Mitä kautta olisi paras ratkaisu myydä pois osakeyhtiö, joka ollut toimimattomana jo kauan 11-12 vuotta, mitään velkoja ym yhtiöllä ei ole, en haluaisi mitään ongelmia asiasta, vaan hoitaa sen jotain kautta niin, että asia varmasti menee oikein kaikkien osapuolien kannalta
Toimimattoman osakeyhtiön poismyynti
5
462
Vastaukset
- Vipstaakki
Minä voin ostaa osakkeet ko. Yhtiöstä 100 eurolla. Pääset eroon koko roskasta. Ainoa edellytys on että firmalla ei ole velkoja, sitoumuksia eikä vastuita. Ai niin, pankkitilikin sillä on oltava.
- Osake
Mäkin voin jotain maksaa. Ei tartte olla pankkitiliäkään. Ehdota hintaa..
- tohtorintutkinto
Joo mutta onko kukaan ajatellut viime laman vaikutusta kyseiseen asiaan. Siinä meni kaikki, ei jäänyt edes koiralle vilttiä, jonne saisi laskea alleen. Siis koira, eikä se vaimovainaa. Mutta viime lama oli ratkaiseva tekijä kun se oli sitä ensimmäistä kertaa kun minä pääsin internettiin ja silloin alkoi nykyinen taloudellinen nousukauteni. Mä sain niin paljon rahaa, ettei kukaan tahtonut enää pelata monopolia mun kanssani ja se otti päähän enemmän kuin huonosti istuva lakki.
Ymmärsin lopulta, ettei yritystä kannata perustaa vaan kannattaa yrittää. Eihän kukaan pokaa naista perustamansa yrityksen kautta vaan yrittää ihan kännissä vain. Semmoinen yritystalous ja lainojen hakeminen sai mun perustamaan oman kiokin, kunnes tuli ja vei sen. Siis se tuli ja vei sen. Tuli vei sen.
Nyt menen börssiin ottamaan pari neuvoteltavaa myöhemmin kotona uuden vaimon kanssa, ettei Pena sinun pitäisi ottaa kun on lääkekuurikin mutta vesipullossa on niitä mikromuoveja ja pillerit on sillon hyvä ottaa alas muutamalla kaljalla.- Dixxx
Myy vain näille palstan hämärämiehille - odottele sitten vähän aikaa, niin saat mukavia ”jälkiseurauksia”... :)
- Roistoilleluukurkkuun
Kun tekee sähköisen ilmoituksen ytj.fi niin vastuu päättyy 2 päivässä, tuskimpa konnat ehtii koko Suomea ostaa. Tili kiinni siksi aikaa kun olet vastuussa yhtiöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794