Kuinka kauan pallolaajennuksista teillä kulunut aikaa ja mitenkä olette sen jälkeen pärjänneet ? Monenlaisia ennusteita sain missä ajassa voi tulla uusintatoimenpiteitä mutta mielestäni siihen ei pätevää vastausta voi antaa kukaan.
Terveisin, "2 pallolaajennusta"
Vähän kyselyä pallolaajennuksen läpikäyneiltä
5
290
Vastaukset
- Kivuton_hiihtäjä
Yli 6 vuotta. Voin hyvin kuten ennen pallolaajennustakin.
- TKU
11 vuotta meni ensimmäisestä palllolaajennuksesta. Nyt laitettiin kaksi stenttiä ja parin kuukauden päästä vielä yksi, joten noin kymmenen vuotta lisäaikaa tulossa. Ehkä ehdin vielä eläkkeelle.
- Tukossa
3 vuoden sisällä varjoainekuvattu ja tehty 5 pallolaajennusta. Olisi ilmeisesti pitänyt heti ohitusleikata. En ehkä ehdi eläkkelle.
- Laajennettu
Kiitos vastauksista,itselläni ensimmäinen pallolaajennus meni uusiksi vuoden sisällä mutta siitä jälkimmäisestä on sitten kulunut reilu 23 vuotta.Tuntemukset ovat nyt olleet sellaiset että uutta toimenpidettä tulossa vaan kun on jotenkin takkuista ollut asioiden eteneminen olisiko ikä jonkinlainen jarru..odottaa vaan täytyy.
- Aikaa
Pallolaajennuksesta on aikaa noin 13 vuotta. Kolme laajennusta tehtiin ohitusleikkauksessa asetettuihin suoniin. Olen voinut hyvin, olen voinut olla työssä. Ei ole ollut oireita, mutta lääkitys on ollut koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006