SUOMALAISTEN HARJOITTAMA VAINO OMAA KANSAA KOHTAAN

OnLoputtava

On todella surullista nykypäivän tilanne mihin kehitys on Suomessa mennyt. On havaittu että Suomen kansalaisia vainotaan toisten suomalaisten taholta. Kehitys on todella häpeällistä miten tuo voi olla mahdollista, Miksi jotkut suomalaiset ovat alkaneet toimia sillä tavalla? Mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu jotka toimivat sillä tavalla. Onko heidät lahjottu tai aivopesty toimimaan niin.
Tässä on aiheeseen liittyvää pohdintaa. https://www.youtube.com/watch?v=yRFlNrNV68c

Jos teillä on omia esimerkkejä näyttää tästä aiheesta laittakaa niitä tänne.

TÄMÄ EI VOI JATKUA ENEMPÄÄ!!

20

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GlobalistitTunkiolle

Vaino Isänmaamme itsenäisyyttä puolustavia patriootteja vastaan on vasta alkanut.
      Sadat poliittiset poliisit valvovat kansalaisten kirjoituksia netissä.
      He ovat jo saaneetkin muutaman mummon raahattua kuulusteluihin perusteena kiihotus kansansanryhmää vastaan.
      Viharikokset ollaan saattamassa rikoksien piiriin. Se tarkoittaa sitä että jos vastustat Euroopan liittovaltioiata niin seurauksen on tulevaisuudessa kuolemantuomio.

Kukaan ei välitä paskojakaan että meidät Isänmaalliset ihmiset suomalaiset kansanmurhataan.

Olen kuitenkin vannonut sotilasvalassani että tulen puolustamaan Isänmaatamme niin kauan kuin minussa voimia riittää.
      Vielä sitä riittää.

• VenäjäUlosSuomesta

Olen samaa mieltä, vaino niitä kohtaan jotka koittavat Suomea turvata Iljan tapaisilta desanteilta pitäisi lopettaa.

Venäläinen toiminta Suomessa on loputtava, kaikki Venäläiset agentit tulisi karkoittaa maasta.

• TarkistaFaktat

Kuka sinut on aivopessy uskomaan tollaista? Se että on asioista jotain mieltä ei tarkoita sitä että toimisi jokun toisen maan hyväksi. Tähän vainoon kuuluu myös se että kohde leimataan esim. juuri tuolla tavallla kuin edellinen kirjoittaja tuossa sanoo. Suomalaisia omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä aletaankin kutsumaan jonkin toisen maan tyypeiksi.

Siitä olen kyllä samaa mieltä että vierraan vallan akitaattorit pitäisi viedä opois täältä, mutta suomalaisia Suomen parasta ajattelevia ei pidä sotkea tähän. Silloin alat vainomaan heitä.

• VenäjänTrollitPelkää
        TarkistaFaktat kirjoitti:

Kuka sinut on aivopessy uskomaan tollaista? Se että on asioista jotain mieltä ei tarkoita sitä että toimisi jokun toisen maan hyväksi. Tähän vainoon kuuluu myös se että kohde leimataan esim. juuri tuolla tavallla kuin edellinen kirjoittaja tuossa sanoo. Suomalaisia omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä aletaankin kutsumaan jonkin toisen maan tyypeiksi.

Siitä olen kyllä samaa mieltä että vierraan vallan akitaattorit pitäisi viedä opois täältä, mutta suomalaisia Suomen parasta ajattelevia ei pidä sotkea tähän. Silloin alat vainomaan heitä.

Ihan itse olen oppinut, havainnoinut maailmaa omin silmin ja korvin.

Siksi juuri tunnistan Iljan tapaiset desantit jo kaukaa. Sinä sen sijaan ole Pietarissa Trollina etkä omaa vapautta puhua mitä todella ajattelet oman maasi tilanteesta.

• TarkistaFaktat
        VenäjänTrollitPelkää kirjoitti:

Ihan itse olen oppinut, havainnoinut maailmaa omin silmin ja korvin.

Siksi juuri tunnistan Iljan tapaiset desantit jo kaukaa. Sinä sen sijaan ole Pietarissa Trollina etkä omaa vapautta puhua mitä todella ajattelet oman maasi tilanteesta.

Minä olen myös tiedustellut asiaa ja tullut siihen tulokseen että Ilja puolustaa Suomea erityisesti Suomen kansaa ja vastustaa korruptpoitunutta eliittiä. siksi häntä pääasiassa vainotaan Suomessa. Mistä sinä olet kehittänyt tuollaisen johtopäätöksen. Ketä olet kuunnellut?
        Sijainti paikkani on Suomi ja olen suomalainen ja huolissaan Suomessa vallitsevasta tilanteesta.

• MoskovaEiMäärää
        TarkistaFaktat kirjoitti:

Minä olen myös tiedustellut asiaa ja tullut siihen tulokseen että Ilja puolustaa Suomea erityisesti Suomen kansaa ja vastustaa korruptpoitunutta eliittiä. siksi häntä pääasiassa vainotaan Suomessa. Mistä sinä olet kehittänyt tuollaisen johtopäätöksen. Ketä olet kuunnellut?
        Sijainti paikkani on Suomi ja olen suomalainen ja huolissaan Suomessa vallitsevasta tilanteesta.

"ketä olet kuunnellut"

Olen kuunnellut Iljan omia sanoja, ja nähnyt niiden välistä Venäläisen sanoman.

Ei siihen muiden sanomisia ole tarvittu. Ja jos sinä et sitä ole oikeasi huomannut niin olet sokea lammas joka määkii Moskovan tahdissa.

• MietiTätä

Oletko havainnut sitä että on olemassa myös suomalaista ajattelua, joka lähtee liikkeelle suomalaisesta näkökannasta? Lisäksi on paljon sellaisia suomalaisia jotka ajattelevat omilla aivoilla eivätkä kumartele ketään auktoriteetteja. Sellaisia tyyppeja oli viime sodissakin ja ne olivat Suomen kantavia voimia. Tuntemattomassa sotilaassa esimerkiksi esitellään sellaisia kavereita. On siis täysin naurettavaa ajatus että he olisivat jonkun tahon juoksupoikia ja että suostuisivat sellaisiksi mistää hinnasta. Lulempa että Iljakin edustaa tällaista sakkia. En ole havainnut hänestä että joku olisi vedellyt naruja hänen takana.

Kysyn miksi tällaisia tyyppejä suomalaiset vainoaa ja käyttää sihen vielä verorahoja?
        Yksi tapa on leimata tällaiset kaverit juuri edellä kuvaamallasi tavalla. Se on jo sinällään suuri loukkaus heitä kohtaan.

Eikö Suomessa saa enää olla suomalaista ajattelua?????

• PitäisiSelvittääNäitä

Tässä on esimerkki video todisteena miten suomalaisia on vainottu. Poliittisten mielipiteiden johdosta irtisanotaan työpaikasta.

https://www.youtube.com/watch?v=33eWRu07a4w

Kun keskustelua on tarkemmin seurannut käy ilmi että on esiintynyt vainoharhaista asennetta ja pelkästään mielikuvien johdosta on levitelty uskomuksia yleisön keskuuteen. Onko tässä kyse jostain modernista suomalaisesta " ns noitavaino toimintatavasta" ? Häpeällistä kyllä.

Näitä tarinoita on paljon enemmänkin.

• Quickness
        PitäisiSelvittääNäitä kirjoitti:

Tässä on esimerkki video todisteena miten suomalaisia on vainottu. Poliittisten mielipiteiden johdosta irtisanotaan työpaikasta.

https://www.youtube.com/watch?v=33eWRu07a4w

Kun keskustelua on tarkemmin seurannut käy ilmi että on esiintynyt vainoharhaista asennetta ja pelkästään mielikuvien johdosta on levitelty uskomuksia yleisön keskuuteen. Onko tässä kyse jostain modernista suomalaisesta " ns noitavaino toimintatavasta" ? Häpeällistä kyllä.

Näitä tarinoita on paljon enemmänkin.

Videon alun perusteella näyttäisi siltä, että vaihtoehtomedia ja valtamedia ovat täydessä sodassa keskenään. MV-media on haastamassa valtamedian oikeuteen, koska ruplasalkku väite ei pitänyt paikkaansa ja niitä ruplasalkkujuttuja on ollut paljon. THIS IS WAR

• Vainottu7vuotta

Videosi ei toimi.

• VainoMenossa

• Nytoikeavideo

Tuli väärä video. Tämä oli tarkoitus laittaa (eli siitä 24 min eteenpäin) Ei voisi uskoa että Suomessa tapahtuu tällaista. Meidän turvallinen lintukoto-Suomi on mennyttä. Päättäjät eivät halunneet sellaista ylläpitää. EU:ssa ei ilmeisesti ole mahdollista säilyttää lintukoto Suomea. https://www.youtube.com/watch?v=8Srz-yP-2mw

• Quickness
        Nytoikeavideo kirjoitti:

Tuli väärä video. Tämä oli tarkoitus laittaa (eli siitä 24 min eteenpäin) Ei voisi uskoa että Suomessa tapahtuu tällaista. Meidän turvallinen lintukoto-Suomi on mennyttä. Päättäjät eivät halunneet sellaista ylläpitää. EU:ssa ei ilmeisesti ole mahdollista säilyttää lintukoto Suomea. https://www.youtube.com/watch?v=8Srz-yP-2mw

Enpä tiedä, videon perusteella minusta vaikuttaa siltä että vaihtoehtomedia ja valemedia ovat riidoissa keskenään. Hra Ilja ja Nti Jessika eivät taida olla parhaita kavereita keskenään - Nti Jessikan kaverit ja Hra Iljan kaverit eivät myöskään ole vastapuolen kavereita. Nyt on kyseessä valemedia vs. vaihtoehtomedia.

• RauhanharjoitusKehiin
        Quickness kirjoitti:

Enpä tiedä, videon perusteella minusta vaikuttaa siltä että vaihtoehtomedia ja valemedia ovat riidoissa keskenään. Hra Ilja ja Nti Jessika eivät taida olla parhaita kavereita keskenään - Nti Jessikan kaverit ja Hra Iljan kaverit eivät myöskään ole vastapuolen kavereita. Nyt on kyseessä valemedia vs. vaihtoehtomedia.

Se on totta siellä on jonkin sortin käyttäiskö sanaa sotatila käynnissä. "Sodan" toinen osapuoli on selvästikkin syyllistynyt laittomiin tekoihin, jossa ei välitetä enää rehellisyydestä, oikeudenmukaisuudesta, sananvapaudesta yms. Ja tuo osapuoli käyttää vainoon valtion verorahoja.

Tässä yhteiskunnassa tarvittaisiin sotaharjoitusten sijasta rauhanharjoituksia.

• lohdutustatiedoksi
      • sdflkjweroiu

Hanurilla soitettu virsi on syntiä, koska haitari on se pirun palje.

• Ei kukaan saisi vainota ketään ihan kansallisuudesta riippumatta ja vihapuhetta en hyväksy missään muodossa! Rasismi on sivistymättömien ihmisten sairaus.

• TässäKysymys

Haluasin kysyä puhutaanko rasismista muiden kulttuurien keskuudessa (ja tuomitaanko se sielläkin?) kuin länsimaalaisten. Tästä olisi hyvä saada lisää tietoa. Tasavertaisuuden vuoksi se tulisi tuomita kaikkialla ja kaikkien kulttuurien keskuudessa. Haluaisin nähdä kannanottoja muiden kulttuurien keskuudesta. Onko niitä?

• Quickness

Hakeudu hoitoon, olet selkeästi vain yhden asian ihminen, joka ei välitä oikeista vainotuista paskankankaan vertaa. Sinulle kaikki on vain populistista rasismin vastustamista - rasismin, jota ei ole eikä tule. Voisit vastustaa vaikka avaruusolentojen maailman valloitusta, se olisi uskottavampi yksi asia ja se voisi peräti pitää paikkansakin. Miksi vastustaa jotain, jota ei ole olemassakaan, kun voit kunniallisesti vastustaa oikeaa vainoamaista ja rikoksia ihmisyyttä kohtaan (niin kuin minä)!!!!!

• Quickness
        Quickness kirjoitti:

Hakeudu hoitoon, olet selkeästi vain yhden asian ihminen, joka ei välitä oikeista vainotuista paskankankaan vertaa. Sinulle kaikki on vain populistista rasismin vastustamista - rasismin, jota ei ole eikä tule. Voisit vastustaa vaikka avaruusolentojen maailman valloitusta, se olisi uskottavampi yksi asia ja se voisi peräti pitää paikkansakin. Miksi vastustaa jotain, jota ei ole olemassakaan, kun voit kunniallisesti vastustaa oikeaa vainoamaista ja rikoksia ihmisyyttä kohtaan (niin kuin minä)!!!!!

Lisäys edelliseen viestiin. Viestilläni tarkoitin siis sitä, että varsinaista rasismia ei esiinny Suomessa. Suomessa poliisit suosivat maahanmuuttajia niin kuin tekevät tuomioistuimet sekä työnantajatkin. Rapakon toisella puolella esiintyy rasismia ja siellä jopa poliisi kohtelee ihonvärin takia ihmisiä syrjivästi, eli tilanne on päinvastainen kuin Suomessa, jossa poliisien kielet on työnnetty maahanmuuttajien...

Elikkä rasismia esiintyy rapakon toisella puolella (HUOM! ei Suomessa), ja se on saanut järkyttävät mittasuhteet, seuraava video ei sovellu herkille ihmisille ja monille voi tulla kyyneleet silmiin:
        https://abcnews.go.com/US/stephon-clark-shot-times-times-back-independent-autopsy/story?id=54122396

Itse järkytyin tuosta videosta, niin varmasti moni muukin.

Minusta vaan on niin kovin ikävää, että vakavasti mielisairaat ihmiset kuvittelevat Suomessa esiintyvän rasismia, totuus on päin vastainen: maahanmuuttajia suositaan Suomessa. Nämä hullut väitteet vievät uskottavuuden todelliselta rasismilta, joka on äärimmäisen vakava ongelma rapakon takana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      386
      40730
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9324
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6160
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4858
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3905
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3759
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3397
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      38
      2983
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2478
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2302
    Aihe