EI ENÄÄ KOSKAAN!

TyhjänSaaPyytämättäkin

Nyt alkoi ihan oikeesti riittämään. Näin taas vaivan, että hinnoittelin tavarat, raahasin ne kirppikselle pää märkänä ja maksoin pöytävuokrat. Viikon myynti pyöreä nolla, ja nyt alkoi toinen viikko ja tasan yhtä saatanan heikolta näyttää. Vähän on käyty vaatteita sovittamassa ja suurimpaan osaan tavaroista ole edes koskettu. Laitoin eilen täkyksi alelapun miinus 20 prossaa, mutta ei näytä tavara menevän kaupaksi. Ei mene näköjään, vaikka laittais lapun että vie pois, niin maksan pari sataa.
Ennenkin on ollut paskoja myyntejä, mutta tämä oli nyt se kaikkien aikojen pamaus. Jumalauta jos ei nyt tällä toisella viikolla yhtään mitään pöydästä mene, niin sitten saa olla viimeinen kerta, kun kirppikselle mitään vien myyntiin. Idiootin hommalta vaikuttaa.

3

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89798979

Joskus on sellaisia ajankohtia, että myynti jää todella huonoksi, vaikka tavara olisi hyvää ja kohtuuhintaista.
      Toki paljon vaikuttaa kirpputori itsessäänkin, käykö siellä ylipäätään asiakkaita.
      Itse ohitan sellaiset pöydät sen enempiä katselematta, jotka on tungettu aivan täyteen jotain vaatetavaraa. Ihan sama, onko se mahdollisesti edullista vai ei, en ala sitä lumppukasaa pönkimään.
      Ostan itse kirppareilta astioita (en keräile, vaan ihan arkikäyttöön), edullisia kirjoja (maksan enintään 2 e/kpl), käsityölankoja ja -tarvikkeita (tosin niistä pyydetään yleensä niin älyttömiä hintoja, että kaupasta saan uusia edullisemmin), vaatteita hintaluokaltaan korkeintaan muutaman euron, työkaluja, jne.

• TyhjänSaaPyytämättäkin

Joo, nyt näkyy olevan just sellanen ajankohta, että myynti jää todella, todella huonoksi, vaikka tavara on kuinka hyvää ja kohtuuhintaista. Se meikäläisen pöytä ei ole mikään tupaten turvoksiin ahdettu, vaan hyvin mahtuisi enemmänkin tavaraa - jos olisi enemmän tavaraa, mitä myydä. Erittäin siisti pöytä ja tavarat selkeästi esillä. Vaatetta on 6 kappaletta, joten siinä ei pönkimistä hirveesti ole. Vaatteiden hinnat ovat kaksi euroa kappale ja sitten pöydässä vielä - 20 prosentin ale, joten ei se nyt ainakaan hinnasta ole kiinni. Todennäkösesti väärän kokoisia ostajia eli tässä tapauksessa ne mun housut olisivat vyötäröstä sopivia, mutta liian lyhkäsiä. Mulle kun ne pituuden puolesta sopisivat, mutta kun ovat jääneet vyötäröstä liian pieniksi. Pitäisin itse niitä, mutta kun on tullut kymmenen kiloa painoa lisää, niin koitan päästä niistä eroon. Tehkööt joku niistä shortsit itelleen, jos on kerran puntit liian lyhkäset. Kesä tulee ja kelit lämpenee, niin tässä alkaa olla taas shortseille käyttöä.
        Pitäis vähän laihuttaa, niin sittenhän noi housut menis mullakin, mutta kun se mikä on pari sekuntia suussa, on lopun ikää vyötäröllä.

• TyhjänSaaPyytämättäkin
        TyhjänSaaPyytämättäkin kirjoitti:

Joo, nyt näkyy olevan just sellanen ajankohta, että myynti jää todella, todella huonoksi, vaikka tavara on kuinka hyvää ja kohtuuhintaista. Se meikäläisen pöytä ei ole mikään tupaten turvoksiin ahdettu, vaan hyvin mahtuisi enemmänkin tavaraa - jos olisi enemmän tavaraa, mitä myydä. Erittäin siisti pöytä ja tavarat selkeästi esillä. Vaatetta on 6 kappaletta, joten siinä ei pönkimistä hirveesti ole. Vaatteiden hinnat ovat kaksi euroa kappale ja sitten pöydässä vielä - 20 prosentin ale, joten ei se nyt ainakaan hinnasta ole kiinni. Todennäkösesti väärän kokoisia ostajia eli tässä tapauksessa ne mun housut olisivat vyötäröstä sopivia, mutta liian lyhkäsiä. Mulle kun ne pituuden puolesta sopisivat, mutta kun ovat jääneet vyötäröstä liian pieniksi. Pitäisin itse niitä, mutta kun on tullut kymmenen kiloa painoa lisää, niin koitan päästä niistä eroon. Tehkööt joku niistä shortsit itelleen, jos on kerran puntit liian lyhkäset. Kesä tulee ja kelit lämpenee, niin tässä alkaa olla taas shortseille käyttöä.
        Pitäis vähän laihuttaa, niin sittenhän noi housut menis mullakin, mutta kun se mikä on pari sekuntia suussa, on lopun ikää vyötäröllä.

No kato perkele, ihmeitäkin tapahtuu. Pöydässä oli vielä tokavikana päivänä pari 19 euron tavaraa, mitkä oottelivat ostajaa. Mutta kun seuraavana päivänä menin tyhjentämään pöytää, olivat ne menneet. Ihan siis viimehetkillä joku oli ne siitä ostanut. Enpä olisi uskonut homman näin päin menevän, mutta helvetin hyvä näin. Parempi olisi tietenkin ollut, että ne olisivat menneet sillä ekalla viikolla.
        Kyllä se on ihan tähtien asennoista kiinni, milloin niitä tavaroita kannattaa kirppikselle viedä. Ihan samanlaista tuurin peliä kuin veikkauksen pelien peluukin. Olenkin ruvennut vertaamaan kirppismyyntihommaa lottoamiseen. Yhtä paha ennustaa lottonumeroita kuin ajankohtia, että milloin ja mille kirppikselle kannattaa viedä tavaroitaan myyntiin. Se on joko pieni voitto, neljä oikein, tai häviö. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe