Kiihottaa jostain syystä aivan älyttömästi ajatus että sais nussia paljaalla yli 50-vuotiasta naista jolla on karvainen pillu ja roiskia mällit karvojen sekaan.
Vanhemman naisen karvainen pillu
24
4286
Vastaukset
- Mielihalut
Mä panin työkaveria ja se oli yli 50 ja sillä oli karvainen pillu. Tykkään enemmän alle 50 v ja posliinista.
- Tiina-61v
Mä tykkään nuoremmista ja timmikroppaisista miehistä jotka ovat kiihkeitä ja jaksavat useasti yössä nauttia naisen kanssa kunnon seksistä . Mulla muutama vakituinen salarakastaja , mutta sopivan tilaisuuden tullessa olen valmis nauttimaan myös muiden kanssa . Laivaristeilyt on mun paikkoja joissa käyn paljon .
Tiina .- Anonyymi
Moi Tiina mä pidän vanhemmista naisista ja olen 58 vuotias jaksan naida naista pitkään eri asennoissa pidän kun naisella on karvainen pillu jota voi kielellä nuolla ja lopputulos olisi kunnon orgasmi mulla on .yrpä joka seisoo ja se laukeaa meidän pitäisi tavata Tiina👍😍👍
- Rakastaja41
Just panin 57vuotiasta naisystävääni paljaalla.lastit runkkasin vatsamakkaroille ja tummille vitunkarvoille
- reppumies70at.gmail.com
Kyllä kunnon karvakolmiolla varustettu pillu on todella kiihoittava ja isot häpärit ja klitta kyllä kruunaa sen.
- Anonyymi
reppumies70at.gmail.com kirjoitti:
Kyllä kunnon karvakolmiolla varustettu pillu on todella kiihoittava ja isot häpärit ja klitta kyllä kruunaa sen.
Jees, tuollaista karvamyllyä kelpaa seivästää:
https://e7g4m3b7.ssl.hwcdn.net/models/Ananda_Ray/Ananda_Ray_masturbates_after_drinking_coffee/img/AnandaRay_OrangeCarpetWhiteBlouse_100.jpg
- Märkäkorville-tietoa
Ettekös vielä edes tuota te märkäkorvat tiedä.
Nuorilla on pillu, Vanhalla ja/tai kaksi kertaa synnyttäneellä on vasta vittu. Mee kysyy tarja haloselta
- Rakastaja41
57vuotias naiseni sai takaa kullia.tällä kertaa spermat roiskin pakaroiden väliin.teki hyvää panna vittua jota toinen mies nainut just ennen mua
- Olikos-hienoo
Ottiko kans suihin?
kuvanjako.fi/x07rd.jpg
- Sakke333
En nyt tiedä tuon karvaisuuden merkityksestä, mutta vanhemman naisen pillu on ollut nautintoni.
Nuorena poikana kun tutustuin ikäisiini tyttöihin oli aina ongelmana ettei päässyt panemaan paljaalla raskauden pelossa- Piti sählätä kumin kanssa ja menettää paras tunnelma. Sitten erään ravintolareissun yhteydessä tapasin vanhemman naisen jolla ei ikänsä puolesta ollut raskaaksi tulemisen pelkoa. Päädyimme hänen sänkyynsä ja sain huoletta laskea spermat sisään. Lisäksi hän oli tyytyväinen nuoresta kullista. Tämän jälkeen etsin vain vanhempaa seuraa ja sain yleensä aina hienon tyydytyksen.
Kun sitten menin naimisiin ja teimme lapsia oli kaikki hienoa, mutta jossain vaiheessa alkoi seksielämämme hyytyä, koska vaimoni oli halukas naimiseen vain tullakseen raskaaksi. Avuksi tuli hänen tätinsä. Olin kerran hänen luonaan yötä. Hän oli ollut muutaman vuoden leskenä. Päätin yrittää päästä hänen kanssaan samaan sänkyyn ja niinhän siinä kävi, että pari kertaa viikossa käyn häntä naimassa ja saan laskea spermat hänen sisäänsä.- Anonyymi00015
Kyllä,itekkin polkenu vanhempia naiia joilla ei enää paksuksi tulemisen pelkoa,mikäs sen parempi kun saa laskea sisälle ja kunnon karvat niin aina parempi!
- Anonyymi00016
Olen täysin luomu, eikä se tarkoita sitä, etteikö lantiopohja lihakseni kunnosta ei olisi pidetty huolta, kehuttu niiden työskentelyä yhdynnän aikana muutaman kerran. N 42
- Anonyymi00017
Vaimolla 58v tosi karvanen tussu. Haluutko tulla kokeilemaan
- Anonyymi00018
Mä olen nainut useaa yli 50-v naista. On ollut posliinia ja karvaista pillua. Itse pidän karvaisesta enemmän, siinä vain on jotain älyttömän kiihottavaa. Parasta on jos nainen on vielä sopivasti rehevä.
- Anonyymi00020
"Rehevä" on rumapainoisen sievistelevä muoto. Miksi rumapainoinen wanhusnainen olisi himottava, kun ei edes rumapaininen 2-kymppinne ole himoittava?
- Anonyymi00019
Wanhoilla naisille ei enää ole mainittavasi karvoja tavarassaan, se kaljuuntuu koska naishormonien tuotanto loppuu.
- Anonyymi00021
Mulla on ollut useita karvattomia naisia. Minä kyllä pidän huollitellusta pillusta. Usein karvainen pillu haisee kuselle. Pissa ok, mutta vanha kusi ei.
- Anonyymi00022
Mun emäntä on viisikymppinen karvaisen tuheron omistaja ja ihan timmi vartaloltaan. Emäntää käy vonkaamassa puolta nuorempi kaveri. Kehuu emännän muotoja yms. On emäntä joskus levittänyt jalat kaverille viimeksi lauantaina. Kaveri tuli pirssillä, sisälle päästyään sanoin että nyt mene äkkiä alasaunalle emäntä on siellä kylpemässä. Näin pääsiäisenä :)
- Anonyymi00023
Anopilla on todella tuuhea karvainen vittu, tummat karvat ja tummat vähän jo roikkuvat häpyhuulet, klitoris kiihoituessaan on kuin pieni kulli kun tulee tyrkylle hupun alta, tosi kiihoittava näky, antaa kyllä vävykin nauttia ihanasta vitustaan ja tykkää vävyn isosta kullista.
- Anonyymi00025
No tuohan on mahtavaa, jos anoppi antaa karvaista pilluaan vävylle. Oma anoppi ei anna, en ole tosin kysynytkään. Mutta varmasti tietää haluni katseista ja pienistä kosketuksista. Anopillani on runsas tummanruskea häpykarvoitus ja paksut uloimmat häpyhuulet. Sen verran olen nähnyt eri tilanteissa.
- Anonyymi00024
Oiskos tässä Varsinaissuomessa karvapimppiä tarjolla nuolisin ja hieroisin mielelläni sinua.Siisti 60v. Mies.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648