Olen 16-vuotias tyttö ja olen nyt kepeillä kövellyt jo 7kk. Yöllä kramppas pohje ja sen jälkeen ei ole kantapäätä lattiaan saanut laitettua seistessä. Lääkäreillä olen käynyt epäilleet hermovaurioita, crps ja lihasvauriota muttei oikein selkoa ole tullut että mikä on. Fysioterapiaa, sähköhoitoa on kokeiltu auttaa jonkin verran mutta aivan helvetin hitaasti. Kylmähoitoa ei voi tehdä sillä jalkaa kylmää aina. Oisko jollain jotain vinkkejä tai kokemuksia jakaa epätoivoiselle tytölle??
Lihasvaurio?
2
150
Vastaukset
- apuakaipava
Ja venytyksessä on todella kipeä ja lihas on niin kireä ettei anna periksi ollenkaan
- kalium
Hei ! Kramppisi voivat johtua siitäkin kun ei normaalisti pysty liikkumaan ts. kepeillä könköttelet :)
Lihakset alakvat kramppaamaan. Kutsumme sitä joskus suonenvedoksi.
Saatkohan kaliumia tarpeeksi ?
Omat jalkojen kramppaukseni johtuivat viitearvojen alapuolella olevasta kaliumista.
Lääkäri kirjoitti Kaleorid'ia ja oireet alkoivat hävitä parissa viikossa.
Kaliumia ei saa toisaalta sitten syödä liikaakaan, siitä voi aiheutua sydänoireita.
(Yleensä epäillään magnesiumin puutetta, mutta kyse onkin kaliumin puutteesta)
Jos syö normaalisti, monipuolisesti ja vähänkään terveellistä ruokaa, ei kaliumista eikä mistään muustakaan tule puutetta, mutta yksinkertaisella labrakokeella selviää kaliumtaso.
Yleensä otetaan samalla kalium ja natrium labrakoe.
Kaikkea hyvää sinulle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799