Unen tulkitsija hakusessa

Mitvit

Elikkäs.. tuli tämmönen jännä uni tässä yksiyö.

Unessa harrastin seksiä isäni kanssa, jolle sitemmin tulin raskaaksi ja synnytin kauniin poika lapsen.
Sitten sama kävi velipuolen kanssa jolle en ole verisukua. Mutta hälle synnytin kauniin tytön.
Pojan raskaus oli helppo, nopea ja kivuton.
Tytön taas.. pitkä, vaikea ja niin perkeleen kivulias.

Me kolme asuttiin samassa asunnossa, lapset oli isiensä huonessa ja itse vaelsin huoneesta toineen hoitamassa lapsia, nukkumassa yms.

Nyt vaan mietin että mitvit, koska ei tää nyt voi olla normaali uni.
Ja se mikä hämmentää eniten, on se etten ole edes hetero.

Oisko täällä ketään joka osaisi edes hän avata tätä unta?

4

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa

      Hei,

      Voinen lohduttaa tätä unennäkijää, että huolimatta hämmentävästä sisällöstä kyseessä on verrattain yleinen uni.

      Mistä siis voi olla kysymys?
      Insestisisältöiset unet edustavat feminiinisyyden (naiseuden) ja maskuliinisuuden (miehuuden) liittoa omassa persoonaliisuudessa.
      Unennäkijä on sellaisessa elämänvaiheessa, jolloin saattaa tuntua ettei koe olevansa enää mikään holhoavaa huolenpitoa tarvitseva lapsi muttei vielä ihan täysikasvuinen kypsä aikuinenkaan, jolloin uni viestii näin että lapsuus (lapsi itsessä) ja aikuisuus (aikuinen itsessä) sulautuvat kyllä pikkuhiljaa yhdeksi persoonallisuudeksi ajan myötä.

      Uni saattaa kuvata myös tarvetta jonkinkaltaiseen sovintoon ja anteeksiantoon isän ja velipuolen kanssa vaikka uni kuvittaa sen näin extreme-tavalla, kuten unet tapaavat tehdä herättääkseen ihmisen pohtimaan alitajunnan viisaita viestejä, niin anteeksiannosta ja sovinnosta on kysymys.

      Lapsen syntymä puolestaan kuvastaa onnellista lopputulosta (vaikkakin isän kanssa aluksi "kivuliaampaa" tuo hyvä muutos) ja menoa kohti uutta alkua, uutta elämää.
      Raskaus merkitsee aina ihka uuden alun kehittymistä elämässä.

      Unen perusteella tulkitsisin siis tasapainon ja sopuisuuden löytyvän kaikille osapuolille.
      Kaunista ja ikimuistoisen hienoa kesää unennäkijälle!

    • Tässä unessa on monia tasoja, mutta unennäkijän ei-heterous selittää sitä joltain osin.

      Epäilemättä lapsen saaminen on yksi elämän tavoitteista ja monesti lasta pidetään kalliona, mille suhde rakentuu.

      Toisaalta lapsi haluaa miellyttää vanhempiaan.

      Tässä unessa isän kanssa saatiin aikaiseksi poika, ja kaikki siihen liittyvä oli vaivatonta. Tämä voisi kuvata, että joko unennäkijä olisi toivonut olevansa poika taikka sitten koki, että hänen isänsä toivoi hänestä sellaista, tai että elämä poikana olisi yleisesti ottaen helpompaa.

      Velipuolen kanssa, joka ei ole verisukua, saatiin vaivoin ja kärsimyksin aikaiseksi tyttö. Tämä kertoo minusta vaihtoehtoisen tapahtuman yllä olevalle. Siis koska unennäkijästä ei tullut isänsä rakastamaa poikaa, tuli hänestä äpärän kaltainen tyttö, mistä joutuu kärsimään.

      Unennäkijä kertoo, että "asuttiin kolme samassa asunnossa, lapset isiensä huoneissa". Mikäli lapset ja isät olisivat olleet "olemassa", olisi asunnossa ollut viisi ihmistä. Tämä kertoo minusta kaksijakoisesta tilanteesta poikuuden ja tyttöyden välillä. Asunnossa, eli unennäkijän elämässä on kolme ihmistä, hän itse ja sekä poika- että tyttöpuoli hänestä.

      Kertoja sanoo vaeltaneensa huoneesta toiseen hoitamassa lapsia ja nukkumassa. Toisin sanoen hän on elänyt etsien sukupuoli-identiteettiä.

      Kiitos erikoisen unesi jakamisesta.

    • huomasimme

      Jatkokertomusta näköjään seuraa tälle....

    • Anonyymi

      Unesi tarkoitus minun mielestä on näin:
      Sinulla oli ajatuksia tai suunnitelmia päässä ja lopputulos olisi loistava(lapset) mutta itse prosessi ei ole järkevä (seksiä harrastaminen isä ja velipuolisi kanssa ja vielä se, että et ole hetero)
      Esim, haluat saada työpaikan mutta sen eteen sinun pitää valehdella tai huijata jonkun.

      Joka tapauksessa sinun pitäisi keskittyä ja miettiä onko se kannattavaa vai ei. Itse matka on likaista ja väärää mutta lopputulos on se mitä toivot.
      Minä en tekisi niin koska se on kuin luntaamista, ja luntaamisen lopputulos on aina huono.
      Olen ollut aina uni tulkitsija ja olen vasta ajattellut perustaa oman sivun. Sivut ovat työn alla ja toivon mukaan tämän kuun lopussa saan sivut pystyyn:) unitulkki.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      142
      2372
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      399
      2022
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      33
      1898
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1260
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      109
      1180
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1037
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe