Isäntä kylässä

OpiskelijaKämppä

Vastasin puhelimeen. Sillä olisi aikaa yhteen pikaiseen. Se sopisi minulle. Laitoin kahvin valmiiksi ja menin suihkuun. Ovikello soi ja vuokraisäntä tuli koiran kanssa sisään. Sen vaimo oli illan poissa ja sillä polttava tunne. Mentiin suoraan makkariin. Istuin sängyn reunalle. Avasin siltä vyön, vedin vetoketjun auki. Housut alas. Puristin kalua, vedin muutaman kerran ylös. Laskeuduin selälleni. Mies levitti jalkani. Yritin rentoutua. Tuntui tiukalta. Ei oikeastaan sattunut. Sisään ulos se työnsi vaieten. Piti taukoa kun pulppusin omat siemeneni vatsalleni. Koira istui sängyllä katsellen. Mies upposi uudestaan anukseeni, hitaasti ja syvälle. En viitsinyt näytellä. Puristin patjaa. Kalu sylki siemenet sisääni. Aisa vetäytyi hitaasti ulos. Mentiin keittiöön. Mies otti kahvia pannusta. Nojasin tiskipöytää. Kosteus valui reisiä pitkin alas. Sanoi lähtevänsä. Saatoin ne eteiseen. Silitin koiraa. Käskin viedä vaimolle terveisiä. Mies naurahti. Lupasi tuoda seuraavalla kerralla katsomaan.

2

3063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isännänmökissä

      Olin kerran itkäaikaisella komennuksella ja sain neuvoteltua työnantajan kanssa vähän lisää palkkaa, kun itse hommaisin halvan kortteerin (minkä he tietenkin maksoivat, mutta tuli paljon halvemmaksi kuin hotelli). Sainkin sitten aika kivan asunnon. Se oli sellaisen vanhan talon pihamökki. Huone ja keittiö. Talossa oleva sauna, kuten myös sadan metrin päässä oleva rantasauna kuului etuihin ja olin todella tyytyväinen. Talon omisti sellainen viisikymppinen pariskunta. Rouva oli ikäisekseen aika mehukkaan näköinen, eikä miehenkään tarvinnut hävetä itseään. Jo saapumisiltana isäntä tarjosi saunan talon alkerrassa. Se olikin hiljattain remontoitu, tilavalla löylypuolella ja pesutiloissa kaksi suihkupaikkaakin. Pukuhuoneena toimi takkahuone ja siinä yhteydessä oli myös sellainen soppi pyykkikoneelle ja likapyykeille. Kuivaushuone oli aivan oven takana. Olin ostanut ruotsin matkaltani muutaman kopan olutta ja siideriä, joita tarjoilin kohteliaana miehenä isäntäväelleni. Menimme isännän kanssa löylyyn ja lauteille noustessa ihailin hänen hyvin kehittynyttä kaluaan. lauteilla löylyä lyödessä isäntä jutteli ja uteli kaikenlaista reissumiehen elämästä jne. Sanoi itsekin reissanneen paljon nuorempana ja kertoili myös kaikenlaista herkkää niistä vapaa-ajoista mitä siellä touhuttiin. Sanoi, että siellä oltiin yhdessä niin miehet kuin naisetkin aika usein, eikä kukaan oikein häpeillyt mitään. Sanoi muijansakin olleen joskus kimpassa ja ajattelin, että tästähän saattaakin kehittyä mukava tuttavuus. Minä myöntelin pääasiassa kaikesta ja kerroin itsekin olleeni mukana yhdessä sun toisessa niin kotimaassa, kuin ulkomaillakin. Enkä erikoisemmein kiellellyt kun hän alkoi utelemaan kokemuksistani miesten kanssa. Sanoin vain, että poikasena sitä tuli paljon kavereiden kanssa runkkailtua ja kun hän kysyi mielipidettäni nykytilaan, niin sanoin, ettei se kai niin paha asia olisi kokeilla joskus. Siinä vaiheessa huomasin, että kaverilla seisoi... Kun hän sitten suoraan ehdotti, että voisin ko minä vaikka ajatella hänen runkkaamista, niin en vastannut, siirryin vain lähemmäksi jaoti miehen kivikovan kyrvän käteeni. Aloitin hitaan vetelemisen. Välillä kiihdytin tahtia ja huomasin kuinka hän nautti siitä. Hän katsoi minua ja lyrpäänsä. Tiesin satatarkkaan mitä hän halusi. Nousin alas hänen eteensä seisomaan ja hetkeäkään epäröimättä otin hänen kullinsa suuhuni. Hän oli kai ollut tyhjentämättä jonkun aikaa, sillä minun ei tarvinnut imeä sitä kuin hetkisen kun sain tuntea sykkivän kyrvän syöksevän lastinsa nieluuni...

      Mies huokali pitkään ja runkkasi sitten minulta lastin pois. Sanoi, että imutteluni oli sellaista luokkaa, että takuuvarmasti olin tehnyt sitä ennenkin. MYönsin sen ja siitä alkoi toista vuotta kestänyt ystävyys ja pääsnpä muutaman kerran hänen vaimonsa kolollekin. Monet kerrat sain isännän yövieraaksi viereeni siihen pikkumökkiin ja hienointa asiassa oli se, että vaimo tiesi ja antoin täyden kannustuksensa touhuillemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe