Odotusarvo illan suhteen oli korkea mutta voi sanoa että ilta oli todellinen rimanalitus. Raappanan kappaleet olivat suurimmalta osin täysin sopimattomia tanssimiseen ja ne muutamat harvat hyvät kappaleet oli sovitettu surkeasti. Ja sitten tämä kaikki esitettiin aivan järjettömällä volyymilla. Ei ne huonot kappaleet muutu paremmiksi vaikka väännetään nupit kaakkoon. Taikakuu esitti samantyylisiä kappaleita mutta pienemmällä volyymilla mistä heille kiitos. Reeta & Lumo oli minulle uusi tuttavuus ja he pelastivat illan osittain. Voidaan sanoa että 20€ lipulle ei todellakaan saanut vastinetta. Kun juttelin asiasta illan aikana usemman tutun kanssa niin todella moni oli asiasta täysin samaa mieltä.
Raappana Riutalla oli täydellinen fiasko
45
3413
Vastaukset
- nicetanssija
Tätä olen ihmetellyt että mihin se Raappanan suosio tanssikansan keskuudessa perustuu .
Samaa voi sanoa Hurman , Taikakuun ja Neljän Suoran musiikista.
Tulee suorastaan ahdistunut olo joistain kappaleista ,kun kovalla volyymilla soitetaan jotain vingutusta ja räminää .
En ole löytänyt sitä tanssittavuutta näiden esiintyjien musiikista - muutamia poikkeuksia on mutta suurin osa ohjelmistosta kuulostaa meteliltä.
Tanssia olen itse harrastanut parikymmentä vuotta , ja pidän rytmikkäästä ja melodisesta musiikista - jossa voi liidellä kevyesti parketilla.
Tästä musiikista tulee raskas olo
Jotkut tämmöisestäkin pitävät -ja saavat pitää -onhan se makuasia.
Itse väistän nämä esiintyjät- kun en halua laittaa korvatulppia tansseihin.- riuttailemaan
Musiikin volyymit ovat tanssinjärjestäjän vastuulla. Jos siitä ei järjestäjä huolehdi niin aina voi ottaa yhteyttä paikkakunnan terveystarkastajaan. Löytyy kaupungin sivuilta.
Konserttitulpat ovat korvissa ok myös tansseissa. Ei ne montaa ekkeä maksa. Puhe kuuluu hyvin ja musa kuitenkin, eikä tinnitä tanssien jälkeen.
Minkä ikäistä porukkaa muuten oli Riutalle eilen ? Ajattelin ensi lauantaina siellä pistäytyä, tosin tiedän että E Kantola ei vedä alle kolmekymppisiä musallaan, joten sopisi mulle kyllä. - desipelipelle
Tuleeko se terveystarkastaja sinne lauantai-iltana mittailemaan desibelejä ??
Ammattimuusikoiden pitäisi tämä homma osata - niillä on äänimehet ihan sitä varten.
Saattaahan tietysti olla että niilltä äänimiehiltä on kuulo jo mennyt.
Pitkän linjan tanssimuusikot ovat ainakin osanneet tämän aina.
Ei ole ikinä koskenut korvaan Finkkujen -PNP:n -Varjokuvan -tai tangokunkaallisten -keikoilla
Kai tää on sitten joku tehokeino -kun volyymit on mitoitettu stadionkonserttien tasolle.
Minut se ainakin karkoittaa
Eikä tuo Raappana nyt varsinaisesti mitään tanssimusiikkia esitä edes. Tämähän on toki vaan minun mielipide.
- AlkuperäinenTaikakuuFani
Janne Raappana oli parempi esiintyjä vuosia sitten Taikakuussa. Ennen Taikakuusta lähtöä Raappanalla alkoi olla vähän kulunut laulutaito ja ei ollut enää niin hyvän kuuloinen kun vuosia aiemmin.
- Taitava
Öööö ... "Laututaito" on siitä 'kummallinen' taito että jos laulaa paljon, harjoittelee ja käyttää ääntään, niin se ajan myötä vain paranee, kehittyy. Mutta eihän noista tusinatavaroista voi tietää harkkaako ne ja tekeekö ne mitään muuta kuin paistattelee naamaria julkisuudessa jotta pääsevät keikoille.
- raappahousut
pesonen ahnehtii ja käyttää Ruusulinnan taukoa hyväkseen. Lipunhinnat pilvissä kun ei ole kilpailua. Onneksi Ruusu-Paviljonki aukeaa kohta.
- halvemmatliput
Mäntsälä ja M Aro oli kilpailemassa lauantaina. Olikohan siellä 50 vuotiaat ?
- rportitpuhuutoista
halvemmatliput kirjoitti:
Ainakin itselläni on käsitys, että ainakin ruusutanssiraportoijat ovat olleet lähempänä yli kuuttakymmentä kuin alle viittäkymmentä. Tässäkin keskustelussa on todettu, että tanssia on harrastettu kolmattakymmentä vuotta, joten kyllä hekin lähempänä kuuttakymmentä yli ovat kuin viittäkymmentä ali.
- Möntsäläeimielessä
halvemmatliput kirjoitti:
Möntsälän tanssit on taputeltu jo pari kesää sitten. 100 hengen tansseja enää. Lippuja korotettu huimasti ja ohjelmaa vastaavasti vähennetty sekä tanssiaikaa. Ei tarvitse mennä enää.
- uudelleeneiliseen
Möntsäläeimielessä kirjoitti:
Möntsälän tanssit on taputeltu jo pari kesää sitten. 100 hengen tansseja enää. Lippuja korotettu huimasti ja ohjelmaa vastaavasti vähennetty sekä tanssiaikaa. Ei tarvitse mennä enää.
Mäntsälässä viime la Markku Aron keikalla paikka oli noin puolillaan.
vaan jos on joku tuntemattomampi bändi niin varmasti vaisua
Miten lie Tanhupallon keikalla :) - Tanhupallit
uudelleeneiliseen kirjoitti:
Mäntsälässä viime la Markku Aron keikalla paikka oli noin puolillaan.
vaan jos on joku tuntemattomampi bändi niin varmasti vaisua
Miten lie Tanhupallon keikalla :)Mäntsälä luottaa tanhupalloon! Voi pyhät hyssykät! Pitkäsen aikaan ei olisi tanhupalloilla pelleilty!
- vetonaula
Tanhupallit kirjoitti:
Mäntsälä luottaa tanhupalloon! Voi pyhät hyssykät! Pitkäsen aikaan ei olisi tanhupalloilla pelleilty!
Tanhupallo vetää oman porukkansa keikalle. Vähemmän varmaan tanssiporukkaa. Lavan pitäjän pitää tienatakkin.
- raappanaboikotissa
Mulle pitäisi maksaa ,että menisin Raappanaa tai Taikakuuta kuuntelemaan-( eikä 20euroaa riittäis)
Taikakuu on ollut joskus tanssibändi - vaan ei enää vuosiin.
Melodisuus on hävinnyt metelin alle jo aikoja sitten ja sovitukset on liian vaikeita tanssimusiikiksi.- Uusikuu
Taikakuu on nykyisin hyvä tanssibändi. Ohjelmisto on muuttunut paljon entisestä ja musiikki on mukavan tansittavaa.
- umpisurkeataikakuu
Taikakuu on umpisurkea orkka. Yksipuolinen ohjelmisto ja sovitukset surkeita. Ehkä orkesteri toimii ravintolassa bilebändinä mutta tanssilavat on sille liian haastava ympäristö.
- daadirlandaada
Jokainen on omaa mieltänsä :)
Taikakuu ansaitsee ehdottomasti paikkansa tanssilavoilla "nuoriso-orkkana". Menee aina yli oman ymmärryksen se, että esimerkiksi heidän soittama musiikki ei olisi tanssittavaa. Sehän on erinomaisen tanssittavaa, lieneekö ongelma siinä, että monet kappaleet voisi tanssia useammallakin tanssityylillä ihan sujuvasti. Luovuus ja irrottelu ei taida olla meikäläisten tavis lavisten parhaimpia puolia. - umpisurkearaappana
Jos kappaleet voi tanssia useammalla eri tavalla niin eihän se ole mikään ongelma. Lähtökohtaisesti orkesterin pitää soittaa kappaleet sillä tavalla että tanssiminen onnistuu ilman sen suurempaa luovuutta ja irroittelua. Ja ennen kaikkea kohtuullisella äänenvoimakkuudella. Jos joku haluaa kikkailla niin suotakoon se heille.
- makuasiasanomoppe
daadirlandaada kirjoitti:
Jokainen on omaa mieltänsä :)
Taikakuu ansaitsee ehdottomasti paikkansa tanssilavoilla "nuoriso-orkkana". Menee aina yli oman ymmärryksen se, että esimerkiksi heidän soittama musiikki ei olisi tanssittavaa. Sehän on erinomaisen tanssittavaa, lieneekö ongelma siinä, että monet kappaleet voisi tanssia useammallakin tanssityylillä ihan sujuvasti. Luovuus ja irrottelu ei taida olla meikäläisten tavis lavisten parhaimpia puolia.Makuasioista saa tunnetusti mehevimmät riidat aikaan.
Ei kai se e ole kiellettyä tykätä Raappanasta/Taikakuusta
Itselläni on ihan yksinkertainen kriteeri kenen keikalle menen ja kenen en.
Jos kuuntelen mielelläni kyseisen esiintyjän musiikkia myös tanssilavan ulkopuolella ja musiikki hivelee korvia - niin menen myös tanssimaan mielelläni sen esiintyjän keikalle.
Ei tullisi mieleenkään kuunnella Taikakuuta /Raappanaa eikä Hurmaakaan ikinä vapaaehtoisesti esim kotona.
Osa näiden musiikista suorastaan riipii korvia - varsinkin lujaa soitettuna livenä.
Minulle tanssinautinto on myös kuuntelunautinto samalla - jos musiikki koskee korvaan niin tanssinautinto katoaa - vaikka sen rytmin sieltä jalat löytäisivätkin.
Ihmetyksekseni osalle tanssijoista ei ole väliä vaikka musiiikki peittyisi osittain metelin alle - kun soitetaan pauhaavaan tyyliin alunperin herkkiäkin kappaleita.
Mutta meitä on niin moneksi - ilmeisesti myös tälle musiikkilajille on tilausta. - daadirlandaada
makuasiasanomoppe kirjoitti:
Makuasioista saa tunnetusti mehevimmät riidat aikaan.
Ei kai se e ole kiellettyä tykätä Raappanasta/Taikakuusta
Itselläni on ihan yksinkertainen kriteeri kenen keikalle menen ja kenen en.
Jos kuuntelen mielelläni kyseisen esiintyjän musiikkia myös tanssilavan ulkopuolella ja musiikki hivelee korvia - niin menen myös tanssimaan mielelläni sen esiintyjän keikalle.
Ei tullisi mieleenkään kuunnella Taikakuuta /Raappanaa eikä Hurmaakaan ikinä vapaaehtoisesti esim kotona.
Osa näiden musiikista suorastaan riipii korvia - varsinkin lujaa soitettuna livenä.
Minulle tanssinautinto on myös kuuntelunautinto samalla - jos musiikki koskee korvaan niin tanssinautinto katoaa - vaikka sen rytmin sieltä jalat löytäisivätkin.
Ihmetyksekseni osalle tanssijoista ei ole väliä vaikka musiiikki peittyisi osittain metelin alle - kun soitetaan pauhaavaan tyyliin alunperin herkkiäkin kappaleita.
Mutta meitä on niin moneksi - ilmeisesti myös tälle musiikkilajille on tilausta.Minä en kuuntele yhdenkään lavoilla esiintyvän orkesterin tai laulajan kappaleita kotona tai autossa. Ei tulisi mielenkään kuunnella vaikka jotain Sinitaivasta, Hurmaa, PNPtä tai sen paremmin Taikakuutakaan. Tai jotain tangokuninkaallisia tai vastaavia. Joku Saija Tuupanen vielä menisi, mutta ehdottomasti pitää olla täysin erilaista musiikkia kuin mitä hän lavalla esittää. Ehkä tuo selittää, miksi yleensä illan aikana tulee ehkä pari kappaletta, jotka kokee ihan oikeasti tanssimiseen houkuttelevaksi. Perinteisestä edes hiemankin poikkeavat tarjoavat jotain piristystä siihen muutoin aika aneemisen tasapaksuun musiikkitarjontaan.
Volyymien suhteen olen pitkälti samaa mieltä, että mikään ei puolusta tanssilavalla liian voimakasta meteliä. Soitto kuulostaa siellä paremmalta ajatuksella vähemmän on enemmän. - klassikoteivanhene
Minä en kuuntele yhdenkään lavoilla esiintyvän orkesterin tai laulajan kappaleita kotona tai autossa. Ei tulisi mielenkään kuunnella vaikka jotain Sinitaivasta, Hurmaa, PNPtä tai sen paremmin Taikakuutakaan. Tai jotain tangokuninkaallisia tai vastaavia. Joku Saija Tuupanen vielä menisi, mutta ehdottomasti pitää olla täysin erilaista musiikkia kuin mitä hän lavalla esittää. Ehkä tuo selittää, miksi yleensä illan aikana tulee ehkä pari kappaletta, jotka kokee ihan oikeasti tanssimiseen houkuttelevaksi. Perinteisestä edes hiemankin poikkeavat tarjoavat jotain piristystä siihen muutoin aika aneemisen tasapaksuun musiikkitarjontaan.
Volyymien suhteen olen pitkälti samaa mieltä, että mikään ei puolusta tanssilavalla liian voimakasta meteliä. Soitto kuulostaa siellä paremmalta ajatuksella vähemmän on enemmän.Siis käsitinkö oikein -- et pidä tanssilavoilla esitetystä musiikista yhtään ,mutta käyt siellä?
Miksi ?
Tanssimassa pelkästään liikuntasuoritteena ? Sama se mikä soi ja miten ?
Vai itseäsikö kiusaamassa? Eikös tuolla periaatteella voisi mennä vaikka vaan zumbailemaan liikuntasalille.
Tanssiharrastajana ihmettelen tätä kyllä- tanssista saa niiiiiin paljon enemmän irti kun tanssii mielimusiikkiaan -
Itselleni ne ovat ikivihreitä -joihin en kyllästy .
Tarkoittaa tätä Kärki/Helismaa -linjaa ja maailmaluokan evergreenejä elokuva/musikaalisävelmiä ja muita vastaavia-niitäkin tulee tanssilavoilla ja silloin hyppään jonnekkin tanssitaivaaseen.
Humpasta -jenkasta- masurkasta en niin välitä.
Suon sen muille ja kyllä maaimaan yksi Raappanakin mahtuu Taikakuineen päivineen
Fly me to the moon ,,, - daadirlandaada
Jep, kuulostaa aika hullulta ja kyllähän se välillä siltä tuntuukin, pidän kuitenkin tanssimisesta.
Kuitenkin lähimmät tanssimahdollisuudet ovat vain näitä lavatansseja, jos asuisin kaupungissa tai edes lähellä, niin tuskin tulisi koskaan lähdettyä lavalle. Toisin sanoen lattarit , westiet, swingit, arkkutango olisi oikeasti sitä, mistä tykkää, mutta nyt ne voi unohtaa.
Itsensä kiusaamista, sitä tämä todellakin on, olet aivan oikeassa. Mutta ei minua kiinnosta pätkääkään yksintanssit, vaan nimenomaan tanssiminen daamin kanssa on se, mikä tuntuu hyvältä. Tanssiminen ei ole minulle liikuntaa, siksi minulla ei ole myöskään tarvetta tanssia illan aikana montaakaan kertaa. Riittää kun edes pääsisi ne parit hyvät kappaleet, joiden rytmi tarttuu vartaloon. Olen itse asiassa hyvinkin nirppa musiikin suhteen. Sinällään erittäin huono taktiikka, koska tuntuu aika puujalkamaiselta lähteä tunnin parin seisoskelun jälkeen revittelemään jotain nopeaa biisiä.
Ihmettelen miksi Raappana yhdistetään näissä kommenteissa vieläkin Taikakuuhun... - klassikoteivanhene
Tuleehan siellä lavalla kaikkia noita mitä mainitsit,,, ,lattareita swingejä tangoja,,,,miksi ne pitää unohtaa lavalle mennessä.
Tosin vaatiihan se sopivan parin- jos ei sitä ole niin menee hakuammunnaksi ja arpomiseksi.
Taikakuu/ Raappana olivat niin pitkään yhtä ja samaa.
Taikauu on suht vanha bändi jo 15v voi olla jo takana ,, - entajunnu
Jep, kuulostaa aika hullulta ja kyllähän se välillä siltä tuntuukin, pidän kuitenkin tanssimisesta.
Kuitenkin lähimmät tanssimahdollisuudet ovat vain näitä lavatansseja, jos asuisin kaupungissa tai edes lähellä, niin tuskin tulisi koskaan lähdettyä lavalle. Toisin sanoen lattarit , westiet, swingit, arkkutango olisi oikeasti sitä, mistä tykkää, mutta nyt ne voi unohtaa.
Itsensä kiusaamista, sitä tämä todellakin on, olet aivan oikeassa. Mutta ei minua kiinnosta pätkääkään yksintanssit, vaan nimenomaan tanssiminen daamin kanssa on se, mikä tuntuu hyvältä. Tanssiminen ei ole minulle liikuntaa, siksi minulla ei ole myöskään tarvetta tanssia illan aikana montaakaan kertaa. Riittää kun edes pääsisi ne parit hyvät kappaleet, joiden rytmi tarttuu vartaloon. Olen itse asiassa hyvinkin nirppa musiikin suhteen. Sinällään erittäin huono taktiikka, koska tuntuu aika puujalkamaiselta lähteä tunnin parin seisoskelun jälkeen revittelemään jotain nopeaa biisiä.
Ihmettelen miksi Raappana yhdistetään näissä kommenteissa vieläkin Taikakuuhun...Kai tuossa jokin logiikka on -vaikka ei oikein mulle auennut.
Liian professional-asenne (ehkä?) Daamin kanssa kiinnostaa - mutta sit ei loppujenlopuksi kiinnostakaan kun vaan vähän ja harvoin.
Tai ei oikeastaan sitäkään tai enmätiedä taijotain ,,,
Vaikka saahan ihminen toki valikoida - ja olla lavalla vaikka ihan vaan yleisönä -- mut jos ei edes pidä lavaesiintyjistä!!
Ketäköhän siellä pitäs olla - kun tästä maasta ei juuri kummempia löydy,,?
Vaai pitäskö olla levymusiikkia - niinku tanssikursseilla ?
Ehdotan vakiparin etsimistä jostain tanssikoulusta/kursseilta
Vaan kiinnostaako sekään :)
Toivottavasti et tuolla emmmäoikeestihaluu-asenteella ole naisten hakuvuorolla hakurivissä
Jos joku haluu oikeesti olla muualla kun missä on niin kuka semmosta pariksi haluaa edes hetkeksi,,, - daadirlandaada
Tuo oli hyvä kommentti, ihan oikeasti kiitos siitä. Saatan hyvinkin vaikuttaa hieman mulkvistilta monen mielestä, vaikka en sitä tietoisesti ole niin tarkoittanut. Täytyy käydä hieman kehityskeskustelua itseni kanssa, jotta joko asenne tai harrastus pitää muuttua. Nykyisellä tiellä ei kannata jatkaa.
- enmenis
Tanssijat on laumasieluja - sinne mennään minne kaikki muutkin ja pakko mennä kun on mukamas hyvä tanssiyhtye.
Taikakuu ja Raappana on "modernia"tanssimusiikkia.
Oikeesti tekotaiteellista paskaa kovalla volyymilla soitettuna.- Kellohame123
Komppaan 100%
- zzeb
Hyvä bändi palvelee yleisöä, paska bändi itseään. Tämä totuus kuuluu monen kikkailubändin soitossa.
- UusiFani
Reetta ja Lumo on Suomen ykkösbändi tällä hetkellä.
- zzeb
Eipä taida olla. Paljon paljon parempia löytyy kasapäin.
- Bodycon
Näin naisnäkökulmasta voin sanoa että ainakin minulla oli todella hyvät tanssit. Tanssia sai koko ajan ja hyviä hakijoita riitti, tuttuja ja uusiakin :). Mukavaa tanssittavaa musaa tuli Raappanalta en ymmärrä teitä valittajia ja "mielenpahoittajia". Raappana esitti mukavan setin päättäen sen Lapin kesään, kuten tyyliin kuuluu. Pakkoko siinä kaiuttimen vieressä on olla, jos volyymit häiritsee? Eikös vika ole enempi orkesterissa kuin Raappanassa, jos volyymit häiritsee? Säestävä Myrskytuulihan on kohtuu tuore uudella kokoonpanollaan. Riutta on iso lava, täytyyhän sinne pömpelin taaksekin musiikki kuulua.
- makunsakullakin
Makuasia sanoi Moppe kun munia nuoli.
Onko Eino Leinon Lapin Kesä edes tanssimusiikkia? -- Pohjattoman surulline valitusvirsi - Se kun soitetaan mahtipontisesti kovalla volyymillä särökitaralla vinguttaen ,niin ainakin minä häivyn
Ei kutsu tanssilattialle tuommoinen. -kun riipii korvia,ja ahdistaa.
Vaan makunsa kullakin
Uuttakin tanssimusiikkia tehdään -perinteitä kunnioittaen.
Riku Niemi upean orkesterinsa kanssa Kyösti Mäkimattila solistina.
Tunnelmallista tyylikästä ja upeaa -ja harmoonista musiikkia tanssilavoille tai kuunteluun.
Ammattimiehet asialla - laajalla kokemuksella musiikista - ja ammattimuusikot soittamassa oikeilla soittimilla.
Ainakin musiikkiarvostelijat ovat noteeranneet korkealle.
Aivan eri maailmasta tämä - vaikka samaa genreä -- korvat ainakin lepäävät ja mieli.
Tämän rinnalla Raappana on minun mielestä kaatopaikkatavaraa.
Mutt ehkä sitäkin tarvitaan ,, - rakkautesionvalo
No jaa onneksi se Riku niemen orkka ei enää kierrä lavoja. Sellaista saamarin ylinopeaa jazzia on ne kerrat olleet kun Riku Niemen keikalle oon erehtynyt. Kyösti Varjokuvineen on ihan eri juttu. Tosin todella hieno kappale on tämä Kyöstin ja Rikun tekemä. Mutta sen esittämiseen riittää Kyösti ja Varjokuva keikoilla:
https://www.youtube.com/watch?v=bN6mWfALFEk - korvakarkkia
rakkautesionvalo kirjoitti:
No jaa onneksi se Riku niemen orkka ei enää kierrä lavoja. Sellaista saamarin ylinopeaa jazzia on ne kerrat olleet kun Riku Niemen keikalle oon erehtynyt. Kyösti Varjokuvineen on ihan eri juttu. Tosin todella hieno kappale on tämä Kyöstin ja Rikun tekemä. Mutta sen esittämiseen riittää Kyösti ja Varjokuva keikoilla:
https://www.youtube.com/watch?v=bN6mWfALFEkTää on eri juttu - kun sillä rikuniemen isolla bädillä tehty musa - tanssipaikoille sopivaa ja tehty samaan tapaan kuin Kärki/Helismaa aikoinaan
Ja näistä kappaleista suuri osa on myös Varjokuvan ohjelmistossa,, eli samaa musiikkia - ohuttalakuloa
korvakarkkia kirjoitti:
Tää on eri juttu - kun sillä rikuniemen isolla bädillä tehty musa - tanssipaikoille sopivaa ja tehty samaan tapaan kuin Kärki/Helismaa aikoinaan
Ja näistä kappaleista suuri osa on myös Varjokuvan ohjelmistossa,, eli samaa musiikkiaJoo -- on kaunista ja lyyristä- tosin hieman alakuloista.
Eipä ole tuolla Rikun ja Kyöstin uudella levyllä yhtään iloista kappaletta.
-jotenkin harmaan sadepäivän musiikkia- tyylikkäästi ja hyvin tehtyä toki.
- pidetäänikävää
Joo eipä lapin kesää kaipaa tanssipaikalle, se on enemmän virsi kuin tanssimusaa.
- Tanssistanauttiva
Ihana mies viejänä niin kyllä vaan.. nami nami :)
- kauhistus
"Meil ukkoina jo syntyy sylilapset ja nuori mies on hautaan valmis jo"
Raappanan versio on päällekäyvän ahdistava .
mut ehkä vielä kamalampi on Souvareiden versio
Ei kuuluisi tanssilavalle ollenkaan - ItsekeksityilläSaaPesää
Tanssistanauttiva kirjoitti:
Ihana mies viejänä niin kyllä vaan.. nami nami :)
Virsien tyyliset on juuri parhaita.
Esimerksi tämä.
https://youtu.be/xJl5Fa5CJZs
Jos ja kun tämä kappale soitetaan vaikka levyltä, saa joka tanssimies piirakkaa. Tällä tai muilla vastaavilla virsillä, nainen kuin nainen menettää estonsa. Siksi näitä "virsiä" soitetaankin niin vähän. - virretkirkkoon
joopajoo ,,,ja höpöhopö
kaikkein paras on Narvan marssi
Soitetttin mm Kekkosen ja Koiviston hautajaisissa
,,jos niinku laahaavuutta haluaa,, ja raskaan fiiliksen - HuumoriaKehiin
kauhistus kirjoitti:
"Meil ukkoina jo syntyy sylilapset ja nuori mies on hautaan valmis jo"
Raappanan versio on päällekäyvän ahdistava .
mut ehkä vielä kamalampi on Souvareiden versio
Ei kuuluisi tanssilavalle ollenkaanEi kannattaa pahoittaa mieltänsä laulun sanoista eikä ottaa niitä liian vakavasti. Toki se piirre sopii meille suomalaisille. Ja mollivoittoiset kappaleet muutenkin on suomalaisten makuun. Riutalla oli tunnelma kohillaan ja onneksi tanssiniloa oli nähtävissä runsaasti, vaikka näemmä joku synkistelijä oli paikalle eksynyt..
- iisakki60
HuumoriaKehiin kirjoitti:
Ei kannattaa pahoittaa mieltänsä laulun sanoista eikä ottaa niitä liian vakavasti. Toki se piirre sopii meille suomalaisille. Ja mollivoittoiset kappaleet muutenkin on suomalaisten makuun. Riutalla oli tunnelma kohillaan ja onneksi tanssiniloa oli nähtävissä runsaasti, vaikka näemmä joku synkistelijä oli paikalle eksynyt..
Homeriutalta saa tunnelmaa hakea ja kaukaa!
- seinäedessä
iisakki60 kirjoitti:
Ainakaan yhtäänmistään ei enää etenevällä tanssilla pääse läpi.
joskus oli sentään uloimmat reunat jätetty vapaaksi - enää ei ole sitäkään
Ihan tukossa koko tanssialue- - MeitäOnMonex
iisakki60 kirjoitti:
Helppoa on toki aina omaan asenneongelmaan hakea syitä muista.. Valittamisen aiheita kun on maailma täynnä..
- Nimetön-kin
Aika metka juttu on se, että tanssikansa kuitenkin kulkee pelkästään nimi"fiaskojen" perässä. Ts. valitsee tanssipaikkansa esiintyjän nimen mukaan.
- zzeb
Suosiota ei mitata laadulla eikä päinvastoin. Sepi Kumpulainen todisti tämän dippadaa-kappaleillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337