Kääriäinen lopettaa Nokian varikon

Mitens nyt suun panee Nokian kaupungin suuri poika Jorma "Emeritus" Laitinen?

Puolustusministeri Seppo Kääriäinen (KEPU) aikoo lopettaa armeijan varikon myös Nokialta.

Sen sijaan omasta vaalipiiristään Seppo Kääriäinen ei lopeta varuskuntia/varikoita.

Tuttu KEPUlainen kotiinveto jatkuu...

11

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäkäjäkä

      jäkäjäkä. Jutussasi asiaa 0 !

      • mäkämäkä

        "Jutussasi asiaa 0 !"

        Lopettaako Kääriäinen sitten omastakin vaalipiiristään varuskuntia?

        Silloinhan kävisi toteen niin kauniisti sanonta, että kepu pettää tarvittaessa omansakin.


    • Emeritus

      Armeijan kuljetusvälinevarikkoa Nokialla ei tulla lopettamaan pitkiin aikoihin, parastaikaakin sinne tehdään uusinvestointeja.

      • Esimerkiksi Niinisalossa on Suomen modernein tykistövaruskunta.

        Jostain syystä Seppo Kääriäinen (KEPU) haluaa tämänkin varuskunnan lopettaa.

        Ei sillä ole KEPUlaiselle merkitystä onko johonkin investoitu tai jotakin kehitetty.

        Kähmintä ja kotiinpäin veto ne vain KEPUlaiselle ratkaisevat.


      • (15.02.2005 13:29) Nokialla sijaitseva puolustusvoimien kuljetusvarikko saatetaan lakkauttaa. Puolustusvoimien varasto- ja varikkotoimintaa pohtineet selvitysmiehet esittävät, että Nokian varikko ja Hämeenlinnan panssarivarikko yhdistetään ajoneuvovarikoksi, joka sijoitetaan Hämeenlinnaan. Selvittäjät esittävät perustettavaksi Ähtäriin Länsi-Suomen varikkoa, jota varten yhdistetään Ähtärin asevarikko, Parkanon pioneerivarikko ja Ilmajoella toimiva lääkintävarikko. (STT)


      • Tapio.Talvi

        väärässä tamperelaisten tietojen mukaan. Varikko siirretään ehkä Vammalaan tai jonnekin. Ehkä Nokia liitetään Vammalaan, jolloin tästä ongelamsta selvitään.

        Onneksi muuten sanoint: armeijan kuljetusvälinevarikkoa Nokialla ei tulla lopettamaan pitkiin aikoihin. Pitkä voi päättyä tämän kevään aikana.


      • Tuomari Uusio
        Känä kirjoitti:

        Esimerkiksi Niinisalossa on Suomen modernein tykistövaruskunta.

        Jostain syystä Seppo Kääriäinen (KEPU) haluaa tämänkin varuskunnan lopettaa.

        Ei sillä ole KEPUlaiselle merkitystä onko johonkin investoitu tai jotakin kehitetty.

        Kähmintä ja kotiinpäin veto ne vain KEPUlaiselle ratkaisevat.

        ja Etelä-Suomen ampuma-alue. Sitä ei voi lakkauttaa.


      • Uusinen
        Känä kirjoitti:

        (15.02.2005 13:29) Nokialla sijaitseva puolustusvoimien kuljetusvarikko saatetaan lakkauttaa. Puolustusvoimien varasto- ja varikkotoimintaa pohtineet selvitysmiehet esittävät, että Nokian varikko ja Hämeenlinnan panssarivarikko yhdistetään ajoneuvovarikoksi, joka sijoitetaan Hämeenlinnaan. Selvittäjät esittävät perustettavaksi Ähtäriin Länsi-Suomen varikkoa, jota varten yhdistetään Ähtärin asevarikko, Parkanon pioneerivarikko ja Ilmajoella toimiva lääkintävarikko. (STT)

        ????


      • Uusinen kirjoitti:

        ????

        Minulla ei ole mitään Parolaa eikä muitakaan varuskuntapaikkakuntia vastaan.

        Minusta yhtäkään varuskuntaa ei saisi lopettaa.

        Seppo Kääriäisen ajama malli yhdeksän varuskunnan lakkauttamisesta on vastenmielinen.

        Tuo Nokian varikon kysymys on tarkoitettu ainoastaan Jorma "Emeritus" Laitisen silmien avaajaksi. Tosin Laitisen silmät lienee niin kyllästetty KEPU-silmälaseilla, että järkipuhe ei tehoa.


    • Emeritus

      "Puolustusministeri Seppo Kääriäinen (KEPU) aikoo lopettaa armeijan varikon myös Nokialta."
      ------------------------------
      ...selvitystyöryhmä vasta luovutti raporttinsa Kääriäiselle tänään.
      Hallitus ja Kääriäinen tekee päätöksiä vasta maaliskuun lopulla.

    • Simpukka

      Nokian ei kannata pitää suuria varastoja, sillä nykyaikaisessa kauppasodankäynnissä mallit vaihtuvat nopeasti, eivätkä vanhat mallit kelpaa edes mummoille.

      Myöskään kännykköjen korjaaminen ei kannata. Tulee liian kalliiksi. Sitä paitsi Nokian varikkomiehet ovat uskomattoman hitaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe