Hyvät kengät hakusessa

eräjorma

Mitä kenkää käytätte vaellukseen/patikointiin. Yhdet salomonit kesti(ostettu joksus vuonna 2008) seitsemän vuotta, kunnes alkoi tulla vesi läpi. Olin suht tyytyväinen kestoon ja päästin ne eläkkeelle. Ostin toiset salomonit, alle puoli vuotta ja vesi tuli läpi. Onhan niissä gore-texissä joku takuu kai, mutta ei ollut kuitti tallessa. Sitten ostin Merrelit ja sama homma, puoli vuotta käyttöä ja vesi tuli läpi. Ei auttanut vaikka huollan kenkää ja tuuppaan niihin niitä fakin suihkeita. Ei taida taaskaan saada halvalla hyvää. Satasen kengät ei tunnu kestävän.

Suositelkaas nyt jotain kenkää mikä kestää käyttöä pyhät ja arjet vaikkapa sen viisi vuotta. Kiitos.

3

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manykenkää

Ongelma siis on, että vesi tulee ajan mittaan läpi? No gore-kalvo kestää aikansa, kun kenkä taipuu ja nitkuttaa niin on ihan tuurissa missä kengässä kalvo kestää - voi mennä pari viikkoa tai viisi vuotta.

• TietönTaival

Katsele Haix-merkkisiä. Esimerkiks Haix Tapio näyttäis olevan yli kolmensadan hintainen. En silti tiedä siitä ja sen veden pitävyydestä yhtään mitään. Tutki juttua. Nokian kumisaapas pitää vettä niin sisällään kuin ulkonakin. Kunnollinen villasukka vaan ekaks jalkaan.

• SamaTaas

Haix Nebraska Pro.
        Kyllä noita löytyy netistä ensin katseltaviksi. Kaiken maailman vaeltjankauppoja ja ties mitä.
        Saisi joku kertoa omista kokemuksista eri jalkineista.
        Käytätkö varrellisia vai enemmän lenkkarityylisiä varrettomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2922
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1632
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59