Unet osaavat yllättää ja se mitä alitajunta aina keksiikään on aika huimaa. Viime yönä näin hänestä pitkästä aikaa unta ja siinä hän pelmahti kesken lenkin seurueen keskelle, kun istuin työkaverien kanssa jossain terassilla, mutta hän ei ollut moksiskaan, vaan istui treenivaatteissaan alas lähelle minua. Työkaverit jotenkin kummasti ymmärsivät yskän ja katosivat vierestä. :-D
Millaisia unia te näette kaivatuistanne?
14
673
Vastaukset
- etkaitsä
nyt ole istumassa terassilla? Mitä sitte tapahtu, kun ne duunikaverit häipy vähin äänin? Mitä teit hänen kanssaan?
- unien.näkijä
Lähinnä juteltiin ja tuijoteltiin toisiamme. Sitten hän lähti jonnekin välissä, mutta jätti tavaransa tuolille ja joku hämärä miesporukka valloitti silloin pöydän ja yritti putsata lompakon. Näin hänet kauempana ja viitoin takaisin pelastamaan tilanteen. Viimeisin muistikuva unesta on se, että hän söi jotain mitä valui hiukan paidan rinnuksille ja kun osoitin sitä huomauttaakseni niin hän ottikin kädestäni kiinni ja suuteli sormiani. Olin aikalailla, että ohhoh, kuis nyt tässä näin käy.
- Seksiunet
Viimeksi näin unta jossa kävelimme kesällä jossain kaupungilla.
Hän otti minut syliinsä, kietoi kätensä ympärilleni ja käveli niin hetken takanani, sitten hän kädellään alkoi nostaan hameeni helmaa ja kuiskasi miten haluaa minua nyt. Siinä. Heti.
Rakennuksen takana hän työnsi minut seinää vasten. Aloimm suuteleen himokkaasti. Hän avasi housunsa ja tuli sisääni siirtäen hiukan sivuun alushousujani.
Meillä oli kiihkeä hetki yhdessä unessa. Herätessä olin läpi märkä - montaunta
Kerran käveltiin avojaloin lasinsirpaleilla. Välillä kiihkeitä seksiunia. Joskus vain hahmona jonka tiedän olevan hän.
- Muistanhänetaina
Muutaman unen olen nähnyt hänestä. Ihmeellistä yhteyden tunnetta niissä aina on. Viimeisin uni oli tältä viikolta ja siinä suutelin häntä unessa..
- satasuudelmaaa
Minäkin näin viime yönä hänestä ja suudelmista unta :)
- learn_and_live
- yuonna
Yksi kaivattuni, jo vuosia ollut, aina yllättäen tulee uneen. Kerran uimme unessa yhdessä luonnonvesissä pitkiä matkoja, oli hyvä ja luottavainen tunnelma. Vastaavaa unta, jossa vain uidaan en ole koskaan aiemmin enkä sen jälkeenkään nähnyt. Viime yön unessa olin hänen kanssaan lapsuuden kodissani. Juttelua, sellaista ei mitään suuria säätöjä tai tunnekuohuja, vain sellaista luottamuksellista ja turvallista yhdessä oloa. Lienee unimuotoista toiveajattelua, kun hänen olemuksensa näin oikeassa elämässä herättää minussa kaikkea muuta.
- MaailmanlaidallA
Kuka ny unessa kaipaisi tunkkaista baaria. Matkaamme ennen kohti mökkiä ja saaria
- eebenpuu
Näin kerran unta, jossa me tanssimme. Hänellä oli yllään yhtä musta mekko kuin hänen hiuksensa. Toisen kerran näin unta, jossa juttelimme. Olimme lähdössä johonkin tapahtumaan ja lähettyvillä oli ihmisiä. Unessa isäni yritti aluksi estellä minua juttelemasta hänelle.
Olen nähnyt seksiunia vammoistani, mikään ei ole niin hyvää kuin märkä pimppi sitä on hyvä maistella
- mustasukainenkioli
Viime yönä unessa yritin vaukuuttaa hänet et tykkään tosissani ku ei uskonu. Sata suudelmaa ja itkut ku meni pois :D
- M--
Unet, joissa näkee kaivattuaan, voivat olla todella realistisia suhteessa vallitsevaan totuuteen. Usein niissä tapahtuu tosi kummallisia yksityiskohtia mutta yleisjuoni saattaa noudataa erittäin realistista kaavaa. Kuten että kaivattu on/olisi/voisi olla oikeasti juuri sellainen kuin toivoo, tai enemmänkin :)
- Avoinkatse
Hän ei ole varsinaisesti kaivattu (en kaipaa ketään erityisesti juuri nyt), mutta joitakin ajatuksia tuosta nuoresta naisesta on ollut.
Unessa olin hänen luonaan huoneessa jossa suutelimme. Hänen suunsa tuntui kuivalta ja suutelu oli kömpelöä sekä suorastaan kauhean nolon huonoa, mutta me emme välittäneet (herätessäni huomasin suuni olevan täysin kuiva) koska tärkeintä oli että ME suutelemme.
Sen jälkeen uni alkoi muuttua oudoksi koska minun oli lähdettävä, jostain syystä ja kun menimme eteiseen niin tajusin että hän asuu edelleen vanhempiensa luona (hän on parikymppinen eikä takuulla asu enää vanhempiensa luona) jotka istuivat olohuoneessa josta oli näköyhteys eteiseen.
Sitten siinä lähtiessä hän kysyi onko minun tosiaan lähdettävä ja kysyin että mitä hän sitten haluaisi? ja hän teki lantiollaan liikkeitä minua jotka viittasivat seksiin.
Uni muuttui ja sitten juttelin jonkun pöydässä istuneen viiksekkään miehen kanssa jostain ja sitten heräsin.
Päättelin että haluan itse harrastaa seksiä tuon naisen kanssa ja toiveeni tuli esiin unessa hänen kauttaan.
Uni oli hyvin suloinen ja hän on todella herttainen jonka takia haluaisin kyllä tutustua häneen. Hän on vain nuorempi ja epäilen että ei ole kiinnostunut kuitenkaan minusta vaikka minua pitkään katseleekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211