Kiihoittaako sua

Nylonmen

91

3213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nylonmen2

      Kiihottaa ..sukkanauhat ja sukat päällä runkkaan jalassa vielä korkkarit..

    • nylonmen3

      Ihana yö teillä mukana ollaan ,nyt sukkikset jalkaan ja kiih...

      • sukat1

        Tosiaan kyl se materiaali on kiihoittavaa. Sukkana tai koko housuna.
        Kivasti vdeossa laukesi.


    • RintaliiviRunkkari

      G95 kokoiset rintaliivit, korkea sukkanauhaliivi, sukat ja korkokengät. Vielä tiukka penisrengas. Mahtavaa runkata liiveihin pukeutuneena. Kohta ilmat on sopivat kunnon ulkorunkkaukseen liiveihin pukeutuneena.

    • Liiveihinvyötetty

      Pidän vanhanaikaisia naisten alusasuja päivittäin. Suosikkini on täyspitkä napakka korseletti kuudella sukkanauhalla. Siihen vielä pitkälahkeiset housuliivit vahvistamaan vyötärön tukea. Viime aikoina olen myös alkanut pitmään MAPSin nailinisia stay-up tukisukkia. Mahtavat hyvät, eivätkä liu liaan helposti alas. Hyvä pitää farkkujen alla töissäkin. Runkkaaminenkin on paljon ihanampaa tyttöillessä

      • Liiveissä

        Minäkin olen liiveihin pakoitettu saan olla ja nauttia naisten asuista. Haluaisin kuitenkin toisen "tytön" seuraa, jolloin nautinto olisi vielä mahtavampi.


      • pukeutua
        Liiveissä kirjoitti:

        Minäkin olen liiveihin pakoitettu saan olla ja nauttia naisten asuista. Haluaisin kuitenkin toisen "tytön" seuraa, jolloin nautinto olisi vielä mahtavampi.

        Miten sinun saa yhteyttä


    • asusteet

      Myös me 40 ukkomiehet kerran pari kuussa keskenämme runkkaillaan sukkahousut tai stay-up sukat jalassa. Kiihoittavaa katsella toista miestä jolla muna seisoo sukkahousuissa tai ihan vapaana stay-up sukat jaloissaan. Vaimomme myös tykkäävät kun käytämme seksihommissa sukkahousuja tai stay-up sukkia.

      • fantasy

        pääsisipä mukaan katselemaan


    • Liiveissä

      Kiihoittaa! Usein myös nylonit jalassa myös töissä, kiva ottaa farkut pois ja katsella kun sukkisissa
      kiimaisia jälkiä työpäivän jälkeen.

    • Kiihotuskone

      Kiihottaa todella. Tulee nuoruusvuodet mieleen kun tuli tyttöiltyä todella usein ja sain imeä mehut pois nailoneista.

    • Kerranvaan

      Tykkään
      kik kerranvaan

    • Makeup-mies

      Kohta saunaan, paikkojen sheivaus ja sitten puhtaana sukkiin, korsettiin ja pikkumustaan, vielä peruukki päähän! Meikata en taida viitsiä, kun aamulla meno talkoisiin, kunnon runkkaukset kuitenkin illan päätteeksi. Jos joskus vielä löytyisi kaveri leikkeihin...

      • Nylonmen

        Uudet nailonit myös jalassa, kiimanestettä näkyy nailoneissa. Kohta ajelemaan mukava autolenkki nailonit vain jalassa ja tiukka vaalea satiinipaita päällä, paidan alle mustat pitsiliivit!


      • Tykkäänkovasti2

        Komee kulli !


      • Nylonmen
        Tykkäänkovasti2 kirjoitti:

        Komee kulli !

        Todella upea terska ja iso! Tuntuisi varmaan mukavalta kädessä ja suussakin;)


      • Tykkäänkovasti2

        Varmasti !
        Tommosta olis mukava pidellä


      • Nylonmen
        Tykkäänkovasti2 kirjoitti:

        Varmasti !
        Tommosta olis mukava pidellä

        Kostu mukavasti myös omissa nailoneissa kun katso videon ! Kuinkas sulla kävi?


      • Tykkäänkovasti2
        Nylonmen kirjoitti:

        Kostu mukavasti myös omissa nailoneissa kun katso videon ! Kuinkas sulla kävi?

        Kulli kovana tässä runkkailen, kiima on kova ja kosteus valuu....


      • Nylonmen
        Tykkäänkovasti2 kirjoitti:

        Kulli kovana tässä runkkailen, kiima on kova ja kosteus valuu....

        Sepä kiva, myös täällä kivat leikit käynnissä..


      • Tykkäänkovasti2
        Nylonmen kirjoitti:

        Sepä kiva, myös täällä kivat leikit käynnissä..

        Mukavia ja kiimasia hetkiä !


      • Nylonmen

        Sulle myös! Laitoin juuri sukkisten päälle vielä stayupit, tuntuu ja näyttääpeilistä katsoen sexsyltä! Onko tänään jo tullut muutakin kuin kiimanestettä?


      • Tykkäänkovasti2
        Nylonmen kirjoitti:

        Sulle myös! Laitoin juuri sukkisten päälle vielä stayupit, tuntuu ja näyttääpeilistä katsoen sexsyltä! Onko tänään jo tullut muutakin kuin kiimanestettä?

        On tullu :)
        Pitkään ja rauhallisesti pitkitin runkkausta
        Mahla valu pitkinä noroina


      • Nylonmen

      • Nylonmen

        Tykkäätkö käyttää sukkahousuja tai liivejä?


      • Tykkäänkovasti2

        Tykkään stayup sukkiksista niissä saa kulli olla vapaasti


      • Nylonmen

        Tuleeko tänään runkattua uudestaa?


      • pekuri

        Uskon, että olet varmaan kiihottava näky. Olen tässä monesti miettinyt, että voiko ihminen muuttua, kun tulee vanhemmaksi. Nykyisin olen todella kiinnostunut teistä naisiksi pukeutuvista miehistä, sellaisista jotka yrittävät tehdä sen mahdollisimman täydellisesti. Samoin minusta miehen erektiossa oleva elin on paljon kiinnostavampi kuin naisen ryppyinen kolo. Kun sitten yhdistetään naiseksi pukeutuva mies ja hänen kova erektiossa oleva kulli, niin siinä on jotain, mitä minä ihailen. Haaveilen aina, että löytäisin juuri tuollaisen ihmisen ystäväkseni, mutta en tiedä toteutuukohan se koskaan.


      • Nylonmen
        pekuri kirjoitti:

        Uskon, että olet varmaan kiihottava näky. Olen tässä monesti miettinyt, että voiko ihminen muuttua, kun tulee vanhemmaksi. Nykyisin olen todella kiinnostunut teistä naisiksi pukeutuvista miehistä, sellaisista jotka yrittävät tehdä sen mahdollisimman täydellisesti. Samoin minusta miehen erektiossa oleva elin on paljon kiinnostavampi kuin naisen ryppyinen kolo. Kun sitten yhdistetään naiseksi pukeutuva mies ja hänen kova erektiossa oleva kulli, niin siinä on jotain, mitä minä ihailen. Haaveilen aina, että löytäisin juuri tuollaisen ihmisen ystäväkseni, mutta en tiedä toteutuukohan se koskaan.

        Kiihoittaa myös mua olla nailoneissa, kalu pullistuu ja näkyy kuumasti läpi! Olisi mukavaa autoilla sun kanssa nailonit jalassa, kullit kuumana pullistellen nesteissä!


      • pokki1
        pekuri kirjoitti:

        Uskon, että olet varmaan kiihottava näky. Olen tässä monesti miettinyt, että voiko ihminen muuttua, kun tulee vanhemmaksi. Nykyisin olen todella kiinnostunut teistä naisiksi pukeutuvista miehistä, sellaisista jotka yrittävät tehdä sen mahdollisimman täydellisesti. Samoin minusta miehen erektiossa oleva elin on paljon kiinnostavampi kuin naisen ryppyinen kolo. Kun sitten yhdistetään naiseksi pukeutuva mies ja hänen kova erektiossa oleva kulli, niin siinä on jotain, mitä minä ihailen. Haaveilen aina, että löytäisin juuri tuollaisen ihmisen ystäväkseni, mutta en tiedä toteutuukohan se koskaan.

        Löysin sinun kirjoituksen ja pani ajattelemaan ,tuntemukseni ovat samanlaisia kuin sinulla pekuri. Olen alkanut minäkin haaveilla kovasta miehen kalusta pitsien ja nailonien kera.
        Olisi se ihanaa saaada leikkiä tyttöleikkejä.


    • On kyllä kieltämättä kiihottavaa pukee stayupit,sukkanauhaliivit ja koesetti päälle.Dildoja on kans ihanaa käyttää asut päällä.Vielä kun pääsis touhuumaan toisen samanhenkisen kanssa.

      • Nylonmen

        Samoin, asut tuntuu hyvältä. m40cdlover sulla on kiihoittavia videoita.


      • Nylonmen

        Olis mukava tyttöillä asut päällä hotellissa sun kanssa. Voitais käydä hotellin saunassa yhdessä. Kuvailla toisiamme asuissa ja kokeilla dildoleikkejä ;)


      • Nylonmen kirjoitti:

        Olis mukava tyttöillä asut päällä hotellissa sun kanssa. Voitais käydä hotellin saunassa yhdessä. Kuvailla toisiamme asuissa ja kokeilla dildoleikkejä ;)

        Se olis ihanaa.miten saan suhun yhteyttä?


      • Nylonmen

        Ei oo vielä kokemusta aidosta. Täytyy nostattaa viel kiimaa sun videoilla. Onko tullut kuvailtua?


    • Nylonmen
      • Tykkäänkovasti2

        Kuinkas jokos on asut päällä ja kulli kovana ?
        Täällä taas sukat jalassa ja tappi pyllyssä ja kiimaa valuu....


    • dream

      kiihoittaa katsella ja voisi kosketellakin

    • Olis kyllä ihanaa päästä hyväilemään, runkkaamaan, ottaq suihin ja käyttämään leluja toisen tyttöilijän kanssa.

      • Tykkäänkovasti2

        Missäspäin olet?


      • Tykkäänkovasti2 kirjoitti:

        Missäspäin olet?

        Vantaa


      • Nylonmen

        Haluaisitko imeä paljaaksi ajeltua sukkiskulliaini? Nyt kiimaisena nyloneissani! Nännit kovana liiveissä tiukassa paidassa.


      • Tykkäänkovasti2

        On varmasti komee näky


      • Se olis ihanaa


      • Nylonmen
        m40cdlover kirjoitti:

        Se olis ihanaa

        Tuntuu kiimaiselta ajatus, että imisit kovaksi paisunutta kaluani, Sä olisit asuissa ja samalla hieroisin kovaa kaluasi nailoneiden sisällä! Saisit laskea kiimanesteet sukkiksiin!


      • Miten pääsemme toteuttamaan tuon?


      • Nylonmen
        m40cdlover kirjoitti:

        Miten pääsemme toteuttamaan tuon?

        Kiihoittaisiko suakin ajatus?


      • Todellakin kiinnostaisi


      • Nylonmen

        Onko sullakin nyt asut, liivit, nailonit nyt päällä?


      • Onko sulla kik sovellus?


      • Nylonmen

        Ei ole...... Mut mukavat asut nyt päällä!


      • Nylonmen
        m40cdlover kirjoitti:

        Onko sulla kik sovellus?

        Oletko tänään päässyt purkamaan kiimanesteitä nailoneihin?


      • En ikävä kyllä,mutta perjantaina olisi aikaa vaikka sun kanssa. ;-)


      • Nylonmen

        Täytyy katsoa perjantaina, että olisiko mahdollista hieman kiusata toisiamme ;)


      • Nylonmen
        m40cdlover kirjoitti:

        En ikävä kyllä,mutta perjantaina olisi aikaa vaikka sun kanssa. ;-)

        Tälle kostui sukkiksissa tänään;) Olis kiihoittava nähdä samanlainen kun olisit myös posliinina! Kuvaisitko sellaisen?
        https://sfico.info/too/2620762-m40cdlover.html


      • Nylonmen
        m40cdlover kirjoitti:

        En ikävä kyllä,mutta perjantaina olisi aikaa vaikka sun kanssa. ;-)

        Hei. Onko tänään vapaailta ja asut päällä?


      • Nylonmen
        m40cdlover kirjoitti:

        En ikävä kyllä,mutta perjantaina olisi aikaa vaikka sun kanssa. ;-)

        Onko tänään kiimanesteiden purkaus päivä? ;) Tänään asuissa!


      • Työttilijä
        m40cdlover kirjoitti:

        En ikävä kyllä,mutta perjantaina olisi aikaa vaikka sun kanssa. ;-)

        Moi, täällä tyttöilijä! Kik löytyy nimellä oskari.sep


      • Nylonmen

        Harmi, ei ole Kik:ä....


    • Nylonmen
      • Tykkäänkovasti2

        Mikäs meininki?


      • Nylonmen

        Mahtava, uudet ohuet nailonit jalassa. Reisulta liikenneasemalta ostettu tänään. Miestenhuoneessa nailonit jalkaan ja puvunhousut päälle, kivasti kuumotti ajaessa työmatkalta kotiin.


      • Olispa jännää ottaa suuhun sukkisten verhoamaa kalua


    • Kylläpanis

      Kyllä kovaksi tulee tollasta katellessa

    • Ukm50pluspks

      Kiimasta puuhailla nyloneissa ja sukkanauhallisissa asuissa. Tappia vaan peppuun, cami auki ja näyttää itseään ja nähdä kun toinen kiihottuu ja laukee.

      • Nylonmen

        Se näyttäs varmaan kiihoittavalta ;) mukavaa iltaa!


      • Tykkäänkovasti2

        Sukat jalassa, kulli kovana, tappi pyllyssä !


    • Onko täällä puhelin SEURAA

      • HARJA

        TEPPO SOITA MULLE. ON MULKUN PÄÄSSÄ VIELÄKIN PASKAA SINUN PERÄ REIJÄSTÄ VITTU TUU HAKKEE POIS.


    • m32v

      Voi luoja ku mä katoin noit teidän videoit ni kulli seisoo sairaan kovana ja sylkee just spermaa sukkiksis. Pääsispä mukaan teiän leikkeihin

      • onetime

        vaikka kimppaan ;)


    • NYLONMEN.....kerro lisää "harrastuksestasi "

    • Laukeekyllä

      Sormee ja didloo vaa perseeseen lisäks nii kyllä toho laukee ja kovaa

    • Päivikkitv

      No voi hyvä tavaton. Kun lukee näitä teidän juttuja niin eihän tässä auta muu kuin alkaa päästää itseltäkin paineet pois. Olen ukm ja harvoin pääsen kunnolla pukeutumaan naiseksi.

    • Biukm44

      Päivikki, mistä päin olet?

    • m40cdlover

      Jos joku toinen "tyttöilijä"haluaa keskustella lisää mun kanssa niin kik m40cdlover

      • Nylonmen

        Onko tiedossa illalla kuumaa tyttöilyä?


    • Ukm50pluspks

      Huomenna illalla taas asut päällä kiimailua, kun tilaisuus. Ehkä cam tai puh. kaveri siihen seuraksi kiimaa kasvattamaan.

    • nautinto

      Minulla naisen takki ja hame yllä :)

      • Suunnittelen tässä porvoo-helsinki motarin levarilla lähtöä huomiselle,liivit päällä kallioille,puolen päivän aikaan


      • Kkkkk

        Muita asuja päällä? Ne kiihottaa kovasti, isot lastit tiedossa;)


    • nautinto

      Minkälaista huomiota kaipaat: liivititti

    • tuittutypy

      Moi

      Hitto pistäkää jotain viestiä tulemaan jotka pitää sukkiksia ja naisten alkkareita Hämeen suunnalla..
      Tre-Hml välillä voitais tavata ..pidän myös naisten vaatteista..
      [email protected]
      Ja jep ..olen keski-ikäinen mies sporttinen ja tykkään pitsistä..

    • ontime

      Kiihottaa

    • Nylonmen

      Mukavaa Juhannus tulossa, paljon väkeä liikenteessä iloisissa tunnelmissa! Tänä jussina tätyy tehdä taikoja nailonit jalassa, ajella myös autolla pelkissä nailoneissa ja liiveissä ;)

      • xxx58

        Siinä tunnelmaa, kesäyönä takapenkillä kiikutella ja nailonit spermaan.


    • nautinto

      Näin sadepäivänä voi pukeutua!

    • sukat1

      Siis ulos vai vaan sisä touhuihin. Lpr

    • Liiveissä

      Kuumaa katsottavaa, kiihoittaa, kostuu, seisoooo stayupeissa nyt !

    • M33liiveissä

      Itsekin pukeudun aina mahdollisuuksien mukaan liiveihin, pikkareihin tai korsettiin ja sukkiin. Olisi ihana tavata toinen pukeutuja ja vaikka runkkailla yhdessä tai jos joku haluaisi nähdä minut asuissa. En hae seksiä mutta mukavaa yhdessäoloa ainakin. Ei ole kik käytössä, pk-seutu tai muu lähialue.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe