ei ole ketään MV:n edustajaa. Onko tämä Ylen tasapuolista viestintää ja asioiden käsittelyä😳❓
Pressiklubissa aiheena MV-media mutta studiossa
13
247
Vastaukset
- pommivyöMuslimi
Ei tietenkään ole MV edustajaa, sehän olisi tasapuolista !! Se ei ylelle käy ! YLE = Kymmenen haukkuu ringissä yhtä. Ja se yksi ei saa puolustaa itseään.
- 1.totuus.yle
Aikanaan Karpossa jo haastateltiin MOLEMPIA OSAPUOLIA. Yle ei tunne sanaa tasapuolisuus.
- myös_Karpo
Myös Karpo sai valtaapitävien vihat päälleen kuten Iljakin
- Msmsemm
myös_Karpo kirjoitti:
Myös Karpo sai valtaapitävien vihat päälleen kuten Iljakin
Juu, totuus on aina saanut valtaeliitin takajaloilleen.
- Oikeuslaitoksen_Kosto
Msmsemm kirjoitti:
Juu, totuus on aina saanut valtaeliitin takajaloilleen.
Karpo sai myös ruots oikeuslaitoksen koston päällensä
Eikä se siitä miksikään ole muuttunut suomalaisia ollaan edelleen jalkapuihin laittamassa
- ujon_sorttisia
Mainitse yksi MV-lehden edustaja, Iljaa ei lasketa.
- kouluttaja-
voi olla, ettei kukaan mv-lehdestä halunnut lähteä nolattavaksi.
Oletko varma, ettei ole kysytty?Miksi kukaan omia mielipiteitään häpeäsi. Ja jos joku on kieltäytynyt tulemasta ohjelmaan niin se mainitaan aina. Mutta Ylemäiseen tapaansa Ukkola teki tästäkin ohjelmasta vain vaihtoehtomedian lynkkaustilaisuuden.
- itse_havaittua
Ohjelmassa puhuttiin innokkaasti valeuutisista, muttei kerrottu mitä ne käytännössä ovat. Missä asioissa niin sanottu valemedia on valehdellut? Ohjelma jäi yksipuoliseksi totuusmedian kehuksi, vaikka joitain itsekriittisiä puheenvuoroja esitettiin.
Erään keskustelijan kommentista poimin faktan, että vangittuna pidettävä Ilja Janitskin ei ole vielä saanut syytettä. Kuinka pitkä pitää odotettavissa olevan tuomion olla, että näin rankkoihin toimenpiteisiin voidaan ryhtyä? - ahdasta
Keski-ikäiset heteromiehetkin olivat naiskeskustelijalle liikaa.
- suvaitse.mamuraiskaajia
Jep, se on sitä "suvaitsevaisuutta". Suvaitaan vain kaikki samanhenkiset kuin ITSE on.
- MVparasMeedia
Yle onkin kokoomuksen palkkaama roska meedia. Yle ja maikkari sanoo mitä ison rahan omistajat käskee. Näillä kahdella meedialla ei ole rehellisen journalismin kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184