Huijarivaroitus!

marttimara

Tämä on varoitus kaikille teille niin sanotuille tavallisille pulliaisille. Teille, joille DNA:t, RNA:t DNA-trasnskriptiot, polymeraasit, metylaatiot, kromatiinit, histonit, epigenettiset markkerit, epigenetiikka, genetiikka, geenisekvenssit, miRNA:t, sen sellaiset ovat täyttä ”hepreaa”.

Teille, joille sana mutaatio tuo lähinnä mieleen mutanttinijakilpikonnat ja kaksipäisen vasikan, kaameat epämuodostumat. Teille, joiden ammattitaito ja osaamien on ihan muualla, ettekä ole biologiasta pätkääkään kiinnostuneita, olette ehkä autosähköasentajia, rakennusammattilaisia, tai kaupan kassoja ja kampaajia.

Älkää antako joidenkin kreationistien, lähinnä RaamattuOnTotuus- nimimerkin käyttämän biologia-alan jargonin hämätä teitä uskomaan, että hänellä on jokin asiantuntemus biologiasta ja että hän tietää ja osaa. Pystyy haastamaan alan tiedemiehet- ja naiset. Ei osaa, ei pysty. Hän ja kaikki kreationistit ovat valehtelijoita ja tieteen vääristelijöitä, ei kannata langeta hienojen sanojen harhaan.

32

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlemieseikäHiiri

      Ilmeisesti Rot-rassukalla on kunnianhimoinen tavoite tulla jopa kansainvälisesti tunnetuksi evonkaataja-guruksi.
      Hänhän käytti aikaisemmin amerikankielistä versiota nimimerkistään ja on ilmeisesti aktiivinen myös ulkomailla.
      Iseasiassa hänen kannattaisi jättää turha varovaisuus ja alkaa kunnolla saarnata tulta ja tulikiveä epigenetiikan höysteeksi.
      Hänestä saattaisi tulla kova kilpailija jollekin Ken Hamille,ja hyvin todennäköisesti liksaa tulisi vähintään kertaluokkaa paremmin kuin jossain kähyisessä koulunopettajan hommassa.
      Se olisi hyvä liike siltäkin kannalta,että nykyisessä tilanteessa hän ei kykene pelastamaan koululasten sieluja evon saatanalliselta eksytykseltä ja saattaa kompromettoitua pahan kerran,jonka saa maksaa sitten Viimeisellä Tuomoiolla.

      • marttimara

        Kaveri voisi olla myös uusi Duane Gish. Ainakin Gish gallop höystettynä hienoilla termeillä sujuu mallikkaasti.


      • "Hänestä saattaisi tulla kova kilpailija jollekin Ken Hamille,ja hyvin todennäköisesti liksaa tulisi vähintään kertaluokkaa paremmin kuin jossain kähyisessä koulunopettajan hommassa."

        Tämä olisi yksi erinomainen syy "kääntyä" kreationistiksi, joskin Suomen markkinat ehkä liian pienet, joten Jenkkimarkkinoille vaan.


      • Rotttiseimitäänmenetä

        No tuota, koska asia on niin että evokkien kakaroista tulee evokkeja yhtä varmasti kuin muslimin lapsesta tuleee muslimi, yhtä aivottomia ja kyvyttömiä omaa ajatteleuun kun nuo ovat, niin ei kai se suuri menetys ole että helvetti täyttyy evokeista.


      • Rotttiseimitäänmenetä kirjoitti:

        No tuota, koska asia on niin että evokkien kakaroista tulee evokkeja yhtä varmasti kuin muslimin lapsesta tuleee muslimi, yhtä aivottomia ja kyvyttömiä omaa ajatteleuun kun nuo ovat, niin ei kai se suuri menetys ole että helvetti täyttyy evokeista.

        Vaan "kristillisen kasvatuksen" saaneista lapsista ei aikuisina yleensä tulekaan "uskovia" kreationisteja, kun tajuavat minkä kusetuksen kohteeksi ovat joutuneet.


      • Rotttiseimitäänmenetä kirjoitti:

        No tuota, koska asia on niin että evokkien kakaroista tulee evokkeja yhtä varmasti kuin muslimin lapsesta tuleee muslimi, yhtä aivottomia ja kyvyttömiä omaa ajatteleuun kun nuo ovat, niin ei kai se suuri menetys ole että helvetti täyttyy evokeista.

        Olin itse vielä prosessissa uskosta irtautumisen suhteen, kun yksi lapsistani ilmoitti olevansa ateisti. Pienenä lapset olivat saaneet ainakin jossain määrin kristillisen kasvatuksen, vaikka heitä ei seurakunnan aikuisille suunnattuihin tilaisuuksiin raahattukaan, eikä uskoa tuputettu. Väleihimme lapseni ilmoitus ei vaikuttanut juuri mitenkään ja nyt ajattelen itsekin samoin kuin hän.
        Lapsilla on tapana itsenäistyä ja joskus siihen kykenevät aikuisetkin.

        Niissä lahkoissa, joissa lapset viedään vähintään pari kertaa viikossa seurakunnan tilaisuuksiin ja kaveripiirikin pyritään rajoittamaan oikeauskoisiin, irtiotot ovat aikuistumisen kynnyksellä yleensä kovempia ja lapselle paljon vaikeampia.


      • Evoteoriarules
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vaan "kristillisen kasvatuksen" saaneista lapsista ei aikuisina yleensä tulekaan "uskovia" kreationisteja, kun tajuavat minkä kusetuksen kohteeksi ovat joutuneet.

        Tuo on kyllä totta. Monet kreationistienkin lapset opetetaan kouluissa uskomaan että homous on luonnollista ja että tyhjä se vain sattui räjähtämään kosmokseksi ja elämä se vaan jotenkin kemikaaleista kuprahti olemassaoloon jonkin rasvakuplan sisään josta se tietenkin milrdien vuosien aikana ihan pakosti muodosti aineenvaihdunnan omaavan solukalvon ja onnistui vieläpä rakentamaan sisäänsä mekanismin joka sen haaliman dna-rihman ja dataverkoston ja datanlukijan ja pikkuisten rakentajatehtaiden avulla muodosti proteiineja ja kaikke muuta mitä elämän tiedetään vaativan ollakseen elämää. Niin ja tietenkin ihmisen ja apinan välillä on ollut maan päällä tuhansia apinaihmislajeja jotka nyt vain sattuivat katoamaan luonnnosta aivan totaalisesti ja jälkiä jättämättä ja niin tarkoin ettei ainoatakaan fossiiliakaan jäänt näyttille. Eikä siinä auta kreakkien vastaanväittäminen sillä koska niitä apinnihmisiä ei nyt vain ole niin ainoa tieteellinen selitys sille on se että ne vain haihtuivat kuin .....saharaan.

        Niin ja tietenkin homous on luonnollista sillä on havaittu että kaksi pingviiniurosta hoitaa lapsiaann yhdessä sen jälkeen kun hai on syönyt niiden puolisot. Ihan selvää homostelua, vai mitä? Molocc sen tiesi kertoa.

        Siis onhan se tyhmää että kreakit eivät ymmärrä että kun vain annetaan alkuliemelle miljadeja vuosia aikaa niin sieltähän putkahtaa ihan mitä tahansa. Empiirisenä todisteena tästä on kaikkialla näkyvä elämä.


      • hehhhee

        Jyrpälle vihje. Kun kerran rakastat Moloch Horridusta, niin mene sen kanssa NATO-palstalle hihhuloimaan. Voitte löytää jopa yhteisen sävelen:D


    • marttimara

      Näkyy olevan taas RaamattuOnTotuus- nikin Gish gallop hurjassa vauhdissa. Uutta aloituista pukkaa jatkuvalla syötöllä.
      Miksi ei ROT:n opetuslapsi yurki100js perustele väitettään? Vai luotetaanko sitä sokeasti opettajaansa? Sen pitää olla totta kun ope sanoo.

      • the-bible

        Marttimara. Jos olet aikuinen, mikset itse ala ottaa selvää? Mitä pikemmin, sen parempi. Tiede(mies) havaitsi kauan sitten, ettei elämää synny itsestään elottomasta aineesta. Järki ja logiikka: Ennen munaa oli kana.

        Muuten. Olen vanha. Taannoin koulussa kerrottiin Louis Pasteurista. Puhuivatko sinun opesi hänestä? Kertoivatko oppikirjasi hänestä? Juotko pastöroitua maitoa tai olutta?

        > Bakteerit oli löydetty jo 1600-luvulla, ja jo ennen Pasteuria niitä oli epäilty sairauksien aiheuttajiksi, mutta vasta Pasteur sai tutkimuksillaan tiede­yhteisön asiasta vakuuttuneeksi. Tämä teki hänelle mahdolliseksi kehittää myös rokotteet paiseruttoa ja vesikauhua vastaan. Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu.

        Pasteur keksi myös bakteereja tuhoavan lämpö­käsittelyn, pastöroinnin. Aluksi menetelmää käytettiin viinin säilymisen parantamiseksi, nykyisin tunnetuin kohde lienee maito. <

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Jumala siunatkoon sinua ja perhettäsi.

        https://i.pinimg.com/originals/9c/43/05/9c43057237eace07e2b54ecb22169827.jpg


      • the-bible kirjoitti:

        Marttimara. Jos olet aikuinen, mikset itse ala ottaa selvää? Mitä pikemmin, sen parempi. Tiede(mies) havaitsi kauan sitten, ettei elämää synny itsestään elottomasta aineesta. Järki ja logiikka: Ennen munaa oli kana.

        Muuten. Olen vanha. Taannoin koulussa kerrottiin Louis Pasteurista. Puhuivatko sinun opesi hänestä? Kertoivatko oppikirjasi hänestä? Juotko pastöroitua maitoa tai olutta?

        > Bakteerit oli löydetty jo 1600-luvulla, ja jo ennen Pasteuria niitä oli epäilty sairauksien aiheuttajiksi, mutta vasta Pasteur sai tutkimuksillaan tiede­yhteisön asiasta vakuuttuneeksi. Tämä teki hänelle mahdolliseksi kehittää myös rokotteet paiseruttoa ja vesikauhua vastaan. Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu.

        Pasteur keksi myös bakteereja tuhoavan lämpö­käsittelyn, pastöroinnin. Aluksi menetelmää käytettiin viinin säilymisen parantamiseksi, nykyisin tunnetuin kohde lienee maito. <

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Jumala siunatkoon sinua ja perhettäsi.

        https://i.pinimg.com/originals/9c/43/05/9c43057237eace07e2b54ecb22169827.jpg

        >Tiede(mies) havaitsi kauan sitten, ettei elämää synny itsestään elottomasta aineesta.

        Hahhah. Tuollaista havaintoa ei tiede edes voisi tehdä, koska se edellyttäisi kaikkien hypoteettisestikin mahdollisten elämän syntytapojen täydellistä tuntemista.

        Pasteur, jonka kokeita täällä nyt hölmöyksissäsi mainostat, eli tosiaan ammoin 1800-luvulla. Ja elämän syntyä tutkitaan yhä. Veikkaan, että aikanaan siihenkin saadaan vähintään todennäköinen selvyys.


      • eimitääjärkee
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tiede(mies) havaitsi kauan sitten, ettei elämää synny itsestään elottomasta aineesta.

        Hahhah. Tuollaista havaintoa ei tiede edes voisi tehdä, koska se edellyttäisi kaikkien hypoteettisestikin mahdollisten elämän syntytapojen täydellistä tuntemista.

        Pasteur, jonka kokeita täällä nyt hölmöyksissäsi mainostat, eli tosiaan ammoin 1800-luvulla. Ja elämän syntyä tutkitaan yhä. Veikkaan, että aikanaan siihenkin saadaan vähintään todennäköinen selvyys.

        Miksi uskoa sellaiseen asiaan kuin itsestään syntyyn josta ei löydy ainuttakaan todistetta.
        Ei ole olemassa yhtäkään perusteltua syytä miksi sellainen pitäisi olettaa.
        Kuten on laita myös kuvitella joku evoluutio saati teoria siitä.


      • eimitääjärkee kirjoitti:

        Miksi uskoa sellaiseen asiaan kuin itsestään syntyyn josta ei löydy ainuttakaan todistetta.
        Ei ole olemassa yhtäkään perusteltua syytä miksi sellainen pitäisi olettaa.
        Kuten on laita myös kuvitella joku evoluutio saati teoria siitä.

        >Miksi uskoa sellaiseen asiaan kuin itsestään syntyyn josta ei löydy ainuttakaan todistetta.

        Mihinkään ei tarvitse uskoa. Kokeilepa, se vapauttaa.

        Tietysti jos on hyvin heikko yksilö, voi tarvita mieleensä suuren auktoriteetin ja yksinkertaisen, koskaan muuttumattoman maailmanselityksen.


      • eimitääjärkee kirjoitti:

        Miksi uskoa sellaiseen asiaan kuin itsestään syntyyn josta ei löydy ainuttakaan todistetta.
        Ei ole olemassa yhtäkään perusteltua syytä miksi sellainen pitäisi olettaa.
        Kuten on laita myös kuvitella joku evoluutio saati teoria siitä.

        Joko abiogeneesi on tapahtunut luonnossa spontaanisti tai sitten joku tieteelle tuntematon entiteetti synnytti elämän. Occamin periaate suosii ensin mainittua varsinkin kun siitä on olemassa toimivia hypoteeseja ja jälkimmäisestä ei mitään näyttöä ole.

        Evoluutio taas on luonnossa tapahtuva prosessi, jota evoluutioteoria kuvaa hyvällä tarkuudella. Tieteellistä kilpailevaa teaoriaa ei sille edes ole.


      • marttimara
        the-bible kirjoitti:

        Marttimara. Jos olet aikuinen, mikset itse ala ottaa selvää? Mitä pikemmin, sen parempi. Tiede(mies) havaitsi kauan sitten, ettei elämää synny itsestään elottomasta aineesta. Järki ja logiikka: Ennen munaa oli kana.

        Muuten. Olen vanha. Taannoin koulussa kerrottiin Louis Pasteurista. Puhuivatko sinun opesi hänestä? Kertoivatko oppikirjasi hänestä? Juotko pastöroitua maitoa tai olutta?

        > Bakteerit oli löydetty jo 1600-luvulla, ja jo ennen Pasteuria niitä oli epäilty sairauksien aiheuttajiksi, mutta vasta Pasteur sai tutkimuksillaan tiede­yhteisön asiasta vakuuttuneeksi. Tämä teki hänelle mahdolliseksi kehittää myös rokotteet paiseruttoa ja vesikauhua vastaan. Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alku­synnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu.

        Pasteur keksi myös bakteereja tuhoavan lämpö­käsittelyn, pastöroinnin. Aluksi menetelmää käytettiin viinin säilymisen parantamiseksi, nykyisin tunnetuin kohde lienee maito. <

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Jumala siunatkoon sinua ja perhettäsi.

        https://i.pinimg.com/originals/9c/43/05/9c43057237eace07e2b54ecb22169827.jpg

        Tiedän kyllä Pasteurin, miksi valehtelet hänestä. Bakteerien spontaanisynty elottomasta aineesta on aivan eri asia, kuin abiogeneesi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Spontaani_sikiäminen
        Lue itse ja opi.

        Tuo itse selvän ottaminen on järjetön vaatimus minkä tahansa nykyaikaisen tieteenalan suhteen. Eihän tavallinen ihminen kotonaan pysty edes näkemään molekyylia, esimerkiksi. On pakko luottaa asiaan perehtyneiden perusteltuihin ja vertaisarvioituihin artikkeleihin. Viime kädessä siinä luotetaan tiedeväen kateuteen ja kilpailuun; jokainen kynnelle kykenevä varmasti paljastaisi valehtelun.

        Itse selvän ottaminen käytännössä usein tarkoittaakin todellisuudessa huuhareiden väitteisiin uskomista.


    • Krevokki

      Niin, surullista että nämä kreationistit ovat hylänneet jopa Herransa tiedon. EIhän Darwin silti ollut heille mikään "Herra", vaan väittävät sen olevan heille Jeesus, mutta siitä huolimatta hänen nykyaikana esiinnostamansa evoluutioteoria lienee ihan tosi havainto luonnosta. Jumalattomuuteen sitä ei ole pakko käyttää, mutta jos ateistit saavat siitä tukea, niin sehän on vain hyvää. Heilläkin on syynsä varmaan siihen, miksi sortuivat kapinoimaan kuin Lucifer luojaansa vastaan?! Kuitenkaan Jumalalta ei ihminen tule saamaan lopulta MITÄÄN palkintoa, jos hän ei edes usko Korkeimpaan Olentoon. Nuo miljardit vuodet ovat melko luonnollinen aikaskaala, ei Jumalalla ole liian kiire, vaikka kreationismi osittain perustuu ihmisen jumaloimiseen, eli että oma elinikämme kesto olisi jotenkin merkittävä, ja kun juuri SE EI OLE. EI maan pinnat ja muodot muodostu yhden vuorokauden Big_Bang-pieraisullakaan, vaan kaikki on silti suunniteltu ja kehitetty pitkähkön ajan kuluessa. Vaikka Raamattu sanoo, että "Jumalan Henki, Sanalla vedestä ja vedellä loi", niin tarkentaisin, että sitäkin edeltänyt alku oli olla vain vetypilvi...
      Kokeimpaan olentoon uskominen on sekin loppujen lopuksi aivan luonnollinen asia, olemmehan itse persoonallisia, ja se, mistä olemme kaikki lähtöisin, on se "TAO", ja "JUMALA", johon lopulta kaikki palaakin, vaikka saisi omine perheineen aikaan suuriakin lainattuja tietoisuuslampareita ja sukuja.

      • bbbbbbbbbbbbbbbbu

        Herra D:n opit haudatiinb jo 1970 luvulla eikä niitä ole siitä elvytetty.

        Vitsintyhmät nuoret nykyevot on aivopesty ilmeisen helposti.


        Eikö kukaan noista välitä katsahtaa sentin pätkää evoluutioteorian historiaa?


      • Krevokki. Olet filosofi. Esittelen sinulle toisen samanmoisen:)

        > ”Suomen kestävän kasvun malli – Luonnos kansalliseksi tulevaisuushankkeeksi" alkaa olla pulkassa. Huh, kylläpä piti miettiä liki kuumeisesti, miten nämä suomalaiset pätkätyöläiset saadaan maksamaan Kreikan 150-600 miljardin euron vaje. Laskeskeltiin vähän poikien kanssa, että keskiverron pätkätyöläisen ei tarvitse kuin olla tietty aika töissä, niin sitten saadaan Suomen tai lähinnä EU alueen pankkien talous kuntoon. Normaaliin verokantaan suhteutettuna tämä tekisi yhtä keskiverto pätkätyöläistä kohtaan sellaiset 90 000 vuotta yhtäjaksoista palkkatyötä.

        Ai niin, täytyypä muistaa ottaa kuitti talteen, kun pojat pistää tämän vihkomme myyntiin. Ajat ovat kyllä kovia. Toivottavasti ne juntit Perussuomalaiset eivät ala taas kitistä siitä, että miksi pienipalkkaisin kansanryhmä joutuu maksamaan valtaa pitävän eliitin poliittiset hyvävelitötöilyt. On se kumma, että älymystön, johon tietenkin lasken itseni kuuluvan, on pakko sietää niitä rumia paksumahaisia punaniskoja vuodesta toiseen. Eivät hyväkkäät tajua, kuinka hienoa on olla osa sivistynyttä henkistä Eurooppaa. Voin melkein kuulla silmilläni sen, kuinka Etelä-Euroopassa sivistyneistö jo suunnittelee avustavansa Suomea, kun terveydenhuoltomme pettää, energiamme loppuu, tiestömme murentuu, ihmisoikeutemme katoaa ja kurjuus lisääntyy. Siellä ne jo varmasti allekirjoittavat valtionvelkasopimuksia pelastaakseen Suomen tulevasta ahdingosta. Typeriä ovat Perusmoukkalaiset, kun eivät halua tympeyttään ymmärtää tätä kaunista harmoniaa.

        Kyllä me noustaan täältä talousahdingosta, kun alempi roskasakkiluokka ktn. siivoojat heiluttavat pölyrättiä ahkerammin ja kaupan kassat liikuttelevat maitotölkkejä nopeammin sen lukijalaitteen ohi. Lisäksi voimme aivan hyvin antaa kaikki malmivarannot monikansallisille yhtiöille ikään kuin hyvän tahdon eleenä ilmaiseksi. Ja kun saamme olla osa tätä valtavan hienoa kulttuurilähdettä, niin se korvaa täysin viennin alas ajautumisen, itsenäisyyden menetyksen ja muut miljardiluokan tappiot. <

        http://www.evoluutio.com/?o=108&a=0&st=0


    • Eheytykseenvainhopihopi

      No tuota tuota, minäkin haastan älykkyyskisaan jokaisen evolutionistin jonka mielestä homous on luonnollista, sillä tuskin mikään on yhtä vähän evoluution mukaista kuin fanittaa homoutta iha intona!

      Niinpä nyt annan evolutionisteille tilaisuuden kertoa mielestään paras selitys sille että ihmisen evoluutio saa muka jotain hyötyä homoudesta.

      Voin auttaa sen verran että Darwin ei pitänyt homoutta evoluutiona vaan vastusti sitä.

      • Tiedät hyvin, että homoseksuaalinen käytös on kehittyneemmillä eläimillä yleistä. Sitä on havaittu jopa 1500 lajilla ja 500 lajilla homoseksuaalisuutta on kuvattu tarkasti.

        Kun Jyrin usko ja luonto joutuvat vastakkain, luonto on ilmeisesti väärässä.


      • niksipirkka
        agnoskepo kirjoitti:

        Tiedät hyvin, että homoseksuaalinen käytös on kehittyneemmillä eläimillä yleistä. Sitä on havaittu jopa 1500 lajilla ja 500 lajilla homoseksuaalisuutta on kuvattu tarkasti.

        Kun Jyrin usko ja luonto joutuvat vastakkain, luonto on ilmeisesti väärässä.

        Väärin. Mitään homouteen verrattavaa ei esiinny elukoiden keskuudessa.
        Homoutta esiintyy ihmisilläkin vain monin tavoin mieleltään poikkeavilla yksilöillä .
        Nyky-yhteiskunnassa paljon runsaslukuisemmin kuin varhemmissa terveemmissä yhteiskunnissa.


      • Ei.luotu.eikirj
        niksipirkka kirjoitti:

        Väärin. Mitään homouteen verrattavaa ei esiinny elukoiden keskuudessa.
        Homoutta esiintyy ihmisilläkin vain monin tavoin mieleltään poikkeavilla yksilöillä .
        Nyky-yhteiskunnassa paljon runsaslukuisemmin kuin varhemmissa terveemmissä yhteiskunnissa.

        Kyllä esiintyy. Miksi valehtelet? Eikös jumalasi heitä sinunlaisesi valehtelijat helvettiin?

        Tosin sinun onneksesi ei mitään helvettiä ole olemassakaan, joten voit jatkaa tuota valehteluasi. Tosin eipä se ole mitään hyvää käytöstä.


      • niksipirkka kirjoitti:

        Väärin. Mitään homouteen verrattavaa ei esiinny elukoiden keskuudessa.
        Homoutta esiintyy ihmisilläkin vain monin tavoin mieleltään poikkeavilla yksilöillä .
        Nyky-yhteiskunnassa paljon runsaslukuisemmin kuin varhemmissa terveemmissä yhteiskunnissa.

        Oikein. Eläimillä esiintyy homoseksuaalista käytöstä aivan yleisesti.

        YLE:
        "Eläinten homoseksuaalisuus yleistä
        Homoseksuaalisuus on eläinmaailmassa selvästi luultua yleisempää, kertoo eläintieteilijä Petter Böckman Dagens Nyheter -lehden haastattelussa.
        Böckmanin mukaan homoseksuaalista käytöstä on havaittu ainakin 1 500 lajilla ja 500 lajilla asiaa on dokumentoitu tieteellisen tarkasti."

        https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjilvzugOXaAhVCWSwKHQ2OB0oQFjAAegQIABAt&url=https://yle.fi/uutiset/3-5591136&usg=AOvVaw1DlSf6WtPjsr8ocbq_QFm1


      • hyväniin
        Ei.luotu.eikirj kirjoitti:

        Kyllä esiintyy. Miksi valehtelet? Eikös jumalasi heitä sinunlaisesi valehtelijat helvettiin?

        Tosin sinun onneksesi ei mitään helvettiä ole olemassakaan, joten voit jatkaa tuota valehteluasi. Tosin eipä se ole mitään hyvää käytöstä.

        Uroshirvet , biisonit, hevoset, leijonat, karhut ,tiikerit, gorilla ainakin tilaisuuden saatuaan tappavat kilpailevan uroksen eikä mikään niistä päästä ketään selkäänsä hyppimään.


      • NiinköLuulet
        hyväniin kirjoitti:

        Uroshirvet , biisonit, hevoset, leijonat, karhut ,tiikerit, gorilla ainakin tilaisuuden saatuaan tappavat kilpailevan uroksen eikä mikään niistä päästä ketään selkäänsä hyppimään.

        "Tarkasti dokumentoituja lajeja ovat mm. leijona, norsu, seepra, gorilla, simpanssi, amerikkalainen biisoni, myskihärkä, susi, näätä, delfiini, harmaavalas ja miekkavalas."

        Kyllä ihmisetkin tappavat toisiaan, mutta uodostavat myös homoseksuaalisia suhteita. Vai voitko osittaa, ettei tutkijan väite tarkasti dokumentoiduista lajeista pitäisi paikkaansa? Väite perustuu lukuisten tutkijoiden varmistettuihin havaintoihin ja mitä tekee hihu. Hän mölähtää: "...eikä mikään niistä päästä ketään selkäänsä hyppimään. " Mölinä tulee sillä vakaumuksen syvällä rintaäänellä, jonka totaalinen tietämättömyys asiasta tuottaa.


      • Setapoistäältä
        agnoskepo kirjoitti:

        Oikein. Eläimillä esiintyy homoseksuaalista käytöstä aivan yleisesti.

        YLE:
        "Eläinten homoseksuaalisuus yleistä
        Homoseksuaalisuus on eläinmaailmassa selvästi luultua yleisempää, kertoo eläintieteilijä Petter Böckman Dagens Nyheter -lehden haastattelussa.
        Böckmanin mukaan homoseksuaalista käytöstä on havaittu ainakin 1 500 lajilla ja 500 lajilla asiaa on dokumentoitu tieteellisen tarkasti."

        https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjilvzugOXaAhVCWSwKHQ2OB0oQFjAAegQIABAt&url=https://yle.fi/uutiset/3-5591136&usg=AOvVaw1DlSf6WtPjsr8ocbq_QFm1

        Böckmanni on tunnettu valehteleva homo. Niin että se siitä.


      • kaappihomotkretupellet
        Setapoistäältä kirjoitti:

        Böckmanni on tunnettu valehteleva homo. Niin että se siitä.

        Niin on Jyrikin joten se siitä.


      • niksipirkka kirjoitti:

        Väärin. Mitään homouteen verrattavaa ei esiinny elukoiden keskuudessa.
        Homoutta esiintyy ihmisilläkin vain monin tavoin mieleltään poikkeavilla yksilöillä .
        Nyky-yhteiskunnassa paljon runsaslukuisemmin kuin varhemmissa terveemmissä yhteiskunnissa.

        Kristuksen vertauskuvalla ja Jahve mieliruoalla, lampaalla homous on hyvin yleistä. Jopa 10% pässeistä on homoseksuaaleja.

        "About 10% of rams (males), refuse to mate with ewes (females) but do readily mate with other rams."

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals


    • ali-remix

      REALISMI

      Kaikki luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet. Sensuuri ja pimitys kuuluvat langenneen maailman toimintoihin.

    • REALISMI 2

      Evoluutiossa ei ole Luojaa eikä termiä "luominen" tai "kreationismi". Evoluutiossa on vain ainetta.

    • räyhräyh

      Kreationisti on nimen omaan huijari silloin, kun yrittää tiedettä vääristelemällä ja siitä valehtelemalla puhua kreationismin puolesta. Herkkäuskoinen tollo taas silloin, kun on tyhmyyttään niellyt huijarin valheet.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe