassa ole harjoitellut vastaavalla tavalla, eikä ole kyennyt soittamaan vastaavia rytmejä.


      • quser
        smowat kirjoitti:

        "melko varmasti aika helppo löytää. "

        Esittele toki.

        jos on niin helppo löytää, miksi ei yli kymmenessä vuodessa ole löytynyt?


      • glyserö

        On niitä hänelle annettu mielestäni usein. Muistaakseni joku sanoi, että ottaa vain kenet tahansa muun soittajan kuin hänet, niin on löytänyt. Ehkä hän juo niin paljon tai katselee elokuvia ja miettii juttujaan, että ei näe todellisuutta tai käsitä asiaa? hankala toisen puolesta mennä sanomaan. Tosi syvällisen oloinen kaveri hän kuitenkin on ja tuo huumeiden piiloviestintä elokuvissa mielenkiintoinen aihe. Eikö olisi parempi sinunkin pysyä aiheessa?


      • Jumppamies
        glyserö kirjoitti:

        On niitä hänelle annettu mielestäni usein. Muistaakseni joku sanoi, että ottaa vain kenet tahansa muun soittajan kuin hänet, niin on löytänyt. Ehkä hän juo niin paljon tai katselee elokuvia ja miettii juttujaan, että ei näe todellisuutta tai käsitä asiaa? hankala toisen puolesta mennä sanomaan. Tosi syvällisen oloinen kaveri hän kuitenkin on ja tuo huumeiden piiloviestintä elokuvissa mielenkiintoinen aihe. Eikö olisi parempi sinunkin pysyä aiheessa?

        Oletpa taas tosi lapsellinen. Jos ei löydy Mikkeä parempaa, sen voi sanoa ihan suoraankin. Aikaa on ollut sinulla etsiä useita vuosia, mutta selvästikään ei löydy muuta kuin selitystä.


      • glyserö
        Jumppamies kirjoitti:

        Oletpa taas tosi lapsellinen. Jos ei löydy Mikkeä parempaa, sen voi sanoa ihan suoraankin. Aikaa on ollut sinulla etsiä useita vuosia, mutta selvästikään ei löydy muuta kuin selitystä.

        kyllä löytyy Mikkeä parempia paljon ja aivan suoraan tässä sen voi sinulle todeta ja harmi, että rehellinen vastaus ei kelpaa sinulle. Miksi kysyt jotain, jos vastaus ei kelpaa ja miksi haluat nyt jankuttaa jonkun tuntemattoman kellarirumpalin puolesta. Eihän kukaan voi todellakaan olla mikään maailman paras, sarvipää ja tunnetuin, jos kukaan ei edes tiedä häntä ja ei niitä sarviakaan havaita hänen videoilla? Ehkä sinä havaitset sarvet ja pidät häntä maailman parhaana ja se on oma asiasi.

        voitaisiinko keskittyä palstan aiheeseen, kun melko turhaahan tällainen väittely on?


      • Trumme55
        glyserö kirjoitti:

        kyllä löytyy Mikkeä parempia paljon ja aivan suoraan tässä sen voi sinulle todeta ja harmi, että rehellinen vastaus ei kelpaa sinulle. Miksi kysyt jotain, jos vastaus ei kelpaa ja miksi haluat nyt jankuttaa jonkun tuntemattoman kellarirumpalin puolesta. Eihän kukaan voi todellakaan olla mikään maailman paras, sarvipää ja tunnetuin, jos kukaan ei edes tiedä häntä ja ei niitä sarviakaan havaita hänen videoilla? Ehkä sinä havaitset sarvet ja pidät häntä maailman parhaana ja se on oma asiasi.

        voitaisiinko keskittyä palstan aiheeseen, kun melko turhaahan tällainen väittely on?

        "Eihän kukaan voi todellakaan olla mikään maailman paras"

        Jonkun pitää olla, ja nyt se on Mikke. Onhan se hämmentävää, että 35-vuotiaana harjoittelun aloittaneesta ja itseoppineesta soittajasta tulee maailman paras, joka kehittää vielä uuden tekniikankin.


      • Hideo
        glyserö kirjoitti:

        kyllä löytyy Mikkeä parempia paljon ja aivan suoraan tässä sen voi sinulle todeta ja harmi, että rehellinen vastaus ei kelpaa sinulle. Miksi kysyt jotain, jos vastaus ei kelpaa ja miksi haluat nyt jankuttaa jonkun tuntemattoman kellarirumpalin puolesta. Eihän kukaan voi todellakaan olla mikään maailman paras, sarvipää ja tunnetuin, jos kukaan ei edes tiedä häntä ja ei niitä sarviakaan havaita hänen videoilla? Ehkä sinä havaitset sarvet ja pidät häntä maailman parhaana ja se on oma asiasi.

        voitaisiinko keskittyä palstan aiheeseen, kun melko turhaahan tällainen väittely on?

        "jonkun tuntemattoman kellarirumpalin puolesta"

        Mikke on hyvin tunnettu Muusikoiden.netissä, jossa nimettiin myös Mikken kehittämä uusi tekniikkakin muutama vuosi sitten. Sääli, että et uskalla koskaan mennä sinne keskustelemaan asiallisesti.


      • Hideo
        glyserö kirjoitti:

        kyllä löytyy Mikkeä parempia paljon ja aivan suoraan tässä sen voi sinulle todeta ja harmi, että rehellinen vastaus ei kelpaa sinulle. Miksi kysyt jotain, jos vastaus ei kelpaa ja miksi haluat nyt jankuttaa jonkun tuntemattoman kellarirumpalin puolesta. Eihän kukaan voi todellakaan olla mikään maailman paras, sarvipää ja tunnetuin, jos kukaan ei edes tiedä häntä ja ei niitä sarviakaan havaita hänen videoilla? Ehkä sinä havaitset sarvet ja pidät häntä maailman parhaana ja se on oma asiasi.

        voitaisiinko keskittyä palstan aiheeseen, kun melko turhaahan tällainen väittely on?

        "kyllä löytyy Mikkeä parempia paljon"

        Voisitko sitten esitellä edes yhden, joka kykenee vastaavaan improvisaatioon? Vai tarvitsetko vielä toiset kymmenen vuotta aikaa?


      • Publicslutfromhell

        kiitos vaan kehuista ja ihailusta. on hienoa olla maailman paras improvisaatiomuusikko. tulkaa kaikki keskustelemaan kanssani muusikoiden nettiin taiteesta. ja sarvestani.. viime viikonloppuna olin melko juovuksissa. siksi kirjoiruavirheet. pian modern drummer lehden juttu taiteesta ja sarvestani. ja katso. kukaan ei pysty esittääään samaa improvisaatiota kuin minä. olen maailma paras. muusikoiden netissä kuuluisa soitonopettaja pyysi anteeksi.


      • Publicslutfromhell
        glyserö kirjoitti:

        kyllä löytyy Mikkeä parempia paljon ja aivan suoraan tässä sen voi sinulle todeta ja harmi, että rehellinen vastaus ei kelpaa sinulle. Miksi kysyt jotain, jos vastaus ei kelpaa ja miksi haluat nyt jankuttaa jonkun tuntemattoman kellarirumpalin puolesta. Eihän kukaan voi todellakaan olla mikään maailman paras, sarvipää ja tunnetuin, jos kukaan ei edes tiedä häntä ja ei niitä sarviakaan havaita hänen videoilla? Ehkä sinä havaitset sarvet ja pidät häntä maailman parhaana ja se on oma asiasi.

        voitaisiinko keskittyä palstan aiheeseen, kun melko turhaahan tällainen väittely on?

        olen paras. jos et takuabettä olen paras niin se on sinun tyhhnyyttä.


      • röheöh

        ketkä "kaikki" ja oletkohan itse ihan ok? Ensin kehut ja sitten kun kaveri kiittää kehuista, rupeat vittuilemaan?


      • Heedo
        Publicslutfromhell kirjoitti:

        kiitos vaan kehuista ja ihailusta. on hienoa olla maailman paras improvisaatiomuusikko. tulkaa kaikki keskustelemaan kanssani muusikoiden nettiin taiteesta. ja sarvestani.. viime viikonloppuna olin melko juovuksissa. siksi kirjoiruavirheet. pian modern drummer lehden juttu taiteesta ja sarvestani. ja katso. kukaan ei pysty esittääään samaa improvisaatiota kuin minä. olen maailma paras. muusikoiden netissä kuuluisa soitonopettaja pyysi anteeksi.

        Voisitko lopettaa tuon Mikkenä esiintymisen, koska et ole hän. Et siitäkään huolimatta, että pyydät moderaattoreita poistamaan taas tämänkin viestin. Olet aika pahasti sekaisin, tajuatko sen itse?


      • UroMuromax
        röheöh kirjoitti:

        ketkä "kaikki" ja oletkohan itse ihan ok? Ensin kehut ja sitten kun kaveri kiittää kehuista, rupeat vittuilemaan?

        Eikö vaan millään löydy Mikkeä parempaa improvisaatiorumpalia? Aikaa sinulla on ollut etsiä yli kymmenen vuotta.

        Eipä sellaista tosin Muusikoiden.netissäkään tiedetty, ja sieltä saatiin myös selvät näytöt sen paikan tasosta siinä puuhassa. Anteeksikin pyysivät Mikkeltä.


      • Publicslutfromhell

        kiitos kehuista, Erik!!


    • karmajouko

      milloin reindeerspotingin jatko-osa?

    • Publicslutfromhell

      tänään illalla juomaan. Sitä ennen treenit. Sellaisiin harjoituksiin ei ketään muu pysty kuin minä. Olen maailman paras improvisaatiosoittaja ja ammattilaiset nimesivät kehittämäni tekniikan. He myös ihailevat kannabiksen ja mietinnän avulla kasvattamiani sarvia. ja katso. Näytän kyllä sarvenkuvat aikanaan, mutta vasta kun joku tulee esittämään minua huonomman soittajan. Tähän mennessä sellaiseen ei ole ketään pystynyt ja "Modern Drummer"- lehdessä pian se erkoisnumerokin minusta!

    • Publicslutfromhell

      upeaa että joku ihailee minua näin paljon ja kiitos! sarvenkuvat näytetään sitten ajallaan ja jos nyt tässä ryhdyn jakamaan neuvoja, joudun velottamaan. ei ole kymmeneen vuoteen ketään pystynyt löytämään minua parempaa soittajaa vaikka täällä odotettu jo kymmenen vuotta. jännä ajatella asiaa.

    • fastman

      kyllähän se aivoja kehittää todella paljon, kun opettelee jokaisen harjoittelemansa rytmin soittamaan kaikilla mahdollisilla variaatioilla, jotka oikea- ja vasenkätisyys ja oikea- ja vasenjalkaisuus ihmiselle mahdollistaa.

      jos ajatellaan, että oikeakätinen ja -jalkainen rumpali osaa soittaa tietyn määrän erilaisia rytmejä ja aivot ovat vuosien harjoitusten kautta rakentaneet fyysisen "koneiston" nämä rytmit tuottamaan, on aivoihin rakentunut fyysisellä tasolla tietty järjestelmä, joka ohjaa kaikkea tätä toimintaa.

      jos taas osaa soittaa samat rytmit kaikissa variaatioissa, jotka raajat mahdollistavat, on kummallakin aivopuoliskolla syntynyt samanlaiset kytkennät rytmien tuottamiseen.

      aivolohkojen välisen symmetrian kasvu (lähinnä siis signaalinopeutta kasvattavan myeliinin lisääntyminen toiminnassa mukana olevien, aktiivisten neuronien välillä) taas vaatii lisätilaa, ja kehitys myeliininkin lisääntymisen suhteen on fyysisesti täysin väistämätöntä.

      ihan perusjuttuja aivojen kehityksestä ja niihin vaikuttavasta harjoittelusta siis.

      erilaisten rytmisten variaatioiden soittaminen symmetrisesti (kehollisesti ja mielellisesti) monituhatkertaistaa kaiken sen toiminnan ja kehityksen mikä aivoihin tulee treenatessa, ja "tavallinenkin" soitto on todennäköisesti eniten aivoja fyysiselläkin tasolla muokkaavaa toimintaa - saatika, että tehdään harjoittelussa jotain sellaista, jota kukaan toinen soittaja ei vielä koskaan ole maailmassa tehnyt.

      • Publicslutfromhell

        Nämä olen havainnut todellakin itsestäni. Aivotursoni kehitys on ollut todella huimaava ja tämän seurauksena pääni magneettikuvattiin ja havaittiin sarvestani suora yhteys aivotursoon. Lääkäri pyysi anteeksi ja sanoi, ettei maailmassa ole samanlaista elävää ihmettä kuin minä olen. Jännä ajatella asiaa. Kuvallisia todisteita on kuitenkin turha pyytää, sillä kukaan ei kuitenkaan uskoisi minua. Samahan on soittovideoidenikin kohdalla, mutta siltikään kukaan ei ole pyatynyt löytämään minua huonompaa soittajaa. Kymmeniä vuosia olen odottanut, mutta joku hullu vain kiusaa minua.


      • MikkeAlkuperäinen

        " valitettavasti näkynyt musikoiden netissä"

        Eipä siellä ole näkynyt paljon muitakaan, jos et ole huomannut.


      • Kouromo
        Publicslutfromhell kirjoitti:

        Nämä olen havainnut todellakin itsestäni. Aivotursoni kehitys on ollut todella huimaava ja tämän seurauksena pääni magneettikuvattiin ja havaittiin sarvestani suora yhteys aivotursoon. Lääkäri pyysi anteeksi ja sanoi, ettei maailmassa ole samanlaista elävää ihmettä kuin minä olen. Jännä ajatella asiaa. Kuvallisia todisteita on kuitenkin turha pyytää, sillä kukaan ei kuitenkaan uskoisi minua. Samahan on soittovideoidenikin kohdalla, mutta siltikään kukaan ei ole pyatynyt löytämään minua huonompaa soittajaa. Kymmeniä vuosia olen odottanut, mutta joku hullu vain kiusaa minua.

        Sinä olet kyllä hyvä esimerkki siitä minkälaisia entiset koulukiusaajat ovat nykyään netissä. Mikkeä pitää vainota joka päivä ja lukuisin eri keinoin.


    • Publicslutfromhell

      Nytpä näyttääkin palstan valvoja poistavan häirikön viesti ja on aivan oikein. Parempi olla reagoimatta niihin ja olla vaan maailman paras kadehdittu ja kehuttukin, mutta täällä palstalla täytyisi pysytellä aiheessa. Eli ei kannata provosoitua häiriköistä.

      ..
      Jännä ajatella tosiaankin näitä toisen maailmansodan sotilaita kun he käyttivät pervitiniä. Onkohan sellaisesta mitään elokuvaa ja myönnän kokevani jonkinasteista kiihottumista univormumiehistä? Oliko Top Gunissa mitään huumesekoilua? Muistaako kukaan?

      • MikkeAlkuperäinen

        Palstan häirikkö on tosiaan aika sekaisin. Kuvittelee taaskin jopa olevansa minä, vaikka soittotaitoakaan ei ole niin minkäänlaista, ja pyytää moderaattoria poistamaan tämänkin viestin. Syytä poistoille on vaikea ymmärtää, koska mitään sääntöjä tämäkään viesti ei riko.


      • Publicslutfromhell

        varmaankin pastan vartija poistaa viestisi, koska et pysy aiheessa ja häiriköit?
        ei tuollaista pelleä kukaan vasikoi. aivotonkin näkee, että olet joku kateellinen häirikkö. olet kiusannut minua jo vuosia. Sarvenkuvat näytetään aikanaan. Jännä ajatella olevansa maailman paras, ehdotonta virtuositeettia.


      • fastman
        Publicslutfromhell kirjoitti:

        varmaankin pastan vartija poistaa viestisi, koska et pysy aiheessa ja häiriköit?
        ei tuollaista pelleä kukaan vasikoi. aivotonkin näkee, että olet joku kateellinen häirikkö. olet kiusannut minua jo vuosia. Sarvenkuvat näytetään aikanaan. Jännä ajatella olevansa maailman paras, ehdotonta virtuositeettia.

        "varmaankin pastan vartija poistaa viestisi, koska et pysy aiheessa ja häiriköit?"

        ei kai se ole mitään häiriköintiä, jos sinulle todetaan, että älä leiki mikkeä kun et kerran ole.


      • menekotiosiitä
        fastman kirjoitti:

        "varmaankin pastan vartija poistaa viestisi, koska et pysy aiheessa ja häiriköit?"

        ei kai se ole mitään häiriköintiä, jos sinulle todetaan, että älä leiki mikkeä kun et kerran ole.

        varmaan palstan vartija poistaa viestisi, kun leikit jotain muusikkoa ja olet jäänyt niin monesti valheesta kiinni, koska et edes koskaan pysty todistamaan sanojasi? tai ehkä palstan vartija poustaa viestisi, koska tulet tänne haukkumaan muita ja sanot, että kaikki haukkuu sinua?
        Tai ehkä palstan vartija poistaa viestisi koska olet joku hullu?
        ...tai olisiko syy vaan, että et osaa pysyä aiheessa?

        eikö kannattaisi miettiä asiaa?


      • fastman
        menekotiosiitä kirjoitti:

        varmaan palstan vartija poistaa viestisi, kun leikit jotain muusikkoa ja olet jäänyt niin monesti valheesta kiinni, koska et edes koskaan pysty todistamaan sanojasi? tai ehkä palstan vartija poustaa viestisi, koska tulet tänne haukkumaan muita ja sanot, että kaikki haukkuu sinua?
        Tai ehkä palstan vartija poistaa viestisi koska olet joku hullu?
        ...tai olisiko syy vaan, että et osaa pysyä aiheessa?

        eikö kannattaisi miettiä asiaa?

        eikö vaan löydy mikkeä parempaa improvisaatiorumpalia, vaikka kuinka viestejä poistetaan ja mikkenäkin jo esiinnytään?


      • fastman
        menekotiosiitä kirjoitti:

        varmaan palstan vartija poistaa viestisi, kun leikit jotain muusikkoa ja olet jäänyt niin monesti valheesta kiinni, koska et edes koskaan pysty todistamaan sanojasi? tai ehkä palstan vartija poustaa viestisi, koska tulet tänne haukkumaan muita ja sanot, että kaikki haukkuu sinua?
        Tai ehkä palstan vartija poistaa viestisi koska olet joku hullu?
        ...tai olisiko syy vaan, että et osaa pysyä aiheessa?

        eikö kannattaisi miettiä asiaa?

        kyllähän sellainen ihminen on aika hullu, joka täällä leikkii mikkeä vaikka ei osaa soittaa yhtään mitään.

        ei ole terveen ihmisen käytöstä sellainen.


      • fastman
        menekotiosiitä kirjoitti:

        varmaan palstan vartija poistaa viestisi, kun leikit jotain muusikkoa ja olet jäänyt niin monesti valheesta kiinni, koska et edes koskaan pysty todistamaan sanojasi? tai ehkä palstan vartija poustaa viestisi, koska tulet tänne haukkumaan muita ja sanot, että kaikki haukkuu sinua?
        Tai ehkä palstan vartija poistaa viestisi koska olet joku hullu?
        ...tai olisiko syy vaan, että et osaa pysyä aiheessa?

        eikö kannattaisi miettiä asiaa?

        "koska et edes koskaan pysty todistamaan sanojasi?"

        kyllähän mikken näytöt ja todisteet riittivät ammattilaisille muusikoiden.netissä ja drummerworld-palstalla, mutta kukaan ei tiedä mikä sinulle riittää, kun et mitään aiheesta tajua.


    • EhtaMikke

      Hei vaan. Minäkin olen maailman parhain soittaja, mutta minullapa on teidän molempien sarvianne suuremmat sarvet ja minua ihaillaan myös eniten. Jollette pysty todistamaan väitettäni vääräksi, niin se tekee väitteeni todenpitäväksi ja myös osoittaa, kuinka vähän tajuatte musiikista tai oikeastaan yhtään mistään. Lähden nyt leijailemaan. Heippa vaan hörhöt!

    • fgthhthththt

      AP: Kukaan muu ei ole nähnyt mitään elokuvia. Olet maailman ainoa elokuvia nähnyt ihminen,

    • donKämäräinen

      Mikke, oletkohan nähnyt Matrixin lisäksi muita leffoja. Olet toki maailman paras kaikessa ja sarvesi loistaa, mutta onhan niitä paljon muitakin leffoja joissa huumeilla pelataan. ewim. Easy Rider, Pulp Fiction... ja mitä piiloviestintää tarkoitat??

    • AinoaMikke

      Hei vaan!
      Minä olen maailman paras improvisaatiosoittaja ja sarveni ovat valtavat ja olen kehittänyt paljon paljon paljon paljon paremman ajattelutekniikan kuin kukaan ikinä ja koska ette pysty todistamaan, että olisin väärässä, niin se todistaa, että olen oikeassa. Eikä minun edes kannata mitään tässä alkaakaan todistamaan, kun en tiedä mikä teille edes riittää, kun ette tajua aiheesta mitään. Jos tässä nyt edes ryhtyisin todistelemaan, niin se maksaisi teille aika paljon. Jännä ajatella. Eli siinä teille hörhöt mietittävää. Lähden nyt sukeltamaan..wrooom..

      • varaventtis

        jep. Mikähän pelle sinäkin olet, kun luulet tosissasi olevasi etuoikeutettu kehumaan itseäsi ja esittämään itsestäsi asioita, joita koe edes tarpeellisena todistamaan?
        onko teillä joku kilpailu käynnissä..Näyttääpä palsta olevan paljon samanlaisia hörhöjä täynnä. Kaikki kuvittelette olevanne jotain maailman parhaita rymmunpäristelijöitä ja sarvenkasvattajia, mutta todellisuudessa olette vain haaveilijoita. Aikuisen oikeasti teidän kaikkien Mikkihiirien kannattaisi nopeasti tulla ulos kuplastanne. Ei se todellisuus niin paha ole.


      • MikkeAlkuperäinen
        varaventtis kirjoitti:

        jep. Mikähän pelle sinäkin olet, kun luulet tosissasi olevasi etuoikeutettu kehumaan itseäsi ja esittämään itsestäsi asioita, joita koe edes tarpeellisena todistamaan?
        onko teillä joku kilpailu käynnissä..Näyttääpä palsta olevan paljon samanlaisia hörhöjä täynnä. Kaikki kuvittelette olevanne jotain maailman parhaita rymmunpäristelijöitä ja sarvenkasvattajia, mutta todellisuudessa olette vain haaveilijoita. Aikuisen oikeasti teidän kaikkien Mikkihiirien kannattaisi nopeasti tulla ulos kuplastanne. Ei se todellisuus niin paha ole.

        Todisteet ja näytöt ovat ammattilaisille riittäneet Muusikoiden.netissä ja Drummerworld-palstalla. Siinä määrin, että kehittämäni uusi tekniikkakin voitiin nimetä. Jos sinulla on asiasta edelleen kovasti valittamista, etkä mitään siitä ymmärrä vieläkään, kukaan ei estä sinua menemästä asiasta keskustelemaan ammattipalstalle, kuten minäkin tein. Tai estää kyllä - tuo oma pelkurimaisuutesi, joka on hyvin selväksi tullut.


      • varaventtis
        MikkeAlkuperäinen kirjoitti:

        Todisteet ja näytöt ovat ammattilaisille riittäneet Muusikoiden.netissä ja Drummerworld-palstalla. Siinä määrin, että kehittämäni uusi tekniikkakin voitiin nimetä. Jos sinulla on asiasta edelleen kovasti valittamista, etkä mitään siitä ymmärrä vieläkään, kukaan ei estä sinua menemästä asiasta keskustelemaan ammattipalstalle, kuten minäkin tein. Tai estää kyllä - tuo oma pelkurimaisuutesi, joka on hyvin selväksi tullut.

        hieno homma että Suomessa näin paljon näitä maailman parhaita ja tunnetuimpia muusikoita. Olisi upea tutustua keikkakalenteriisi? onko sävellysiäsi nuotitettu ja missä voin tutustu sinusta tehtyihin dokumentteihin? Jos olet virtuositeettillasi mullistanut soittamisen tekniikan ja notaation, niin haluan tutustua asiaan eli mistä löytyisi lähteitä asiaan?


    • MikkeBest

      moi vaan. minäkin olen maailman paras kaikessa. uskokaa tai älkää, mutta kaverit on kehuneet ja näin sanoneet!

    • Mäkkealkupuolinen

      Moi vaan . Haluan tässä ilmoittautua keskusteluun ja korjata virheellisiä väittämiänne.
      Olette väärässä kaikki, sillä minä olen maailman paras improvisaatiomuusikko. Sinä aikana, kun te kaikki täällä tappelitte ja solvasitte toisianne pysymättä edes palstan aiheessa, niin minusta kehittyi useiden rytmisten sessioiden ja jännien ajatusharjoitusten seurauksena universumin kiistattomasti paras improvisaatiomuusikko. Hallitsen kaikkia raajojani suvereenisti ja juuri tällä hetkellä ne kaikki heiluvat melko irrationaalisesti, koska suoritan improvisoitua rytmistä paradidleä. Kirjoitan tätä viestiä otsasta kasvavalla sarvellani, joka muodostui sellaisten harjoitusten myötä, joihin kukaan muu kuin minä ei maailmassa ole pystynyt, eikä koskaan kukaan tule pystymään. Todisteet ja näytöt ovat ammattilaisille riittäneet Muusikoiden.netissä ja Drummerworld-palstalla. jopa sellaisessa määrin , että kehittämäni uusi tekniikkakin voitiin nimetä. Jos teillä kenelläkään on asiasta minkäänlaista suukopua tai valittamista tai erimielisyyttä eli ette mitään siitä ymmärrä vieläkään, niin kukaan ei estä sinua menemästä asiasta keskustelemaan ammattipalstalle, kuten minäkin tein. Jännä ajatella asiaa. Äijä on on hemmetin hyvä, oli lause joka lämmitti mieltäni. Jos haluat soitonopettajan, niin ole vaikka rinkeli, oli myös toinen lause joka auttoi eteenpäin.

      • nasmirasti

        Rinkeli? Miten renkaan muotoinen leivonnainen liittyy soittamiseen?


      • jokuvoivielähermostua

        Anteeksi mutta oletteko aivan selvinpäin? Vai vaikuttaako jokin tulevaisuuteen asti noin vahvasti, vaikket ole päissäsi? Joku voisi sanoa, että siinä tapauksessa olisi hyvä tietää mitä mieltä olet muutamista asioista, koska aineiden vaikutuksen alaisena ihmiset ajattelevat asioita eri tavoin. Ainakin sellaisista, mistä ei paljon puhuta. Musiikillinen näyttäisi tyyppi ainakin olevan. Luonne polariteetti siis luultavasti yang.


      • Publicslutfromhell
        jokuvoivielähermostua kirjoitti:

        Anteeksi mutta oletteko aivan selvinpäin? Vai vaikuttaako jokin tulevaisuuteen asti noin vahvasti, vaikket ole päissäsi? Joku voisi sanoa, että siinä tapauksessa olisi hyvä tietää mitä mieltä olet muutamista asioista, koska aineiden vaikutuksen alaisena ihmiset ajattelevat asioita eri tavoin. Ainakin sellaisista, mistä ei paljon puhuta. Musiikillinen näyttäisi tyyppi ainakin olevan. Luonne polariteetti siis luultavasti yang.

        jännä ajatella, että täällä näitä minun jäljittelijöitä ja matkijoita näinkin paljon, mutta yksikään ei ole pystynyt näyttämään minua huonompaa soittajaa. Ne harjoitukset myös, jotka tein on sellaisia joihin kukaan muu ei pysty eikä ikinä tule pystymäänkään, sillä kehityskaareni aikuisella iällä aloittaneesta ja sitten muutamassa vuodessa suvereniteetin saavuttaneena voin sen kiistattomasti sanoa. ja myös ammattilaisten vahvistamina sen sanoneet. Sarvenkuvia en kuitenkaan ryhdy toimittamaan, koska väittäisitte minun photoshopanneen ne otsaani.


    • Publicslutfromhell

      kovastipa taas mikkekiimaisia. olen maailman paras. jännä ajatella että te ihailette minua.

      • MisseAlkuperäinen

        Jos sinulla on asiaa minulle, odotan sinua Muusikoiden.netissä. Tule sinne keskustelemaan asiallisesti.


    • Publicslutfromhell

      jännä ajatella että yhä mikkekiimassa joku haluaa keskustella kanssani Pitäisi kohta alkaa perimään maksua? Jännä ajatella asiaa.

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe