Ryhmäseksiä Mikkelissä?

Bi87

Hei!
30v naisellinen nainen hakee ryhmäseksistä kiinnostuneita ihmisiä. Olen bi.

9

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parivuodesta06

Minua kyllä kiinnostais mutta en vielä kauniimmasta osa-puolesta tiedä. Puhetta on kyllä ollut ja selkeää vastausta en ole vielä saanut. Sanoo aina vaan että ei oo naisesta kokemusta ni ei tiedä mitä se on. Mutta tuntuu kostuvan kyllä kun asiasta puhutaan.. ollaan vuosimallia n88/m84 ja oltu vuodesta 06 yhdessä. Ensimmäinen lapsikin on parhaillaan tulossa että sekin ehkä nyt vähän rajoittaa.. mutta ilmoita jos kiinnostaa niin näytän tän viestin avokille ja samalla koitan että ilmeneekö kosteutta..

• Bi87

Toki kiinnostaa.

• 35pari

kerro lisää itsestäsi kolm3nkesken at gmail.com

• 30n.30m

Hei,
      Ollaan heteropari ja mun tyttöystävä on Bi.

• Parivuodesta06

Moi bi87 keskustelimme asiasta ja tulos oli hieman epäselkeä. Lähinnä meidän oma parisuhde.. mutta jos kaikki kemiat kohtaa niin kyllä meitä kiinnostaa kanssa.

• Kaikkikäy

Moi
      Olen 34v 193/95 20cm mies ja nyt mikkelissä. Olen kiinnostunut ja joskus kokeillut... kiiihottaako mielikuva dvp.stä? Olen kokeilunhaluinen miltei kaikkeen..
      Terveisin ja toiv. Tapaamisin.
      Ap

• Kiinostaa kimpat

• Kyllä kiinostaa

• Meitä on kaksi Bi-pariskuntaa. Kiva mökki Mikkelissä. Olisi kiinnostavaa viettää iltaa kaupungissa ja katsoa miten kemiat törmää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4383
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3012
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2511
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2321
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2013
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      67
      1710
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe