Eläinten hautausmaa

11994

On aikoihin eletty eläinten hautausmaalla vappuviuhkat ja serpentiinit. Ei tuo ole mitään muuta kun joku liikuttelisi niitä niin pääsisi fb iin kirjoittamaan ja kuvaamaan. Kertoohan se ihmisestä kaiken. Mutta en ole yhdessäkään voivottelussa nähnyt että epäiltäisiin tuulta, lintuja tai oravia. Eihän se kuulostaisi yhtään jänskältä.Nämä POMOT näkyy syyttävän just toisia ihmisiä siitä mihin itse syyllistyy. On hurjan kuulosta, ottaa roskista homeisia multaisia kukan raatoja ja koristelee vieraitten lemmikkien hautoja, tuo on haudan häpäisyä jos mikä. SE on niiiiiiiin MAUTONTA.Mikä pahinta noissa serpentiineissä tullaan sotkemaan koiran hauta jonka omistaja ei varmasti itse laittaisi. Tarttee katsoa löytyykö lakia tälle porukalle. Hauta on yksityisomaisuutta,muista se.Minusta saavat

70

3055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kana

      Vituttaako? Muut laittaa sitä rahalla mut sinä kerjäsit kaiken ilmaiseksi,säälittävä olet!

    • 11994

      EI SÄÄLITTÄVÄ VAAN VIISAS,TUHLATA NYT RAHOJAAN TUOMMOISEEN.

    • 675645342312

      Kyllä minäkin vähän ihmettelen näitä hautojen koristeluja. Eihän vierailla ihmisillä ole mitään asiaa toisten haudoille.

    • Kana

      Mites se olikaan, hyvä antaa vähästään ,paha ei paljostaan.

      • 675645342312

        No eipä tuo oo omista vähistään antanut, jos roskiksesta tonkii toisten pois heittämiä vanhoja kukkia. Toisten haudoille ei tartte mennä eikä mitään ylimääräistä laittaa. Jokainen huolehtikoot itse oman hautansa laittamiset.


    • 11994

      Tuo hyvyys on nähty.Sama asia jos menee toisen kotiin,ja alkaa huseeraamaan, hautaan kajoaminen vielä törkeempää.

    • Kana

      Asut sä hautausmaalla,vai?

    • 11994

      Kohta en edes käykkään. Tiedän kuka olet .Parempi nimimerkki sinulle ,havukka.Havukka pelottaa kaikki ympäriltään , kuten pikkulinnut. Eipä laulele pikkulinnut kun havukka on katolla.

    • LumonJaAleksinMamma

      Koirieni Lumon ja Aleksin hauta on hautausmaan peränurkassa oikealla. Olen istuttanut sille kaksi tuijaa ja muita kotipihan kasveja, joiden alla koirani tykkäsivät loikoilla. Haudan pääpuolessa kasvaa kuusi kuten kotipihalla. Minkäänlaisia muita koristeita haudalla ei tarvita. Kuten Iisalmen kaupungin nettisivulla sanotaan; "Jokainen huolehtii itse hautauksista ja hautojen hoidosta". Älä siis kajoa vieraaseen hautaan!

    • 11994

      Näinhän se on , ja näinhän sen pitää ollakkin. Joka ei halua katsella toisten hautoja ,menköön kotiinsa. Totisin totuus on se,jos joku haluaa siellä leikata ruohoa ,niin siitä vaan. He kuulemma on jollekkin laittanut texstiviestin, heille ei kukaan mahda mitään. Olisi paljon parempi jos koko hautausmaa menisi takaisin luonnontilaan. Minä minkä kirjoitan on joka sana totta,ja voin sanoa että olen VILI koiran haudan omistaja.Se hauta ei kaikkia miellytä,mutta ei tarkoituskaan ole. Nyt en tänä kesänä laita yhtään elävää kukkaa joten ei tarvii kuin ruoho käydä leikkaamassa(jonkun).Kaikki mikä sieltä on poistettu on "hautausmaanhoitajien tahto".MUISTUTUS VIELÄ KERRAN SE ON METSÄHAUTAUSMAA:

    • nytsieppaa

      APUA!!!! Peni koiran hauta raiskattu.Otettu tiiliskivet haudan ympäriltä ja viety toisten tiilien joukkoon mistä lupa ottaa haudoille jos tarttee. Aivan karmeeta.

    • 11994

      Ei hätää ystäväiset.Tänään selvisi että koristelijoille tulee vielä stop! Katsotaan sano täit löylyssä.

    • Lopetajo

      On varmaan lääkitys jäänyt ottamatta,kun eri nimimerkeillä kirjoittaa koko ajan sama ihminen.
      Hienoa,että ihmiset huolehtii eläinten haudoista ja koristelee niitä. Ei se ole keneltäkään pois,joten voisiko tämä jo loppua???

    • 11994

      EN PYSTY NIMELLÄNI KIRJOITTAMAAN ,ONJO KÄYTÖSSÄ .MUTTA SAMA NIM.MERKKI KOKO AJAN OLLUT, JOS YMMÄRRÄT TÄSTÄKÄÄN ASIASTA MITÄÄN. KIRJOITAN TÄMÄN AAMUN KUULUMISIA HAUTAUSMAALTA OLIVAT TARKASTAMASSA HAUTOJAAN ,ONNEKSI EI NIITTE HAUDOILLA OLLUT KÄYTY RÄMPIMÄSSÄ. HEIDÄN KOMMENTTI NIISTÄ TÖKERÖISTÄ TIEN VIITOISTA. TARTTIS KERÄTÄ POIS .JOS JOKU HAUDAN OMISTAJA HALUAA KERÄTÄ NE KASAAN, SEN SAA TEHDÄ, MUTTA EI SAA HÄVITTÄÄ.

    • Kääk

      Höpö, höpö!

    • 11994

      Niinhän sitä äkkiä luulisi.

    • 11994

      Nimimerkille kana. sanonta kuuluu"loppui lyhyeen kuin kanan lento" Kyllä nyt tämä riitely on saanut niin mittavat puitteet ,että ihmiset jotka ei ennen ole ottanut kantaa ,ovat ruenneet huomaamaan todella kenessä on syy. Kun katsoo noita kannanottoja taaksepäin ei voi olla huomaamatta totisinta totta. Totta kai kissa nostaa häntäänsä itse ettei pasko sitä. On se hurjaa touhua tuo ruohon leikkuu, nykypäivänä.

    • 11994

      Haudan hoito laput koirayhdistyksen leimalla.Siinä näkisi moniko haluaisi ,vieraan ihmisen lemmikkinsä haudalle rämpimään. Ja noilla taidoilla.

    • Kana

      Muovikukista seppele, eipä ainakaan tarvii koko ajan tuhlata rahaa..

    • 11994

      Eikä tarvii käydä kastelemassa.Et ole tuossakaan tekokukka-asiassa ajan tasalla, ne olivat 40 vuotta sitten muovia. Hyvin näkyivät kelpaavan jopa roskiksesta sinullekkin. Minua ei kiinnosta koko hautausmaan törppöilyt ,kunhan saan hommani tehtyä.

    • koiransamenettänyt

      Nyt sain virtaa kirjoittamiseen tuon Lumon ja Aleksin mamman myötä.Meidän 2 koiraa lepää siinä lähettyvillä ilman mitään merkkiä, tarttenee käydä joku merkki laittamassa, kun alkaa levitä sinne päin.Ettei tapahdu päällehautaamista.

    • 11994

      Nuo fb kuvat ja kirjoitukset aivan täyttä soopaa.Ne polkuviitat piti näitten höyrypäitten laittaa että tulisi voivotuksen aihe, olen samaa mieltä monen muun kanssa,ettei niihin kukaan koske,vaan itse lavastavat kaiken.Haudoilla kävijät kukaan ei näe ilkivallan merkkejä, tämähän on aivan selvä että kuka tekee. Heidän tekemisensä nyt kevät talvella yhteen laskien, varmistaa kaiken.Oman lemmikkinsä haudalla kävijä ei välttämättä edes huomaa noita räpellyksiä jopa että niihin kajoaisi.Kylmien vesien virratessa,päässäkin surisee.

    • 11994

      Ja nyt taasen VILI koiran haudan edustalta viety askel laattoja jotka olivat nätisti kasattuna. Menimme ystäväni kanssa niitä hakemaan , hups ne olivat hävinneet.Oli monta päivää kun olin viimeksi käynyt, niin en tiedä tarkkaa ajankohtaa tapahtumasta. Ei siitä meille vahinkoa ole, mutta tuo toisen omaisuuteen koskeminen ja ottaminen on tälle ihmiselle/ihmisille näköjään synnyinlahja.Ensin kaivetaan jäätyneestä maasta metallinen tolppapilari ( haravointipäivä) ja viedään. SITTEN sotketaan tussilla VILIN hautakiveys. Ripustellaan kynttilälyhtyyn serpentiiniä.Te ihmiset jotka tykkäätte tämänkäytöksisestä ihmisestä/ihmisistä suotakoon teille.RAKASTAKAA toki ilkivaltaa ja sitä harjoittavia ihmisiä.

    • EIHYLÄTTY

      Koirani hauta ei ole ollut hylättynä, vaikka siinä ei ollut kuin keramiikka kukkaruukku.Toinhan käydessäni aina kynttilän. Nyt on haudattu siihen joku JEKKU . Kuka voi tehdä näin.Pääsisinpä tietoon, eiköhän kesän mittaan satuta yhtä aikaa sinne.

    • Hoitsut

      Ei ole näkynyt yhtään kynttilää, 2vuotta sitten löytyi risukosta , Jekku haudattiin siihen viereen ja vein ruukun jämät pois ettei kukaan säre siihen jalkaansa. Viime vuonna istutin siihen kukan ettei kukaan astu päälle. Käy katsomassa mitä muuta vajan takaa löytyy eläkä kuljettele rikkinäistä ruukkua...... hanki elämä.

    • 11994

      Tämä koiran omistaja on /oli Kuopiolainen nuori nainen.Hänen vanhempiaan ovat nämä " hautausmaan hoitajat jotka hautasivat paksun lumen aikaan kyseisen koiran.Olen 4v seurannut hautausmaan tapahtumia ja tiedän ettei siinä ojanpenkalla ole yhtään paikkaa uudelle haudalle.Perimmäiseltä haudalta nuori tyttö vei 3 v sitten luonnonkiven pois sanoi vievänsä kiven kotipihaansa. Se hautapaikka on lähellä sitä " joulukuusta".Ruukun reuna ei ole terävä siihen ei olisi voinut särkeä kukaan jalkojaan ,ruukkuhan oli upotettu maahan. Luulisi olevan hautapaikkoja eisiinä KAAHEEN LAAKELLA AAKEELLA. Se päällekäynti on vain mielessä. Seuraavaa epäkohtaa odotellen ,ei varmaan kerkee pitkästyä odottamiseen.

    • Hoitsut

      Et sinä tiedä mitään koska sitä ei ollut silloin raivattu, yrität vaan päsmäröidä , sääliksi kävisi jos olisi joku muu. Elä puutu asioihin jotka ei sinulle kuulu. Haudanpeittelijä sinä olet. Hyi häpeä....

    • 11994

      Hautausmaan asiat kuuluu jokaiselle jolla lemmikki siellä nukkuu.Se ruohonleikkuu ei edellytä teitä sen isompiin oikeuksiin.Minulla on mustaa valkoisella.Te onnettomat luulette että omistatte hautausmaan, no olkaa hyvät minun puolesta. Olipa hyvä kirjoitus niiltä ihmisiltä jotka olivat valmiita auttamaan ruohon leikkuussa.Luulisi teikäläisiä ottavan pannuun, VYÖRYKÄÄ RAUHASSA.

    • Hoitsut

      Hyi häpeä........

    • 11994

      Hävettää kun hautausmaalla noin epärehellistä porukkaa.

    • Hoitsut

      Hyi häpeä......

    • 11994

      KOKO AJAN.

    • Hoitsut

      Hyi häpeä.......

    • 11994

      Tänä aamuna klo 7.00 sain kuva-viestin Vilin haudalta.Olen sopinut lenkkeilijöiden kanssa ,ilmoittavat jos jotakin erikoista näkyy VILIN haudalla.Nyt oli joku iso ruukunkappale tuotu haudalle ,kuva todisti että kyse on ruukusta mikä oli sillä haudalla missä nyt on JEKKU koiran hauta. On outoa hautausmaan hoitoa ,ensin kissa haudataan polulle ja sitten koira, toisen päälle.(kuopiolainen KOIRA) Heidän motto on meille ei kukaan mahda mitään. Tähän ajatukseen nojaten tekevät niin kuin tekevät. Eiköhän se koiran omistaja parhaiten tiedä missä koiransa hauta sijaitsee.

    • Hoitsut

      Meillä on parempaakin tekemistä kun väitellä sinun kanssa. Hyvää kesää!

    • 11994

      Niin onhan siinä tekemistä miettiä mitä piruilua tekisi seuraavaksi.Kenelläkä ei riitä ihania asioita omassa elämässä jopa niistä nauttii täysin rinnoin kun rehellisyys on 100%. MUISTA!Selvittelen välitöinäni asioita mikä rikkoo LAKIA tai SÄÄNTÖJÄ..

    • 11994

      Kuulemani mukaan maanäytteestä saadaan selville monenko koiran jäännökset on mullassa. AMEN.

    • Hoitsut

      Hienoa niin saadaan samalla näyte esim. Kassun haudasta..........

    • 11994

      Lähimpä katsomaan asiokseni mitä siellä näkyy noin klo14.00. Eimitään uutta,vanhoja tulppaanin raatoja sen pyöreän haudan päälle syydetty,oli siitä osansa saanut viereinen hautakin.Haudan laitto nähtävästi vielä vähän kesken.,mutta mitä ihmettä,valehautoja, tuskin kukaan on niin huumori-ihminenJoko ne haudat rupesi risomaan, kun ovat niin erikoisen kauniit.Kauniin haudan lähettyville yleensä halutaan laittaa oma lemmikki,kauniisti laitettuna. Kun kerta on taitoa laittaa.Kuka toi Kassun, pankaa tilille nuo hautausmaan hoitajat.VILIN hautaa ovat haukkuneet liian isoksi nyt varmaan on liian pieni KASSU REPPANAN hauta.Ikää ei varmaanka ole monta kuukautta. Minä otan yhteyttä kenneliin,katsotaan mistä kana pissii. VOIMIA TEILLE.

    • 11994

      Minun mielestä joka hautausmaalla puuhastelee ei pitäisi sotkea toisten lemmikkien hautoja.On poliisilla töitä vielä jatkossakin käydä kirjaamassa näitten tekosia. Mitä pahaa se pikku Kassu on teille tehnyt vai onko hampaankolossa omistajalle jotakin. Eihä siellä kenenkään hauta teitä miellytä.Se kun on metsäaluetta saa jättää minkälaisen rytökasan jälkeensä kunhan on tarpeeksi syvällä. Olkaapa hautojen omistajat topakoita käykää Kivirannalla poliisin pakeilla,alkaa asiat .selviämään. Sitten löytyy oikeat omistajat haudoille.

    • 11994

      Ne valkoiset 2 tiiltä ovat kuulemma hautojen merkki.Olihan tuosta viimekesänä puhe että on .2hautaa sillä paikkaa. Eivät ole valehautojen merkkejä ,voi tuhannen tulimaista.

    • 11994

      Joku tiesi kertoa että siinä pienen pyöreen haudan kohdalla oli ollut keppi "varattu".en tiedä.Hautausmaalla on ollut puhe koko kevään että siihen tulee uusi hautarivi,se on joitakin kummastuttanut. mutta eihän siihen muualle mahdu mitenkään. On vähän ristiriidassa sen polkuviitan kanssa. SE OLI LIIAN ISO SYYTÖS ETTÄ VILIN HAUDANOMISTAJA TEKKEE VALEHAUTOJA. Tämä jouduttaa päätöstäni .

    • aikaraja

      Onko lemmikkien hautausmaalla aikarajoitus,koska saa käydä lemmikkinsä haudalla.FB:nsivuilla mielestäni,ilmeni,ettei aamulla saisi käydä.Miksi??Mietityttää vähän .Saisiko jostain tiedon.

    • 11994

      Saa ne kirjoitukset hävittää, meitä nokkelia on, jotka ottivat kuvia useammalla taholla. Tallessa on.

    • 11994

      VOIHAN.......Ei tarvii hyvät ihmiset kysellä milloin saa haudoilla käydä.Olen 4 v käynyt yleensä aamulla.Ikäihmiset tietää miksi aamulla. Ei näillä ruohonleikkaajilla ole mitään sanan valtaa ei hautapaikoista eikä haudalla käynnistä. Sitten!Hautausmaan hoit.Ettekö tunnista numeroita.Niissä tiiliskivissä on 2008 v. ja risti. On ihanaa jättää koko hautausmaa helmoistaan kun saamme 2hautaa laitettua. Eipä tuntunut paikallisten palvelut kelpaavan.

    • 11994

      On ihana kesäaamu menin tapani mukaan VILI koiramme haudalle ,ihanuus loppui lyhyeen kun näin haudan .Oli sotkettu ruohonsilpulla haudanpäällys.Olen ilmoittanut , että hoidamme ruohonleikkuun itse sitten kun sitä on.Nyt oli jyrsitty viereiseltä haudalta oikein mullan kans.Kyllähän tuollainen meukkaminen saa ihmiset liikkeelle. Tulevatpahan ruohon leikkaajat todella ihmisille tutuiksi mitä he puuhastelevat.Jos tämän pyöreä hauta on ongelma niitäruohonleikkaajille ,siihen löytyy kyllä ratkaisu. KOKO talven nämä höpsöt on viestittänyt että siihen tulee uusi hautarivi.No nyt siinä on aluksi.Olen jokaiselle viestittänyt asian ,on näköjään joku huomannutkin. Mutta kun piruilu on mielessä eihän mikään mene mieliksi.Sopii siihen lisääkin hautoja.Just oli aamulla puhetta haudalla,miksi te olette määräilemäässä hautojen paikkoja ja niiden reunuksia. Leikatkaa ruoho sotkematta hautoja jos ei ole parempaa tekemistä.Kaikki lähettämänsä viestit on puheenjohtajalla myös tämä hautarivi juttu.

    • Hoitsut

      Ilmoita puheenjohtajan nimi niin minä otan häneen myös yhteyttä, vai oliko taas turha uhkaus? Olen kuunnellut nyt kun uhkailet poliisilla ja milloin milläkin virkamiehelle niin ,tee oikeasti jotain eläkä lässytä tänne.

    • 11994

      Nimimerkki koiransamenettänyt 11.5 2018. kirjoitti laittavansa jonku merkin koiriensa haudoille, ja ne merkit on nähtävästi ne tiiliskivet. te leikkaatte ruohon sieltä mistä pystyy, ei kenenkään tarvii hautaa laittaessaan ajatella ruohonleikkuuta. Hetkinen herrasväki.Kaksi viimeistä kesää hoidin hautausmaan siisteyspuolen jotenka kyllä oli saviruukku näkyvissä. Syytön ihminen ei pelekee polliisia. Tämä on KESKUSTELU palsta eikä lässytys. Nämä kirjoitukset alkavat saada lopun, olempahan taltioinut asiat näin kun vielätuoreeltaan muistaa,ettei tarvii narria laskea.

    • 11994

      Vanha mieshenkilö kiroili tyttärensä tihutyön jälkiä. Sanoi joutavan polku4 viitta nakata pois. Sanoin hänelle, minua ei haittaa. Surkuhupaisaa kun eivät ole osanneet päättää kulkeeko siitä polku vai hautarivi. Jokainen osaa kulkea omia polkujaan ,ja jokainen osaa haudata lemmikkinsä.Jopa niin ettei hautaa toisen päälle. Tässäpä melkoinen sepustus tuli tehtyä.

    • Hhrukkffulfd

      Tuo kirjoitustyyli on niin sama, että miksi juttelet itsesi kanssa :)

    • 11994

      VOi pöljäpää.Tottakai olen yksi ja sama henkilö.Onhan nimimerkkikin koko ajan sama. Olen VILIN haudan omistaja.Minun ei tartte mennä nimimerkin taa,käyttäsin ristimänimeäni mutta on jo käytössä.Ei kannattasi tulla lukemaan keskustelu juttuja kun ei osaa.Halusin tuollaisen pienen päiväkirjan kirjoittaa tuosta hautausmaa hommasta. Nyt olen kijeen kirjoitellut onnea toivottelen vaan.???

    • villilänsi

      Lemmikkien hautausmaa Iisalmessa VILLILÄNSI.Joku kajoaa tuntemattomien lemmikkien haudoille. Ripustelee ylipitkäksi kasvaneita petunian taimia.Vai nuo pitäisi palauttaa ehjänä vajan seinustalle. jos meidän lemmikkien haudoille ilmestyy tuollaisia ,polkasen varmasti lähimpään kuoppaan. Moni siellä päivittelee, mitä minä teen. Ihmeellisiä kukkia Jauhiaisella, 2 kertaa olen käynyt koko puutarhalla enkä taida kolmatta kertaa käydä.

    • Kaikenkarvaisia

      Mielenkiinnolla seuraan tätä ketjua, koska itselläkin lemmikkejä, tosin ovat vielä elossa. Ei ole ihan täyspäisten juttuja nämä, nehän on vain eläimiä, jotka haudattu. Ja sitä ihmettelen miksi joillain risti, oliko sesse kristitty ja rippikoulun käynyt?
      Taitaa vain olla joku valtataistelu siellä menossa, no joskus omistajat alkavat muistuttaa lemmikkejään, tulee mieleen räksyttävät pikkukoirat.

    • kissavani

      Elläenten haatuumaa kässätäkseni mehtähaatuumaa.Ee piäes parturoijja kaekkee aakeeksi.Heinä vuan leekata, näen kai ollut aekonnaan tarkootus. Eekä polokuja ,eekä pakotteeta mihin suapi mirrisä mullata.On kuulunna jostaen valehaatoista.Onko jollain kassaantunna nurkkakolloihin valemöhkäleetä, nekö sinne on haavattu.Vastaaksia kiitoksia?

    • eihylätty

      Jaha vai tällänen porukka. Se on aivan sama teille rettelöijät mikä merkki meidän koirien haudalla on.Ne tiiliskivet on merkkinä haudoista ,ne saa riittää ,vaikkakin ovat nyt keskellä nurmikkoa, silloin olivat keskellä metriistä heinikkoa.Pelattiin varman päälle ettei tule päällekkäishautausta.Voidaanhan siihen joskus sitä surullisen kuuluisaa sepeliä kuormat kipata.Olemme joskus asuneet Linkinlahdella. TIEDETÄÄN.

    • perhoskenno

      Tänään kävin vanhempieni kanssa koirani haudalla. Kauheeta, oli säretty haudan pinta valkoiset pyöreät kivet oli osittain vyörytetty ympyrästä pois.Eipä jäänyt mukava viilis, itse lähden Valtoihin pitemmäksi aikaa, mutta vanhempani kyllä käyvät tämän nähtyään tiheämmin . Saa nähdä pysyykö aurinkokenno valaisin paikallaan. Harmillista.

    • Hoitsut

      Hei, perhoskenno, puhut varmaan Kassun haudasta, voisitko olla meihin hautausmaan pitäjiin yhteydessä? Tiedot löytyy fb sivulta.

    • perhoskenno

      Olisko jotain tunnustettavaa. Ilkiöt.

    • perhoskenno

      Olisiko tunnustettavaa.

    • Hoitsut

      Haluaisin että kävisitte Iisalmen poliisilaitoksella kertomassa että Kassu on teidän koira vainaa , jos ette käy niin asiaa täytyy tutkia tarkemmin koska näytätte syyttävän meitä!

      • perhoskenno

        Kyllä se ensi keväänä tutkitaan Kassun ja jonku muunki hauta.


    • perhoskenno

      Minkälaisia ihmisiä siellä hautausmaalla liikkuu.Luin fb sivuilta teidän syytöksen ,KASSUN hauta joku ihme valehauta. Sanokaapa syy miksi jostakin haudasta mitäisi ottaa näyte. Haudan paikan valinta perustui pieni kumpare ja lähistöllä haudoissa valkeaa väritystä. Siinä oli keppi jossa luki varattu. Metsähautausmaalla piilotetaan ystävä sinne minne haluamme.Keppi ei riitä varausmerkiksi. Vanhemmilleni jätän työksi ilmoitella lehdessä tästä hautausmaan toiminnasta. Edellinen kommenttini oli kysymys ei SYYTE jäi vain??? pois. Meidän kohdalta asia loppuun käsitelty ,kirjoittakaa mitä lystää. Rauha olla pitää KASSUN haudalla. Hullua toimintaa.Kuka vastaa tuollaisesta käytöksestä haut.maalla. ? Oliskohan kennelin väki.

    • lääkkeetpuuttuu

      Onpa tuttu kirjoitustyyli,nimimerkki taas vain vaihtunut. Eli sama möykkääjä taas vauhdissa. Osasi jo lopettaa tämä ihminen

    • Hoitsut

      Ei leijonakaan, Poista!

    • koiransamenettänyt

      Kävimme sunnuntai-iltana kaupungissa ja samoin tein hautausmaalla. Olipa yllätys vai oliko,kun katsoo noita kevään tapahtumia ja kirjoituksia.Että asiaan.Koiriemme hautamerkit,isot valkoiset tiilet joissa koiriemme nimet ja kuolin vuosi,olipahan paholainen siirtänyt työkalukopin viereen toisten tiilien joukkoon.Oottakaas kun meiltä loppuu kesän kiireet, niin laitamme ainakin yhtä näyttävät merkit kun ne polkuviitat tai vaikka vähän korkeemmatkin jospa ne miellyttäisi. Ruohonleikkaajia ei tarvis miellyttääkkään, eikä ketään.ONhan kuulunut että niille pelloille istutettaisiin puita, mene ja tiijä,antasimme ensi kevään taimistamme heti muutaman sata tainta.Nyt jos ei pysy hautamerkit paikoillaan,sitten seuraa?????

    • Hoitsut

      Koirat levänneet jo 10v.ilman mitään merkkiä, miksi nyt niin kova melu? Ottakaa meihin yhteyttä niin selvitetään asia!

    • koiransamenettänyt

      Koska oli pelko että tulee päälle hautaus.Olkoon nukkuneet kuis kauvaa tahansa siellä ei ole aika rajaa.Olihan tuo koiran kallokin kuulemma pyörinyt lehtikasassa ainakin 10v. Sitten järkyttyneinä se haudattu. Teillä ei ole valtuuksia ei kerta kaikkiaan mihinkään.Teijän ei tartte tietää kenenkään lemmikeistä ei yhtään mitään,ei elävistä eikä kuolleista. Lähempä tästä koirieni kanssa piikkipäitä hoitaa.Asiassa ei mitään selvitettävää. Koirat nukkuu ja antakaa merkkien olla.Vai kiinnostaako onko siellä yhtään kallon kappaletta.Voe olla että seuraavalla kerralla on kaevettu monttuja, niinku siellä on tapana tehhä.Parreen on ku ei oo sanon minä PER***E.

    • Kjfhkljtdfkl

      Hoitajat. Nämä kirjoittajathan on helppo selvittää nykyaikana. Teinä tekisin näistä syytöksistä ilmoituksen poliisille. Saisitte lopulta työrauhan hyvään työhön.

    • absdef

      Voi ressukoita!

    • absdef

      SE TUO TEKOÄLY EI PELITÄ EDES HAUTAUSMAALLA. Voi ryhävalaitten valtakunta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe