laihutukseen. Itse olen ostanut verensokerimittarin, jolla mittaan verensokerini aika ajoin. Minulla ei ole sokeritautia, mutta näin pystyn pitämään verensokerini kaiken aikaa tuossa 6 paikkeilla tai alle sen. Jokainen verensokerin nousu, vaikka arvo on normaalirajoissa kertoo energian lisääntymisestä. Syödessä toki siis verensokeriavo nousee , poikkeuksena maustamattomat proteiinituotteet. Kun en anna arvon nousta, pystyn näin hallitsemaan ruokailuani. Samalla myöskin ihan konkreettisesti näen, mistä ruuista, siis syödyistä se energia ylimäärin kertyy.
Tässä olisi yki apu
Mittareillaluvutesiin
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200