Etsin henkilö, joka voisi toteuttaa suunnittelemani sovelluksen. Sovellus liittyy koulumaailmaan ja oppilaan opintojen etenemisen seurantaan. Idea ollut käytössä ja hyväksi havaittu. Jotta sen voisi markkinoida eteenpäin, haluaisin siitä sovelluksen.
Mistä tekijä suunnittelmalleni sovellukselle?
5
365
Vastaukset
- etsivä_löytää
Luulisi, ettei ole vaikeaa löytää yhteistyökumppaniksi ohjelmistotaloa, jos idea on kiinnostava, ja tiedossa ohjelmalle hyvät markkinat.
Ei kun netistä etsimään ja puhelin pirisemään. - sovelluskehittäjää
Minä olen valmis ottamaan haasteen. Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]
- Budjetti
Millanen budjetti sulla laittaa tuohon kehitystyöhön? Konsulttitalot ottaa todella karkeasti 30k-50k€ pienimmistä osvellusprojekteista, riippuen monista asioista.
- kilpailuttamaan
Eikös niitä voisi hieman kilpailuttaa.
- Budjetti
Jep voi. Siitä vaan kilpailuttamaan! Veikkaan että tosiaan tuon 30k€ alle ei mikään konsulttitalo tee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446