Eikö löydy Savosta 20-40 vuotiasta naista, joka haluaisi sängyssä nimenomaan hellyyttä? Haluaisin yli kaiken päästä antamaan sitä. Hyväilisin sinua joka paikasta, nuolisin sinua haluamallasi tavalla ja tekisin kaiken juuri niin kuin sinä tahdot. Olen itse 35v, ja osaan arvostaa naisen nautintoa.
hellää suuseksiä
8
489
Vastaukset
- Hmmmmm
Mistäpäin savoa?
- HJTK
Etelä-Savon keskiosasta. Autoilevana miehenä voin kyllä karauttaa mihin kohtaan Savoa tahansa.
- Hmmmmm
Miten sinuun saa yhteyden? Kuvaa?
- HJTK
Hmmmmm kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden? Kuvaa?
Nimimerkille Hmmmmm. Voisitko kertoa mistä olet ja jos vielä voisit laittaa yhteystietojasi. Olen kiinnostunut sinusta.
- Koirakärry
Jaa, eikös savossa tykätäkään miehestä joka tietää mitä kuuluu tehdä naisella? Ja joka ottaa omansa.... Noita vitun silittelijöitä on kuulemma kaikkialla, no kukin tavallaan.
Mulla ollu tuuri kun oon käyny savossa.... Saanu nussia aivonsa pellolle ja pitää kivaa... Ajat muuttuu..... Suuseksiä yksipuilisesti 47v 191/90
Varkaus-Leppävirta-PieksämäkiOlen varattu mies..Nainen siis haussa!!
Ei miehet!!- HJTK
Jos nimimerkki Hmmmmm kaipaat edelleen hellyyttä sängyssä, minulta saisit sitä. Ilmoittele itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3703184Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151516En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847